čtvrtek 24. února 2022

KOSMETICKÉ SPOTŘEBOVÁNO #5

Krásný den vám všem :)

Tak jsem se dívala, že poslední spotřebováno jsem sepisovala před rokem v lednu. Tohle jsem měla nafocené od října a konečně se dostávám k článku. Prostě jsem nebyla schopná se dokopat k tomu, ho sepsat. A to si umíte představit, jaká další hromada spotřebovanců čeká v obří papírové tašce. No, dokud budu na neschopence, musím je alespoň stihnout roztřídit a nafotit :)

Ale teď už jdeme na dnešní várku.

Hydratační pleťové tonikum Hydroperfekt Ryor

Kdybych si pořádně přečetla složení, asi bych tonikum nevzala, protože obsahuje alkohol. Nicméně až na posledních místech ve složkách, takže mi pleť nevysušoval a byl to vlastně nakonec moc fajn osvěžující produkt. Nevtíravá vůně, tonikum by mělo být vhodné i na citlivou pleť. Klidně bych po něm sáhla znovu, přestože teď už vím, že má v sobě alkohol, opravdu mi nevadil.

Vyhlazující čístící tonikum od Yves Rocher Sérum Végétal

Tohle tonikum jsem měla několikrát, minimálně čtyři balení jsem určitě vypotřebovala. Že by tedy vyhlazovalo pleť, to jsem si úplně nevšimla, ale dobře hydratovalo a příjemně vonělo. Přestože bylo čiré, nebylo vodnaté konzistence, spíš takový řidší gelík a opravdu mě bavilo. A jak to tak bývá, když jsem si šla před vánoci koupit další, bylo mi řečeno, že se už nevyrábí, snad dokonce celá ta řada. Bylo mi nabídnuto místo něj jiné, zatím čeká na vyzkoušení, tak uvidíme, no. Sbohem můj top produkte.

Tonikum s měsíčkovým olejem od Farmasi

Další produkt, který kupuji opakovaně. Další plné balení už mám ve skříni :) Tonikum je bez alkoholu, bez parabenů a bez barviv, pleť zklidní, hydratuje a navíc příjemně voní. Miluju ho a doporučuji.


Krémový sprchový gel s bambuckým máslem a mandlovým olejem WB

Sprcháče této značky mám ráda, měla jsem už s levandulí, jsou vyživující, pokožku krásně zvláční, určitě se k nim budu zase vracet.

Sprchový gel s makadamiovým olejem a pivoňkou od Palmolive

Sprcháče Palmolive mám také ráda. Nevysušují a tenhle opravdu krásně pleť zvláčnil a luxusně voněl, jako byste si do mýdla přikápli parfém. Ani nevím, zda je stále v nabídce, pokud ano, určitě zakoupím znovu. Doporučuji.

Hydratační balzám pro suché a poškozené vlasy s vůní manga od Baley

Průměrný balzám, bez silikonů, ale raději v drogerii sahám po kondicionérech od Alverde. Ovšem tenhle nádherně voněl. Určitě však nepotřebuji podruhé.


Balea tekutá mýdla kupuji stále dokola. Všechny skvěle voní, ruce nijak nevysušují, takže u nich zůstanu i nadále. Vždyť jsou skoro zadarmo. Jen to Bella Ciao na mě mělo moc citrusovou parfemaci, opravdu to růžové pomelo bylo výrazně cítit, tak tomu já se příště vyhnu. Ale jinak není co řešit.

Tekuté mýdlo Isana Floral Festival je v podstatě kvalitativně stejná řada jako Balea mýdla na ruce. Proč ne za tu cenu, úplně v pohodě. Jen tahle parfemace za mě moc ne.

Tekuté mýdlo s výtažkem z limetky a přírodní antibakteriální složkou od Palmolive určené do kuchyně

Jak nemám ráda vůně citrusů, tak tady ta limetka byla velice příjemná a určitě, až na mýdlo zase někde natrefím, koupím znovu. Umýt si ruce od masa či česneku a cibule svěžím mýdlem bylo super. Doporučuji.


Antiperspirant Dove Original

Ze všech druhů antiperspirantů značky Dove mám tento Original asi nejraději. Opravdu skvěle voní a vždycky jsem měla pocit při nějaké fyzické zátěži, že čím víc se potím, tím víc voní. Já jsem totiž asi po taťkovi, prostě se v podpaží hodně potím i přes antiperspirant. Tak hlavně že aspoň voní.

Nivea Fresh Energy antiperspirant... tuším citrónová tráva

K antiperspirantům Nivea nemám co dodat, kupuji stále různé vůně na střídačku  a zrovna tato je úžasná a svěží.


Šampon Gliss Kur s keratinem a technologií laminace lesku

Šampon mi v podstatě vyhovoval, nesvědila mě po něm hlava, což je u mě podstatné, krásně voněl, ale že by se vlasy nějak extra leskly, to jsem nezaznamenala. Nepotřebuji znovu.

Alverde balzámy a kondicionéry mám ráda, jak už jsem výše zmínila, výjimkou tedy není ani tento avokádový pro poškozené a lámavé vlasy. I když já vlastně ani nevím, zda jsem někdy mezi různými kondicionéry a balzámy zaregistrovala nějaký opravdu zásadní rozdíl. Jen je mi některý míň příjemný, jiný víc příjemný, po některém jsou vlasy hebčí, ale nic víc. Co vy? Jinak tento balzám už je několikátým balením a určitě se k němu zase někdy vrátím.

Balea Professional balzám oil repair pro jemné a suché vlasy

Jde o balzám s keratinem a s olejem s růží. Bez silikonů. Za mě průměr, podruhé nepotřebuji.


Čistící gel na intimní hygienu s kyselinou mléčnou od Avonu

Intimní gely od Avonu mám ráda asi všechny. Všechny lehounce voní, i když možná je v řadě nějaký úplně bez parfemace, a splňují, co se od nich očekává. Budu kupovat nadále.

Balzám po holení určený pro intimní partie od Oriflame

Kdysi tento produkt proběhl po You Tube, jak je skvělý, že je konec pupínkům, svědivým vyrážkám v tříslech atd., no tak jsem ho musela vyzkoušet. No na mě to nefungovalo, pupínky rašily vesele dál. Vypotřebovala jsem ho, ale nedoporučuji.


Dvoufázový odličovač očního mejkapu od Avonu

Průměrný produkt, nemám potřebu se k němu vracet.

Dvoufázový odličovač Ziaja Kozí mléko

Píší, že odstraňuje voděodolný a intenzivní mejkap a posiluje řasy. Nezkoušela jsem na voděodolný mejkap, mně nevyhovoval ani na běžnou řasenku, neodlíčil vše, jak by měl, za mě tedy ne.

Posilující odličovač očí 2v1 od Garnier

Kromě odlíčení by měl vyživit i řasy. To nevím, asi to nepoznám, ale že by se mi nějak zlepšily během používání, to asi ne. Jinak odličoval celkem dobře, určitě lépe než ten od Avonu a Ziaji, ale mám pocit, že mě mírně štipkal v očích. Nejsem si jistá, jestli to byl tenhle nebo ten černý od Nivey, který bude ve spotřebovancích někdy příště, nechci lhát. Ale určitě tento podruhé nepotřebuji, mám svého favorita. Ale neříkám, že je to špatný produkt, to vůbec.

Micelární voda s růžovou vodou od Garnier

S touto micelárkou jsem měla zásadní problém. Použila jsem ji asi 4x a vše v pořádku. Jednoho večera však přišla pěkná alergická reakce. Použila jsem produkt, opláchla a šla jsem ještě něco udělat, a potom že si aplikuji tonikum. Najednou mi začalo být horko, pálilo mě čelo, tváře. Tak jsem mrkla do zrcadla a tam opařené prasátko. Takže jsem ihned slupla Zodac a naštěstí vybledla, ale vůbec nevím, která složka mi to mohla udělat. Běžně podobné reakce na kosmetiku nikdy nemám. Dcera ji potom vypoužívala a ona vše v pohodě. Takže já už ji nepoužiju, ale jinak asi špatná nebude. Bylo to cestovní balení asi jako dáreček k časopisu.


Mycí, bělící gel s mikroperličkami od Dermacolu

Tak tento produkt jsem vyhodila téměř celý. Buď byl nějaký zkažený nebo nevím, ale místo perliček byly v produktu jen jakési cucky. No, upřímně hnus fialovej a letěl do koše.

Omlazující krém na ruce od Faberlic

Krém jsem zkusila párkrát, voněl nebo spíš páchl tak nějak zatuchle, jako nějaká vazelína nebo jak bych to popsala, prostě mi neseděl a navíc zanechával mírně mastný film, což na rukou nemám ráda, alespoň ne přes den, kdy na něco sahám, dělám třeba na počítači, v práci atd. Za mě tedy ne.

Intensive Protaction Cream For Sensitive Skin od Faberlic

Tento krém byl, tuším, pro pleť s rozšířenými žilkami. Měl lehounkou parfemaci, krásně se vstřebával, byl na pleti příjemný. Měl by obnovovat kožní bariéru pokožky a zpevňovat kapiláry. Já s ním byla spokojená, od téhle řady z Faberlic jsem měla víc produktů a všechny byly fajn. Už ale neobjednávám, takže nevím, zda řadu ještě mají v prodeji.

Gel s Aloe Vera od Farmasi

Tohle je výborný produkt. Za prvé skvěle hydratuje, ale hlavně také ochlazuje a hojí a chladí spáleniny od slunce, opruzeniny. Odřená stehna... známe, že ženy, my které zrovna nemáme nožky hubeňoučké a dřou se nám stehýnka v létě o sebe, tak mi je krásně zhojil. Gel obsahuje 93% koncentrátu Aloe Vera. Vřele doporučuji.


Gel s kyselinou hyaluronovou od Ryoru

Lehké gelové sérum, po kterém by pleť měla být svěží, hydratovaná a rozjasněná. Produkt se dobře  vstřebával do pleti, nelepil a pleti opravdu svědčil, hydratoval ji a pokožka byla na dotek hebčí. Já bych možná té hydratace snesla ještě víc, ale pro vás, kdo nemáte tak suchou pleť, by mohlo být naprosto dostačující. Můžu doporučit.

Balea sérum s vitamínem C

Sérum má konzistenci lehkého fluidu, aplikuje se kapátkem. Slyšela jsem, že občas měl někdo problém, že se mu kapátko ucpávalo, mně se to nestalo ani jednou. Produkt měl příjemnou, nevtíravou vůni, dobře se vstřebával, nelepil. Sérum by mělo mít antioxidační účinky a vyhlazovat počínající vrásky. Zázraky tedy neprovádělo, ale to se od podobného produktu ani nečeká, navíc já už mám vrásky pokročilé :)) Bylo příjemné a za cenu cca 130,- bych si ho klidně koupila znovu, kdybych pořád neměla choutky zkoušet něco nového. Můžu doporučit. Neobsahuje silikony ani mikroplasty.

Rozjasňující a zpevňující sérum s vitamíny C a E od Sephora Collection

Tak tenhle produkt miluju. Má vodnatou konzistenci, dávkuje se kapátkem a já bych se v něm nejradši koupala. Má lehounkou, nevtíravou vůni. Rychle se vstřebává, nezanechává na pleti žádný nepříjemný film a pleť vypadá opravdu svěže. Dostatečně hydratuje, zjemní ostré rýhy vrásek a pleť je heboučká. 97% složek je přírodního původu. 30ml stojí 490,- Doporučuji a doma mám další balení.


Maska na vlasy s česnekovým olejem a Capixylem od značky Farmasi

Já obecně moc na masky na vlasy nejsem, nebaví mě čekat s napatlanou hlavou, než to budu moct po určité době smýt, ale asi bych to měla přehodnotit, protože kvalita mých vlasů je teď otřesná. Nicméně tato maska byla fajn, příjemně voněla, vlasy byly po ní hebké a pevnější. Obsahuje tedy silikon, takže pokud někomu silikon v produktech na vlasy vadí, tak pro něj to nebude. Já bych do ní šla klidně znovu. Mám ráda i česnekový šampon stejné značky. Krásně mi svého času zpevnil vlasy a mám doma ještě v zásobě celé balení.

Antibakteriální gel na ruce od Farmasi

Příjemný gel, nijak extrémně nevysušuje a hlavně pronikavě nepáchne, naopak. Takže pokud je potřeba, za mě ano. Mám spotřebované už několikáté balení.

Batiste suchý šampon se sexy květinovou vůní

Tak jestli ta vůně byla sexy, nevím, ale příjemná ano :)) Tato miniatura byla asi u nějakého časopisu. A jinak Batiste šampony mám ráda, takže ano, doporučím i tenhle sexy :) Dělá to, co má.

Eucerin Anti - Transpirant Intensive

Tento produkt jsem si koupila místo Dricloru. Jak jsem již psala, hodně se potím v podpaží a co si budeme povídat, koláče na triku opravdu nevypadají moc esteticky. Nebudu to nikomu doporučovat, protože je to hliníková bomba, takže rozhodně nic zdravého. Aplikuje se několikrát týdně, nesmí se na čerstvě oholenou a podrážděnou pokožku a opravdu to funguje. Neobsahuje alkohol a myslím, že je šetrnější než Driclor, po něm mě kolikrát pálilo a svědilo podpaží, po Eucerinu nikdy. Aplikuje se rozprašovačem, Driclor byl, tuším, kulička. 

Pánský pleťový krém od Bull Dog

Tento hydratační krém manželovi sedl, přestože má s pokožkou problémy, nesnese leccos, třeba po pánské Nivee se mu udělaly červené fleky. Krém obsahuje Aloe Vera, zelený čaj, camelinový olej. Má charakteristickou pánskou vůni, nijak pronikavou. Takže za mého muže doporučuji.


Píšu to v každém spotřebovánu, ale u zubních past fakt nepociťuji zásadní rozdíl. Třeba Elmex mi byl doporučený na odhalené krčky, konkrétně tento fialový, ale účinek jsem nezaznamenala. Parodontax používám kvůli paradentóze pořád dokola, i když chuťově je brrr, ale zda pomáhá, nevím. Spíš sázím na dentální hygienu a kvalitní kartáček na doma.

Pokud máte tip na pastu, která vás něčím oslovila, pomohla vám třeba v obtížích  s dásněmi, napište mi do komentářů, díky :)


Paletka očních stínů Gabriella Salvete 02 Nude

Tohle byla skvělá paletka, když vezmu v úvahu poměr cena – výkon. Celkově značku Gabriella Salvete mám ráda. A pokud se paletka ještě prodává, klidně doporučuji. Prášila minimálně, třpytivé stíny měly příjemnou konzistenci. Já ji opravdu využila, ke konci už mi i odpadlo víčko, jak byla používaná.

Makeup Power Stay od Avonu

Tento mejkap jsem dostala od kamarádky, jí neseděl, tak říkala, ať zkusím, anebo když tak vyhodím. Zkusila jsem a neseděl ani mně. Má matný efekt, což já vůbec nepotřebuji, takže to byl ten zásadní problém, odstínem by i možná byl fajn. Takže tento produkt určitě ne pro suchou pleť.

Sisley So Intense řasenka

Když jsem tuhle řasenku otevřela, překvapil mě kartáček ve tvaru hřebínku. Jsem si říkala, co to s těma řasama teda udělá, protože jsem dobrému výsledku moc nevěřila. Ale ano, chtělo to trochu cviku a můžu říct, že je to docela prima řasenka, řasy opravdu prodloužila, ale nepotřebovala bych ji asi podruhé.

Selfie prodlužující řasenka s efektem umělých řas od Dermacolu

Když jsem začala řasenku používat, měla jsem pocit, že je snad zpola vyschlá. Nevím, zda to byl jen špatný kus, ale nebyla jsem sama, kdo to tvrdil. Rozhodně jsem s ní žádný zázrak nevytvořila. Bylo mi líto ji hned vyhodit a tak jsem do ní kápla trochu vody a světe div se, nakonec jsem ji vypotřebovala a vůbec nedělala špatné řasy. Podruhé bych ale do ní určitě nešla, protože jestli má takhle sušší konzistenci běžně, tak to není nic pro mě. Kartáček je klasický štětinkový.

Bad Gal Bang objemová řasenka od Benefitu

Pro mě výborná řasenka, jedna z nejlepších, co jsem vyzkoušela. Má silikonový, trochu kónický kartáček a naprosto jsem byla spokojená s tím, jaké řasy mi vytvořila. Někteří si stěžovali, že zpočátku byla řasenka hodně mokrá, asi i souhlasím, ale mně to nijak nevadilo, já nemám žádné smetáky (bohužel), takže se mi nikde nic neobtiskávalo. Za mě top a doporučuji.

Roller Lash řasenka od Benefitu

Další vynikající řasenka od stejné značky. Tato řasy natočí a prodlouží. Opět naprostá spokojenost a určitě se k ní někdy vrátím. Jen se nemůžu rozhodnout, jaká je pro mě lepší, jestli Bad nebo Roller. Obě výborné. Tato má také silikonový kartáček tvaru luku. Doporučuji.

Catrice pudrové oční stíny v tubě odstín 050 Al Cappuccino

Tyhle stíny jsem dostala, myslím, jednou k nějaké objednávce. Když tubu uprostřed rozšroubujete, na jedné straně máte pěnový aplikátor, na druhé jamku a v ní oční stín. Jako nebyly to špatné stíny, odstín dobrý, ale zas jako zázrak určitě ne. Myslím, že v prodeji už ani nejsou.

Catrice Liquid Camouflage High Coverage Concealer

Vychvalovaný korektor mně osobně nesedl. Zalézal mi do vrásek, zvýrazňoval je, oční okolí snad i vysušoval, pro mě tento produkt určitě ne. Ani odstín jsem netrefila, 007 Natural Rose bude asi pro růžový podtón pleti a to já fakt nemám. Nebo si to aspoň myslím. Asi bych potřebovala odbornou radu, protože i vybrat odstín mejkapu je pro mě horor. Ale myslím, že nejsem dorůžova. No, občas se člověk ve výběru prostě sekne.

Rival de Loop Young Stay4ever odstín 05
 
Jde o dlouhotrvající lesk na rty se dvěma fázemi. Na jedné straně tuby je klasický lesk/tekutá rtěnka, na druhém konci pečující balzám, který by měl barvu rozzářit. Odstín byl na mě moc zářivý a konzistence rtěnky moc hutná a když jsem si ještě dala ten balzám, no to ne. Rtěnka teda držela jako přibitá, ono i odlíčit ji byl oříšek. Tohle bylo pro mě sáhnutí vedle, něco podobného nikdy víc.

Essence The Eyebrow Pen

Určitě znáte takový ten trojzubec na doplňování obočí. Tak to je on. Ale já jsem na obočí kopyto, přestože je tento fix či pero vychvalované, tak mě nenadchlo. Ale v tomto případě na můj názor fakt nedejte, protože já a doplňování obočí, to je fakt vyšší dívčí.



Královská snídaně pro pleť - 3 minutová ranní maska Havlíkova Apotéka

Tuto ranní masku mám možná ještě radši než tu zelenou, především na podzim a v zimě, protože maska je hutnější a pěkně hydratuje pleť. A nemá tak ostře bylinnou vůni, je jemnější. Určitě pořídím znovu. Doporučuji.

Pečující a čistící ranní maska tříminutová od Havlíkovy Apotéky

Příjemný produkt po ranním probuzení. Vypotřebovala jsem už několik balení. Voní bylinkově, lékárensky, proto možná nebude úplně pro každého. Ráno nepotřebuji pleť nijak extrémně čistit, většinou ji přejedu jen tonikem, anebo použiji tuto masku. Jen mívám období, kdy mi tato vůně symbolizuje ranní osvěžení a jindy mě zase vůbec nebaví :)) A to jsem psala už v jednom spotřebovánu a je to stále tak. Někdy mě baví, jindy na ni nemám náladu. Taky mi ty bylinky nesedí vždy. Ale kdo má rád bylinkové vůně, určitě můžu doporučit.


Rtěnky Essence Colour Up! Shine On! Lipstick

Tyto rtěnky od Essence jsem kdysi koupila v nějakém výprodeji. První v odstínu 05 byla dost hnědá, tu jsem používala méně, druhá odstín 11 mi seděla víc, to byla taková „nudka“. Neměly nijak extra výdrž, ale byly krémové a ty já mám radši než nějaké extra držící a třeba matné, ty nemám vůbec ráda. Takže za ty peníze tyto kousky v pohodě, ale v prodeji už asi nejsou. Jo a pěkně voněly :)

Astor Soft Sensation Moisturizing Lipstick 

Tato rtěnka měla vynikat hydratací, výživou a dlouhotrvající výdrží. Byla krémová, hydratovala, to ano, já ji měla ráda a jde pryč vlastně jen proto, že už ji mám hodně dlouho. Byl to odstín 602 Soft Caramel, taková nude s podtónem dorůžova. Hodně jsem ji používala, ale musela se celkem často přetírat, s tou výdrží to tak slavné nebylo. Ale mně tohle u rtěnek nevadí, hlavně že hydratuje. Takže já s ní byla maximálně spokojená, ani nevím, zda ještě vůbec v drogerkách jsou, protože co k nám s Covidem přišly roušky, tak jsem rtěnky úplně přestala v obchodě okukovat.

Kelímky od Oriflame jsou fajn, i když mám raději balzámky v tyčince z hygienických důvodů. Kalíšek používám jen doma a spokojenost. Pokud snad někdo ještě nezná, o čemž pochybuji, tak můžu doporučit, pěkně hydratuje nejen rty, ale třeba odrbaný nos při rýmě, suché lokty atd. Jsou různé parfemace, tento byl asi meruňkový a mám teď doma rozdělaný další ten samý.


Balea ampule sedmidenní wellness kůra pro pleť

Z těchto ampulí jsem byla nadšená. Za málo peněz hodně muziky a půjdu do nich určitě znovu. Asi se divíte, že mám počmáranou krabičku, ale psala jsem si tam své dojmy :)))
V krabičce jsou tři druhy ampulí, antistresové, hydratační a osvěžující. V balení  máte rozepsáno, který den jakou ampuli použít. Mě nejvíc oslovily hydratační, nádherně voněly, dostatečně hydratovaly, výborně se vstřebávaly. 

Antistresové mi úplně nevoněly, zvláštní parfemace, ale krásně se vstřebávaly a pleť zůstávala sametově hebká.

Osvěžující ampule neměli oproti předchozím vodnatou konzistenci, ale olejovou. Musím říct, že tady ta ampulka by vydržela na dvoje použití, kdyby se dala uzavírat. Já ji aplikovala na obličej, krk, dekolt a ještě mi zbývalo na ramena. Produkt se hůře vstřebával, nedávala jsem si ampuli večer, protože bych měla pocit, že se přilepím k polštáři. Leda bych si ji musela aplikovat minimálně tři hodiny před spaním. Dávala jsem si ji ráno, když jsem měla volný den a věděla jsem, že si ten den nebo alespoň dopoledne nebudu dávat mejkap. I přesto mě tato ampule bavila, protože mé pleti naprosto seděla. 

Takže za mě velké ano, balení stojí kolem stovky a i složení není vůbec špatné, jukněte na stránky DM drogerie.

Hydratační vyživující maska od Dermacolu

Upřímně si na tuto textilní masku ani už ani nijak nevzpomínám, takže byla asi průměrná, ani topka, ani propadák, protože to by mi v paměti utkvělo. 

Hydrogelové zlaté polštářky pod oči od Eveline

Tak tohle byl katastrofální produkt, na to se opravdu zapomenout nedá. Polštářky špatně držely pod očima a nedělaly absolutně nic. Měly mít liftingový a regenerační efekt, ale nic, NIC. Vyhněte se jim. Nedoporučuji.

Avon Nutraeffects Booster Sheet Mask

Hydratační textilní maska s kyselinou hyaluronovou a kaktusovým květem. Je vhodná i na citlivou pleť. Byla výborná, skvěle zhydratovala, zjemnila linie vrásek, pleť byla naducaná. A maska byla tak mokrá, že mi v balení zbyl gelík ještě na druhý den. Můžu doporučit.


Čas od času si koupím od Avonu vzorky mejkapu, abych vyzkoušela, jaký který je, abych případně nekupovala zajíce v pytli. A musím říct, že ty Cashmere a Silk jsou moc příjemné, udělají sametovou pleť i z té mé sušinky.


Tak a to je vše. Jestli jste došli až jsem, tak jste skvělí. Brzy se vrhnu na další hromadu produktů, aby se mi to tady takhle šíleně nehromadilo.

Mějte se krásně a napište mi, jestli jste třeba některý z produktů zkoušeli a co na něj říkáte.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. To tedy byl pořádný spotřebovaný balík. A musím říci, že na to, kolik toho je, tak vlastně nic neznám :-o. Určitě jsem měla jen tekuté mýdlo Baela s pomelem a musím říci, že já jeho vůni milovala a bylo mi líto, že je to limitka a že už jsem ji nikde nesehnala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba se zase něco s pomelkovou vůní objeví. Hezké dny, Stáňo.

      Vymazat
  3. Ahoj, konečně zase někdo, kdo má spotřebu blížící se té mé :-D Ryor tonika znám toto a ještě AknéStop obě dvě za mě za tu cenu dobrý, akorát mi přišlo na prd to dávkování, víčko je dost náchylný na ulomení a z dírky to spíš tak jako cáká. Já mám teda po kondicionérech Alverde vlasy jako dráty a líp na tom nebyla ani ta Balea, ač musím říct, že už jsem dlouho nic Balea na vlasy neměla. Od Alverde mám čas od času ráda ten jejich kofeinový šampon nebo šampon proti lupům. Já mám zrovna dvoufázovou Ziaju rozdělanou a u mě teda super, je fakt, že já nepoužívím nic voděodolného. Na Garnier micelární vodu jsem taky měla pár menších reakcí, zvláštní je, že jen na tuhle verzi s růžovou vodou. Havlíkově Apotéce jsem jednou šanci dala s Českým krémem a to byl smrad, jak když si našlápnu bobek na botu, tak to muselo z domu, jooo bylinkové parfemace nejsou nic pro mě.

    Měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za komentář, bobek na botě mě rozesmál. Jinak mi teda vrtá hlavou, čím to je, že ta růžová micelárka způsobuje reakce. Přeji krásný víkend :)

      Vymazat