čtvrtek 23. května 2024

KDYŽ KVETLY ŠEŘÍKY...


Krásný večer, přátelé :)

Nejen tulipány, narcisy nebo hyacinty symbolizují jaro. Nesmíme zapomenout na šeřík :) Je pravda, že ve váze dlouho nevydrží, ale ta vůně je tak nádherná, že jsem neodolala. A samozřejmě, když už jsem ho měla doma, musela jsem si udělat pár foteček.



Šeříky nám rostou kousek od bytovky. Jenom škoda, že tam ještě nemáme bílý :)






Tato růžovofialová barvička je nádherná. Celkově má tenhle druh i větší květy a je takový mohutnější. Ale viděla jsem ještě hezčí, ještě větší kvítka a měl bílé okraje, krása. Ten ovšem vykukoval někomu ze zahrady, takže tam jsem se samozřejmě jen pokochala pohledem.









Tenhle příspěvek je v podstatě jenom o fotkách. Ale tak nemusíme psát a číst vždy dlouhé romány, že :)

Doufám, že se vám i tak článek líbil. Mějte se krásně :)

Šárka ♥



28 komentářů:

  1. Šeřík je nádherný. Taky ho mám moc ráda.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko to je nádhera.Šeřík a jeho vůni mám moc ráda.Máš i moc hezky zařízený pokoj.Je to můj styl
    a velké plus ještě i knihovna.Měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, je nádherný. Doma ho bohužel nesnesu, bolí mě z vůně hlava. Máme starý keř - bílý, plnokvětý, je u plotu, lidi se u něj zastavují...
    Měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, děkuji, ten váš musí být nádherný ♥ Měj se moc hezky :)

      Vymazat
  4. Šeřík mám ráda pro jeho vůni. Ten tmavý s velkými květy jsme měli na zahradě. Dlouho vydržel ve váze a krásně voněl. Letos tu skoro všechny šeříky pomrzly a tak jsem měla jen jedinou kytici ve váze, kterou jsem stačila natrhat před tím mrazíkem. moc hezké fotografie. Přeji ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji ♥ To je škoda, že šeříky pomrzly. U nás kvetly hodně po celém městě.

      Vymazat
  5. Šárko, šeříky jsou nádherné a jejich vůně na mě až moc intenzivní, takže do vázy ano, ale jenom na chatě do altánku. Mám to tak, bohužel, i s hortenzií, ale už jsem to vychytala. Mám ji ve svém pokoji, přes den se snášíme celkem dobře, ale na noc jde na balkón 😂😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, já to takhle měla s hyacinty, nesnesla jsem je v místnosti. Ale letos mi nějak vůbec nevadily, možná je to asi i druhem, nepřišla mi vůně tak omamná. Přeji krásný den :)

      Vymazat
  6. Šárko, šeřík je moc pěkný, zvlášť se mi líbí ten tmavý. Já jsem šeřík měla letos ve váze jen jednou a než jsem se rozhoupala ho vyfotit, tak i uvadl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ten tmavý mám radši a déle vydrží. Měj se hezky, Stáňo :)

      Vymazat
  7. krásné fotky. Šeřík je nádherný keř a v podstatě nezničitelný a nesmrtelný. Voní nádherně, ale jeho vůně je na mě příliš silná. Proto k němu vždycky čichám venku, ale nikdy si ho neberu domů do uzavřené místnosti. To se mi potom zdá, že je tam nedýchatelno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to měla podobně dřív s hyacinty, ale letos mi vůně nevadila. Možná je to i druhem, vůbec nebyla ta vůně tak klasicky omamná. Přeji krásný den :)

      Vymazat
  8. Šeřík mám taky moc ráda - ta jeho vůně. ❤

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Šárko, ty fotky se ti moc povedly. Já šeřík snesu jen venku na tu chvíli kdy kolem něj člověk letmo prochází, ale letos jsem se moc neprocházela, tak jsem ani žádný nepotkala. Ostatně jsem ho necítila už dlouho a přesto věřím, že bych tu vůni poznala kdekoliv.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji :) Ano, šeříková vůně je nezaměnitelná ♥

      Vymazat
  10. To je prostě čirá krása a symbol května. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím, jen letos si pořádně přispíšil :) Měj se hezky, Jiřinko :)

      Vymazat
  11. Ja ich mám taktiež veľmi rada a tiež ich vždy ošklbem a mám ich vo vázičkách v obývačke.

    OdpovědětVymazat
  12. Šeřík a jeho vůni mám taky moc ráda :) hezky sis ho naaranžovala

    OdpovědětVymazat
  13. Šeřík je nádherný a fotky taky!!!

    OdpovědětVymazat