pondělí 1. listopadu 2021

Z LETNÍ DOVOLENÉ NA ŠUMAVĚ

Krásný večer, přátelé :)

Dnes bych vám chtěla ukázat pár fotek z naší týdenní, letní dovolené na Šumavě. Nejdřív jsem chtěla fotky rozdělit do několika článků, ale protože přibývají nové fotky z výletů, shrnu je maximálně do dvou. Pár tipů na výlety si z toho, doufám, i tak vyberete :) Bylo tam totiž nádherně.

Někdy to nebylo jednoduché :))... Cestou na Modravu



Modrava ♥ Překrásný kus přírody...







Chalupská slať






Prášilské jezero 






Čeňkova pila




Hrad Kašperk










Byla i úroda k jídlu... Jen, co jsme našli cestou, tedy kamarádi s mužem našli, já fotila muchomůrky :)))


Vimperk


Poprvé jsem právě ve Vimperku zažila náměstí do kopce :)


Zámek Kratochvíle... byly jsme s kamarádkou i na prohlídce, moc pěkné interiéry, ale nesmělo se fotit.






Pořádnej kaťák :))


Pokračování bude v dalším článku. Ještě pár příspěvků budete muset vydržet s takto nevýraznými fotkami, ale už mám nový telefon a z něj fotky vypadají opravdu mnohem lépe. Takže se brzy můžete těšit.

Mějte se krásně a napište mi, jaké místo ze Šumavy milujete nejvíce.

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Šumava je krásná, určitě to byla prima dovolená

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to přímo pohlazení po duši, které jsem potřebovala v té době.

      Vymazat