středa 8. května 2024

ÚLOVKY NA DNY MARIANNE – SPOUSTA KOSMETIKY A PÁR HADŘÍKŮ

Krásný sváteční den :)

Konečně jsem se zase dostala k sepsání článku na blog. Dnes bych vám ráda ukázala, co jsem ulovila na Dny Marianne. Zas moc toho není, jen nějaká kosmetika z Hebe (té je tedy hromada) a pár hadříků z C&A. Chtěla jsem ještě žehličku, power banku a externí disk, ale k tomu jsem se nějak nedostala, vůbec se mi nechtěl projíždět eshop s elektrem a vybírat. Ale radost jsem si udělala, tak se pojďme podívat, čím.

Na Hebe jsem objednávala natřikrát. Měnily se tam trochu slevy, takže jsem toho chtěla využít, i když teda tam určité značky, především korejské, mizely rychlostí blesku. Takže něco jsem prošvihla, ale nevadí.

Hodně jsem v poslední době zaznamenala pozitivní ohlasy na značku Nacomi. Jde o polskou značku přírodní kosmetiky. Zahlédla jsem ji jednou i v Rossmannu, ale tehdy jsem neměla moc čas výrobky prozkoumávat. Tak teď jsem vybrala tři séra. Ceny byly víc než příznivé, tak uvidíme, jak mi produkty sednou.


Nacomi Next Level Retinol 1%
Vysoce kvalitní noční sérum s čistým retinolem (1%), které redukuje vrásky, zlepšuje napětí a pružnost kůže a zesvětluje změny barev, vzniklo jako odpověď na proces stárnutí pokožky. Složení obohacené o komplex kyselin hyaluronových a výtažek z květových olejů navíc podporuje udržení vhodné úrovně hydratace pro účinné působení. Vaše pokožka díky němu získá zpět hladký a mladý vzhled. 

Stárnoucí kůže produkuje méně kolagenu, což způsobuje ztrátu pevnosti, ochabnutí a vznik stále hlubších vrásek. Retinol coby nejúčinnější forma péče o kůži postiženou známkami stárnutí stimuluje buňky známé jako fibroblasty pro zvýšení přirozené produkce kolagenu. Díky svým vlastnostem působí nejen proti vráskám. Je také účinnou podporou v boji s akné a čistí ucpané póry. Slupuje pokožku a reguluje produkci mazu, čímž předchází vzniku vyrážek. Účinky retinolu vám umožní si užívat hladké a mladě vypadající pokožky delší dobu. 

Komplex složený ze 4 forem kyseliny hyaluronové různé velikosti a účinků zajišťuje maximální hloubkovou hydrataci během kúry. Kůže je díky němu hloubkově hydratována od rohovité po hlubokou vrstvu. Glycerin proniká hlouběji do pokožky a usnadňuje distribuci vyživujících látek ve vnitřních vrstvách. Hromadí a váže vodu pokožce, čímž zajišťuje její optimální hydrataci na dlouhou dobu. 

Panthenol spolu s výtažkem z květových olejů zmírňují podráždění a záněty. Zrychlují buněčné dělení, zvyšují účinnost procesu hojení a regenerace. Také chrání před negativním působením vnějších faktorů. Kromě toho výtažek z květových olejů omlazuje, vyhlazuje a odstraňuje volné radikály.

Nacomi Next Level Hyaluronic 10%
Sérum s 10% kyselinou hyaluronovou působí jako hydratující injekce a zajišťuje okamžitou hydrataci suché a dehydratované pokožky. Pomáhá regenerovat poškozenou hydrolipidovou vrstvu, bleskurychle napíná a vyhlazuje pokožku. Kromě toho působí proti vráskám, čímž zanechává pleť plnější, hustší a zářivější. 

Sérum, jehož základem je komplex složený ze 4 forem kyseliny hyaluronové různé velikosti a účinků, se vstřebává do pokožky, čímž zajišťuje její hloubkovou hydrataci. Větší částice kyseliny hyaluronové se usazují na povrchu pokožky a tvoří vrstvu zabraňující ztrátě vody. Menší pak pronikají do hlubších vrstev, kde hydratují a vyplňují vrásky zevnitř. 

Látka OptimHyal™ zvyšuje syntézu elastinu. Obnovuje optimální úroveň kyseliny hyaluronové v pokožce, díky čemu se stává hladkou, hydratovanou a pružnou. Glycerin proniká hlouběji do pokožky a usnadňuje distribuci vyživujících látek ve vnitřních vrstvách. Hromadí a váže vodu v pokožce, čímž znásobuje efekt hydratace a zachovává její optimální úroveň na dlouhou dobu. 

V důsledku toho sérum zajišťuje vyplnění mimických vrásek a tzv. „plump skin“.

Nacomi Next Level Peptides 10%
S přibývajícím věkem aktivita kožních buněk klesá, čímž klesá také produkce kolagenu a elastinu, které jsou zapotřebí k udržení její vitality. Proto cítíte, že vaše pokožka ztrácí pružnost a na obličeji se začíná objevovat čím dál více vrásek. Pro zpomalení tohoto procesu a odstranění existujících známek stárnutí jsme vytvořili prostředek založený na 10% koncentrátu trojitého složení nejúčinnějších látek proti vráskám. Sérum Lift It Up obnovuje pravidelný oválný tvar obličeje a napíná a vyhlazuje pleť. Díky tomu si udržíte mladší vzhled na delší dobu. Matrixyl® Morphomics™ vyhladí o 20% hluboké vrásky na čele, zvláště ty svislé, kvůli nimž má náš obličej smutný výraz. A to již v průběhu 6 týdnů!

Navíc stimuluje produkci kolagenových vláken, které tvoří podporu pokožky a redukují vrásky kolem očí. Díky němu je kůže odolnější vůči různým typům deformací spojené s obličejovou mimikou.

Složení obohacené o Matrixyl™ 3000 redukuje hluboké vrásky kolem očí o 23 % v průběhu 2 měsíců. Povzbuzuje fibroblasty k vyšší produkci přírodního kolagenu, elastinu a kyseliny hyaluronové. Udržuje pokožku ve správné kondici, zlepšuje její pružnost a hojí záněty. Díky pronikání hluboko do kůže stimuluje regenerační procesy a zabraňuje vzniku nových vrásek, a vy si tak můžete užívat mladý a zářivý pohled.

Progeline™ má klinicky prokázané účinky na modulaci syntézy progerinu. Pozvedává linii spodní čelisti, a tím poskytuje plný efekt modelování obličejových kontur. Rysy jsou výraznější a obličeji se vrací oválný tvar. Díky tomu získává doposud ochablá a unavená pleť svou pevnost a pružnost.

Komplex peptidů obohacený o Fision® WrinkleFix účinně redukuje mimické vrásky a zabraňuje vzniku nových, stimuluje produkci kolagenových vláken a kyseliny hyaluronové.

Dále jsem si objednala dva pleťové krémy, protože denní mi úplně dochází. 


COSRX Advanced Snail 92 All In One Cream
Krém obsahuje 92 % filtrátu hlemýžďového sekretu (mucin), který umožňuje přirozeně dosáhnout atraktivního lesku zdravé pokožky. Gelový krém proti vráskám s osvěžující úpravou, obsahující 92% filtrát hlemýždího sekretu, který zklidňuje, hydratuje a zjemňuje citlivou pokožku. Pomáhá snižovat viditelnost vrásek.
COSRX je korejská značka.

Dermedic Hydrain3 Hialuro – Ultra hydrating cream-gel
Lehký, nemastný krém-gel hydratuje a zmírňuje suchou pokožku po dobu 48 hodin po aplikaci. Komplex složek Aqualare ™ doplňuje nedostatek vody v pokožce a snižuje její transepidermální ztrátu.

Krém-gel posiluje a regeneruje pokožku, díky čemuž získává zpět zdravý a zářivý vzhled. Kyselina hyaluronová obsažená v krému-gelu vytváří ochrannou bariéru pokožky a chrání ji před škodlivými účinky vnějších faktorů a působením volných radikálů. Díky lehké konzistenci a skvělé vstřebatelnosti vhodný jako podklad pod make-up.

Klinicky testovaný produkt. Tato polská značka se specializuje na dermo kosmetiku.

Zaujal mě také jakýsi hydratační aktivátor. Na ten jsem moc zvědavá. A ještě jsem si vybrala kávové oční sérum.


AVA Laboratorium Youth Activator Hydranov
Hydranov™ - 3x rychleji a efektivněji zvyšuje úroveň hydratace než čistá kyselina hyaluronová. Získává se z červené řasy Fucellaria Lumbrilicalis. Aktivuje syntézu epidermální kyseliny hyaluronové v kůži. Působí na všechny její vrstvy, stimuluje tvorbu ceramidů, vyživuje a posiluje napjatost epidermis, vyplňuje vrásky zevnitř. Technologicky vyspělý koncentrát váže molekuly vody i na povrchu pokožky a zvyšuje úroveň hydratace již po 4 hodinách od jediné aplikace. Pokožka získává zpět svou pružnost, pevnost a hladkost, zdravý a mladistvý vzhled.

Ava je jednou z nejstarších polských kosmetických značek s vysoce kvalitními výrobky.

MOHANI Natural Care Coffee – kávové oční sérum
Pokožka pod očima bude pevná, napnutá, zmizí problém se stíny a otoky. Sérum pomůže udržet správnou hladinu hydratace po celý den i celou noc a díky fermentům Bacillus posílí jemnou tenkou pokožku pod očima a zpomalí proces stárnutí. Sérum zabraňuje křehkým kapilárám a mimickým vráskám. Oblíbíte si jeho jemnou gelovou texturu, která nezanechává lepkavou vrstvu a rychle se vstřebává. Inspirací pro vytvoření očního séra bylo kávové máslo, které je oblíbeným produktem klientů Mohani. Ztužující máslo má bohatou konzistenci, díky čemuž se skvěle hodí pro večerní péči o pleť pod očima. Také milujete kávové máslo Mohani? Skvěle jej doplníte použitím séra jako podkladové báze. Kávové duo náležitě ochrání, posílí a obalí jemnou pokožku pod očima. Kosmetiku můžete používat i zaměnitelně, a pokud je na vás máslo příliš mastné, pro komplexní péči stačí kávové sérum. Je lehké s koncentrovaným složením, bude dobře fungovat i pod makeup. Čím je kávové oční sérum jedinečné? Složení tří jedinečných složek: ferment, kávový extrakt a kyselina hyaluronová poskytuje komplexní péči o jemnou pokožku pod očima. Směs předchází nejčastějším problémům, jako jsou křehké kapiláry, tmavé kruhy pod očima, nedostatečná pevnost, mimické vrásky a otoky. Sérum má velmi pohodlnou formu aplikace - pipetou a jeho gelová konzistence je lehká a příjemná. Celek doplňuje příjemné jemné aroma kávy. Oční sérum je veganské a jeho složky jsou přírodního původu.


Teď tady mám nějaké masky. Vzala jsem polštářky pod oči od korejské značky Purederm. Dále hydratační, osvěžující okurkovou masku korejské značky Puorella. A do třetice čistící náplasti s Tea Tree také od Purederm. Na ty čistící náplasti úplně nesázím, většinou tyhle produkty nijak extra nefungují, no uvidíme, zda černé tečky zmizí :))


Jako další tady mám intimní mycí gel od Ziaji. Zrovna jeden dodělávám, takže se bude hodit a 400ml vydrží pěkně dlouho.

Značku Dermacol úplně ráda nemám, přesto jsem zkusila objednat fixační sprej. Zatím jsem nezkoušela, tak se nechám překvapit, zda budu spokojená a nebo budu litovat.


A nakonec z kosmetických nákupů střípek dekorativky. Vzala jsem si rozjasňující pudr od Essence. Myslím, že ho využiji maximálně v létě na opálenější pleť, je to spíš bronzer než pudr, ale prostě se mi líbilo to balení. Dost malý důvod k nákupu, já vím, ale někdy neodoláte. 


A potom měli v nabídce i jednotlivé stíny Glam Shop. Tato polská značka dělá úžasné oční stíny, co jsem tak měla možnost vysledovat, tak jsem jeden vzala na zkoušku a je fakt božský. Fotka ho samozřejmě neukáže v plné kráse, ale je opravdu nádherný. 


Tak to je z kosmetické nálože všechno. Mám zásobu tak minimálně na rok, alespoň co se týče pleťových sér. A teď mrkneme na hadříky.

V C&A  jsem si koupila jen pár základních věcí. Chodím tam pravidelně na basic trika. Spolu s H&M a Tezenis mají asi nejlepší. Vzala jsem tři, černé s véčkovým výstřihem a dvě bílé, jedno s kulatým a jedno s véčkovým výstřihem.


Dále jsem sháněla nějaké capri kalhoty. Úplně velký výběr neměli a musím říct, že docela cenově přitvrdili na určitých kouscích. Jedny jsem tedy pořídila, původní cena byla 998,-, což mi přijde fakt na C&A dost. Naštěstí jsem měla 25% slevu (nebo 20%? Už nevím přesně). Ve skutečnosti jsou tmavší než na fotce. A v nabídce byly ještě ve světlejší variantě. Já bych na ně nechvátala, kdybych je nutně nepotřebovala. Mám totiž již hezkých pár let problém, že jakmile se oteplí, nemůžu nosit dlouhé džíny ani jiné pevné kalhoty těsně na nohu. Udělá se mi potom na lýtkách ošklivá vyrážka, která se mi tedy mimo jiné dělá potom i v létě, když opravdu paří slunce, i přestože se namažu padesátkou. Takže jsem ty kratší kalhoty opravdu nutně potřebovala.


A nakonec jsem si vybrala takové úplně obyčejné pyžamo s proužkem v mátové barvě. Je moc příjemné, krátký rukáv, dlouhé, široké nohavice. Tady by mi stačila bohatě velikost M, ale schválně jsem vzala L, aby bylo hodně volné a pohodlné. Sexy teda nebude určitě :))))


Děkuji všem, kteří dočetli až sem, jste kabrňáci :))

Co vy a polská kosmetika? Já jsem jí v podstatě nepolíbená, ale je docela chválená, tak jsem zvědavá. Určitě mi napište, pokud máte zkušenosti.

A ještě se zeptám vás, kdo chodíte do C&A, taky vám přijde, že na některých kouscích sortimentu pěkně podražili? Nebo se to zdá jenom mně? Mají pěkné věci, to ano, materiál tedy není vždy ok, ale budiž, dá se tam nakoupit bavlna, ale ty ceny mi přijdou u něčeho fakt dost nastřelené. 

Mějte se nádherně a užívejte si volného dne :)

Šárka ♥


18 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, z Hebe tu máš zajímavou směsici. Já se tam pokoušela také objednat na Dny Marianne, ale úplně marně, věčně jsem něco z objednávky neměla skladem a to se u Hebe rovná stornování celé objednávky. COSRX šněčí sliz teď dodělávám ve formě séra a bylo super, tak odhaduji že krém by ti mohl sednout. V C&A jsem nakupovala kdysi s babičkou docela ráda, ale posledních pár let mě to vůbec netáhne. My tu máme C&A akorát v Pardubicích a jak je mimo Atrium/AFI/Palác tak do něj příliš nechodím, je fakt že obecně většinu oblečení kupuju online a po kamenných krámech moc nechodím. Taky ty jejich velikosti jsou pro mě trochu zmatečné, ale basic kousky měly vždy pěkné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, tak to má teda Hebe ale hloupý systém, že hned stornuje celou objednávku. Já teda nestihla ulovit nic z Beauty of Joseon, asi ta korejská kosmetika se prodávala mnohem více. Jinak do Céáčka chodím taky v Pardubicích a je fakt, že jen občas, protože jak člověk vleze do Afi, tak pak už dál většinou nedojde :) Měj se hezky :)

      Vymazat
  2. Milá Šárko, tak to zírám, co vše pro sebe děláš. Asi to tak má být, já jsem odjakživa lempl, je mi 76 a už nic neřeším, občas se něčím máznu ( dcera dodává krém - obvykle Vichy) a teď je to stejně jedno, nemám vlasy, zase mi po léčbě slezly, tak narazím paruku a jdu. Mám jen nový parfém, od dcery a ten si užívám.
    Dokud jsem chodila do práce, to byla jiná káva, nehtíčky a ksichtík jsem si namalovala, aby se klienti pokladny na MěÚ nelekli.Dokonce i nějaká ta ozdoba ( prsten, korále ) byly.
    Tak, ať se ty nové nákupy líbí! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jiřinko, ono to není s tou péčí tak horké, jak to může vypadat. Letos mi bude 49 a s péčí o pleť jsem začala až po čtyřicítce, což asi je docela dlouho. A to ještě taky nejsem pečlivec a poctivec a ne vše dělám pravidelně. Na zázraky drahých krémů nevěřím, to spíš raději kvalitnější sérum, ale ani to nám obličej nevyžehlí, to všechny víme :) Měj se hezky Jiřinko a ať je ti dobře a užíváš si květnových dnů :)

      Vymazat
  3. Prima nákupy. Tak ať vše vyhovuje)))
    Polskou kosmetiku neznám. Občas si něco koupím od essence a vše mi zatím vyhovovalo. Poslední rok si třeba kupuji jejich matné rtěnky. Do CA nechodím, tak ceny nedokážu posoudit.
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Evi, uvidím, nechám se překvapit. Já Hebe prvně objevila jako prodejnu na Černém mostě, když jsme byli v únoru v Ikee. O eshopu jsem věděla, ale objednala poprvé vlastně až teď. Tak uvidím, zda to nebylo šlápnutí vedle :) Měj se hezky :)

      Vymazat
  4. Šárko, to je slušná zásobička kosmetiky. Já se teď snažím kupovat jen to nejnutnější - mám docela slušné zásoby. I když tedy zrovna sérum mi dochází a nové tam myslím nemám. V C&A jsem nakupovala minulý týden a taky jsem měla pocit, že nějak podražili... Na ty capri kalhoty jsem u nás nenarazila - škoda, ještě jedny na střídačku bych snesla.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, mně se právě zásoby ztenčily, tak jsem mohla doplnit. Jinak vždy vše rozdělávám postupně, jak spotřebovávám, aby se to neznehodnotilo. Měj se moc krásně a užívej nádherného počasí 😊

      Vymazat
  5. Kosmetika mě zaujala.Dochází mi,jak denní,tak noční krém možná bych měla změnit značku.
    Do C&A chodím vždy,když jedeme do Liberce,nakupuji tam velmi často i pro manžela.Tvoje kousky se mi moc líbí.Šárko,hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, moc děkuji za návštěvu i za komentář. Krásné květnové dny přeji 🌞

      Vymazat
  6. Šárko, ráda jsem se podívala na tvé úlovky. Já na Dny Marianne nějak pozapomněla - to je slušný výkon, když na člověka vyskakovaly skoro všude :o)
    Měj příjemné jarní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Heli, no to je pravda, reklamy je vždy dost, ale pokud člověk asi nečeká na objednání něčeho konkrétního, tak se to lehce hodí za hlavu. Měj se krásně 🌞

      Vymazat
  7. Tak to je pořádná nálož kosmetiky....V C&A jsem nebyla ani nepamatuji, v mé velikosti tam toho totiž moc nemají😁 Mě Marianne dny nechávají úplně v klidu.

    OdpovědětVymazat
  8. Šárko,to je zajímavý článek. Některé věci znám, jiné ne a díky za popisy. Dříve jsem se také líčila a používala hodně kosmetiky, ale po zánětu oční rohovky nesmím používat ani řasenku, tak že krémy ano, nějaký ten parfém a už jsem musela přestat barvit i vlasy...a tak si občas udělám radost něčím novým do šatníku nebo si pořídím kvalitní boty, nejraději značku Salomon. Přeji ti spokojenost se vším, co jsi nakoupila a pohodové dny ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, moc děkuji za návštěvu i za komentář. Přeji krásné, slunečné dny 🌞

      Vymazat
  9. Šárko, kosmetiku sice používám, ale s přibývajícím věkem s ubývající tendencí. Denní a noční krém pravidelně, rtěnku, polštářky pod oči a nějakou tu masku občas. Zaujal mě krém s hlemýždím sekretem, na chatě na zahradě máme hlemýžďů docela dost. Možná nasbírám a nechám je projít po mém obličeji, to bylo, aby se nestal zázrak 😂🤣 Moc zdravím a přeji pěkný víkend 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, s hlemýždi jsi mě pobavila, no myslím, že si na tebe vzpomenu vždycky, když po krému sáhnu :) Nicméně jsem na něj zvědavá :) Krásný víkend přeji.

      Vymazat