čtvrtek 9. prosince 2021

KOUZELNÉ VÁNOČNÍ PYŽAMO


Krásný den, přátelé :)

Dnes tady mám pro vás tip na krásné pyžamo a možná tak i tip na vánoční dárek pro někoho blízkého. Já jsem milovníkem pyžam, jsem totiž zmrzlá snad celoročně a představa, že se mi noční košile někam souká a já budu drkotat zuby, se mi vůbec nelíbí. Takže já jsem jednoznačně tábor PYŽAMO.

Kromě pyžámka jsem si na e-shopu Trenýrkárna pořídila ještě dva kousky spodního prádla a sice kalhotky a podprsenku sportovního střihu.

Všechny tři kousky z objednávky vypadají přesně jako foto na webu. Z pyžama jsem naprosto nadšená. Je ze 100% bavlny, s dlouhým rukávem a dlouhými kalhotami. Rukávy, nohavice i spodní část vrchního dílu je zakončený takovým tím klasickým širším lemem. Barvy jsou jasné a zářivé. Možná bych mohla mít klidně o velikost menší, ale bála jsem se, aby mi nebyly natěsno kalhoty, když neobsahují elastan. Teď je budu mít trošku delší, ale to vůbec nevadí. Já pyžamko radši větší.


Bambusová podprsenka Gina v bílé barvě je velíce příjemná a bude se určitě dobře nosit. Vzala jsem si velikost M/L a skvěle sedí. 

Rovněž spokojená jsem s výběrem kalhotek Molvy v černé barvě ve velikosti L.

Oblečení na e-shopech moc nenakupuji, protože se bojím, že netrefím velikost, že nebude odpovídat produkt fotografiím na webu, ale Trenýrkárna nezklamala. 

Na e-shopu kromě dámských a pánských pyžam, dámského spodního prádla najdete také pánské prádlo, župany, ponožky, plavky, dárkové poukazy a spoustu dalších zajímavých produktů.

A jak to máte vy? Jste tábor PYŽAMO nebo NOČNÍ KOŠILE?

Přeji krásný, předvánoční čas :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Tábor PYŽAMO :-) Z trenýrkárny jsem objednávala minulý rok a byla moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Zásadně pyžamo 😆a o číslo větší😅

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem tábor "noční košile" :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je moc krásný, já jsem si před rokem koupila vánoční košili a skvělý! A tohle se mi taky moc líbí. A včera jsem si koupila zrovna vánoční tričko ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Já jedině pyžamo, to tvoje se mi moc líbí, je správně vánoční :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat