pátek 19. července 2024

MEGA OBŘÍ NÁKUPY ZA NĚKOLIK MĚSÍCŮ


Krásný pátek vám všem :)

Dnes vás tady hodlám zahltit obřím nákupním článkem. Ale opravdu mega obřím. Nebyla jsem schopná to všechno včas nafotit, aby se to třeba rozdělilo do dvou článků, tak prostě teď to budete mít všechno najednou, snad to přežijete :)) Mám tady oblečení, kosmetiku, domácí potřeby, nějaké potraviny, dekorace, boty, no zkrátka všechno možné. Ještě že knihy sepisuji do samostatných článků :)) Takže připravte se, jdeme na to.

Začneme třeba kosmetikou. I když jsem se naposledy dušovala, že nic nepotřebuju, zase jsem se urvala ze řetězu. Opět byly na Hebe slevy. Ony tam jsou teda pořád nějaké, tam se nesmí člověk dívat, ale pak vám to zas někdo ukáže na Instagramu a jste v pasti.


Tonika od Ziaji miluju, vychází tam na pár korun, takže ty jsem nemohla nevzít do zásoby, tudíž tři kousky. Okurkový už mám vyzkoušený, je super, vitamínové tonikum budu mít poprvé a rovněž poprvé budu používat multivitamínové CB3.

Neměla jsem žádnou termální vodu ve spreji, tu já na léto ráda a taky na přestříkání pleti před použitím pleťového olejíčku, to je nutnost před olejovými produkty. Takže jsem vzala La Roche-Posay. Produkt obsahuje opravdu jen tu vodu, žádné přídavné látky.

Hodně chvály jsem slyšela na zpevňující olej na tělo a poprsí Eveline Cosmetics Egyptian Miracle, tak jsem si řekla, že ho zkusím. Zatím teda na něj nedošlo, ale brzy :) 

Nikdy jsem nepoužívala CC krémy, ale nechala jsem se zlákat na CC Magic Skin od Eveline a je skvělý. Krásně pleť sjednotí, dodá jí přirozeně lehce opálený, jednotný nádech a troufám si říct, že o pleť i pečuje, nevysušuje ji, je prostě vynikající a doporučuji. Stojí pár korun, rozhodně jsem za něj se slevou platila pod stovku. Top produkt, pokud nechcete nosit mejkap v těchto vedrech. Samozřejmě krytí je minimální, kdo potřebuje silnější, pro něj to nebude.

Enzymatický peeling od Eveline budu zkoušet poprvé, tak jsem moc zvědavá.

Ještě než jsem si koupila CC krém, objednala jsem si mejkap od Eveline Better Than Perfect makeup. Měl by to být hydratační a otěruodolný mejkap s kyselinou hyaluronovou a rostlinným kolagenem. Zatím jsem nevyzkoušela, protože teď jedu CC, ale věřím, že mi sedne. Teda doufám, že jsem trefila odstín.



Dochází mi noční krém, takže jsem vybrala značku Bielenda a její liftingový noční a denní krém v jednom s hlemýždím slizem. Je pro věk 50+ a jelikož mám k padesátce blíž než ke 40, šel do košíku. Také budu teprve načínat, ještě dodělávám doma nějaké zbytečky. Krému je 50ml a stojí bez slevy cca 180,-

Dále jsem si koupila štětce od Essence, které proletěly napříč Instagramem, především štětec na mejkap, na foto vlevo. Já ho zatím nezkoušela, ale chválí ho všichni, i ty beauty nadšenkyně, které jsou zvyklé na luxusnější zboží. Takže až sáhnu po mejkapu, vyzkouším i štětec. Já jsem si ještě objednala štětec na tvářenku. Ani jsem snad tuto řadu štětců neviděla nikde v drogerkách.

Toužila jsem vyzkoušet nějakou květovou vodu nebo něco podobného, tak jsem si vybrala hydrolát z opuncie fíkové. Úplně mě tedy nezaujala vůně, ale vy ji cítíte pouze po tom vystříknutí, záhy vyprchá a jinak si myslím, že to bude fajn osvěžující, tonizující a regenerační produkt.

A došlo i na dekorativku. Potřebovala jsem nějaké konturky na rty, které nebudou tvrdé, suché, jako byla naposledy od Essence, kterou jsem pořídila. Takže jsem vyzkoušela tři značky, Eveline, Catrice a Pierre René Professional. 

Eveline Varieté je fajn, přestože má plastový obal, je ořezávací a asi nemůžu říct nic proti. Není suchá, ale je nejsušší z těchto tří.

Catrice Plumping má úžasnou máslovou konzistenci. Je vysouvací a krásně s ní vybarvíte i celé rty, pokud chcete. Ale nevím, zda dostatečně dlouho udrží ten obrys rtů, kvůli kterému ji člověk vlastně použije. Jinak ji ale používám hrozně ráda a dokoupila jsem si ještě jeden odstín. 

Pierre René Professional má taky dokonalou konzistenci, ale netrefila jsem odstín, chtěla jsem spíš nude, ale tenhle jde hodně dorůžova a to mi nesedí. Já ji teda určitě nějak využiju třeba pod lesk, protože fakt konzistenčně je božská. Jakou má výdrž zatím nevím, ale zkusím ještě jednou objednat jiný odstín. Je vysouvací.

Když jsem zkusila konturky na hřbet ruky, tak Pierre jsem smyla i vodou, na Catrice a Eveline jsem musela vzít odličovač. Eveline bude asi největší držák.

Dále tady mám dva lesky na rty, baví mě teď mnohem víc než rtěnky. 

Eveline Diamond Glow odstín 04 už používám a moc mě baví. Odstín se mi moc líbí a obsahuje téměř neviditelné mikro třpytečky. Nijak nelepí, jsem s ním spokojená.

Bell Lip Gloss Volumizer 05 Apricot na rtech v podstatě nevidíte, byť na ruce, když si swachnete, tak nějaký pigment vidíte. Je to spíš takový balzám než lesk, ale příjemný na rtech. Asi ho budu kombinovat s nějakou konturkou, anebo vyloženě používat místo balzámu. Nelepí a i ta konzistence a pocit  na rtech je jiná než u jiných lesků, zkrátka spíš balzámková.

Tak to by bylo z Hebe všechno, ufff :)))


U kosmetiky a celkově drogerky ještě zůstaneme. Mám tady menší nákup z DM drogerie.


Dochází mi holící stroječky, takže jsem tentokrát sáhla po balíčku Venus 3 s šesti kousky. 

Potom jsem si vzala soli do koupele, jednu od Kneipu a jednu od Baley, tam jsem neodolala obalu :)) 

Poprvé vyzkouším Balea Anti-transpirant, nikdy jsem neměla, tak jsem zvědavá jak bude fungovat.

Virálním produktem se před časem stal deodorant Balea Glamorous Moment. Jeho vůně byla přirovnávána k parfému Baccarat Rouge 540. No, potřebovala jsem se přesvědčit, a když stál 30,-, tak jsem ho zkusila. Ano, Baccarat opravdu připomíná, ale stříkám si ho jen třeba na oblečení, protože jinak v podpaží voní asi minutu :)) A já fakt potřebuji prostředek proti pocení, což deo není, ale chtěla jsem si vyzkoušet tu vůni. Občas ho doma používám místo bytové vůně :))

Dále tady mám dva produkty od značky Deborah Milano, kterou už nějakou dobu najdete v DM. A sice lesk na rty a oční stíny.

Lesk na rty Super Gloss odstín 08 je moc pěkný, lehounce dohněda, světlounký, ne úplně nude odstín, spíš takové latté, neumím to popsat. Na rtech se mi líbí, ale docela bych řekla, že lepí. A když srovnám ceny třeba Eveline a Deborah Milano, kde Eveline stojí cca 140,- a Deborah skoro 200,- a v DM rozhodně přes 200,-, tak neváhám a jdu do Eveline. Je mi totiž na rtech komfortnější.

Deborah Milano vysouvací voděodolný stín v tužce odstín 02 metal je moc hezký. Krásně se nanáší, není suchý, klouže po víčku, ale nemůžu říct, zda je voděodolný, s líčením se nekoupu a nezmokla jsem s ním :) Jinak se mi ale líbí, cena už míň... 249,- , jak na kterém eshopu, 259,- DM. 

Přihodila jsem ještě něco nekosmetického, a sice kypřící prášek do pečiva, probio kaši, kterou jsem nikdy neměla, tak na zkoušku. Dále vlhčený toaletní papír Velvet, který kupuji opakovaně a bločky do WC Denkmit. Prosím vás, nemáte někdo typ na bločky do WC, které opravdu toaletu provoní a vydrží vonět déle než jeden den? Já už jsem vyzkoušela všechno možné a nenašla jsem nic, co bych fakt cítila déle než jen ten první den. Uvidíme co tyhle, ale bojím se, že budu zas zklamaná.




Od kosmetiky se přesuneme k oblečení. Nejprve tady mám pár kousků z Takka.


Lehounká sukýnka asi do půli lýtek, částečně v pase do gumy, velice příjemná. Materiál, myslím, viskóza a nylon, a je krásně vzdušná.


Lněné kalhoty krémové barvy do gumy a na šňůrku, velmi příjemné, top na léto.


Klasické černé triko s krátkým rukávem a potiskem.


Šatičky jsem objevila v Pardubicích v Atriu v obchodě Modiana. Měli krásné slevy, takže z 999,- jsem je koupila za 499,-. Jsou lehounké, tuším z viskózy, člověk se v nich nepotí, miluju.



A tady mám takový mix. Sportovní tričko jsem ulovila v Kiku, spodní prádlo v Tezenis, tam na kalhotky chodím nejraději a tělové krátké legínky, které využívám pod šaty, aby se mi nedřela stehna, jsem koupila v HM, měli je tehdy v akci asi za 149,-, tak jsem vzala rovnou dvoje. V HM jsem ještě sehnala černé kalhoty s širokými nohavicemi a kratší délkou asi jen za 379,-. Nemám je tedy nafocené, ale jsou božské, ani je necítíte na těle, luxus. Chtěla jsem do zásoby ještě jedny, ale všude vyprodáno.


Přesuneme se k botičkám. Mám tady dva úlovky z CCC. V rámci nějakých slev jsem si koupila plátěnky a něco jako balerínky či mokasíny. V obou se chodí skvěle, jsou měkoučké, nic nedře, netlačí.





Také tady mám nějaké výtvarné potřeby. Zase po dvou letech mě chytly omalovánky, mám to vždycky tak nějak nárazově, drží mě to pár měsíců a pak zas léta vše leží ladem ve skříňce :)

Měla jsem tedy potřebu si udělat radost novými pastelkami a samozřejmě se k nim přifařily i dvoje omalovánky.

Omalovánky i Kalour pastelky jsem pořídila na německém Amazonu. Pastelky jsou skvělé, 240 kusů stálo asi přes 1200,-, což je paráda, ale myslím, že jsem mohla vzít třeba jen 180 kusů a nebo ještě míň. Těch 240 je masakr a to se prodávají i po 520 kusech. Oboje omalovánky jsem už pokřtila, možná se někdy v nějakém článku pochlubím, docela jsem teď stvořila dost obrázků.


A potom jsem ještě objednávala na eshopu Radost pro maminku. Chtěla jsem na vyzkoušení pár pastelek Derwent Chromaflow, které jsem neznala a jinak mám zn. Derwent moc ráda, k nim jsem přihodila bílý akrylový marker Artmagico a gumu v tužce od Faber Castel.


Na co se vrhneme dál? Tak třeba na Pepco :) 

Samozřejmě nesmí chybět hrníčky, moje věčná úchylka :)) Miluju ten puntíkatý, je tak příjemný do ruky, zbožňuju ho. Potom jsem si vybrala jednu deku, kterou dávám na pohovku v obýváku a k ní do barvy dva potahy na polštářky. Taky jsem neodolala letošní citrónové mánii a pořídila si alespoň dózu ve tvaru citrónu. Je poměrně velká, super na sušenky, těsní opravdu dobře. A ještě tady mám vak, ze kterého se po naplnění vysaje vzduch. Ještě jsem ho nezkoušela, pokud bude vyhovovat, pořídím si ještě další.


Chladící podložku koupila naší Kejsince dcerka, když jsou ta vedra, ale ta potvůrka ji absolutně ignoruje. Občas si na ni nosí granule a tam je pojídá :)) No, uvidíme, zda přijde na to, že ji to příjemně ochladí.


Avokádový polštář se mi moc líbil, tak jsem ho koupila tedy primárně našemu pejskovi, protože se ráda válí na polštářích na gauči. Ale avokádo ji absolutně nezaujalo, přitom je to tak hebounký, měkoučký polštářek :)))


A z Pepka rovnou do Actionu. Taky tady pár věcí mám, jak jinak. Ale pozor, teď jsem tam pěkně dlouho nebyla, protože manžel jel dva týdny cyklo závody 1000 mil, takže bez auta, jelikož neřídím, se mi tam nechtělo. Tak jsem možná trochu ušetřila :)) Ale co tady tedy mám z posledních nákupů...

Samozřejmě nesměly chybět korejské pleťové masky, takže ještě část kosmetická. Potom jsem si koupila levandulovou sadu na takové hýčkání rukou... peeling, hydratace atd. To musím teprve vyzkoušet. A měli ještě s citrusovou vůní.

Dále hrníček, ano, no comment, ale je krásný :) V Actionu kupuji vždy tento modrý odvlhčovač, jsou v něm totiž dva sáčky s granulátem a vyjde to levněji než jen náplně někde jinde v obchodě. A já používám odvlhčovač v koupelně. 

Potom jsem si tam vybrala tác/podnos vhodný do postele ať už na noťas nebo klidně na snídani. Oceníme při chřipce :) Je bambusový. A rovněž z bambusu jsem si pořídila takovou rozkládací patrovou poličku, která prozatím není nikde umístěná. Vím, jak ji využiju, ale nemám zatím polici, kam ji postavím. Bude totiž součástí kávového koutku v budoucnu.



Návleky na prachovku kupuji opakovaně, jsou super a koupíte tam i klasicky návleky s násadou. Ničím jiným už prach neutírám, nevíří se, jde to s tím skvěle.


Populární omáčky, obě výtečné, jiné příchutě jsme zatím nezkoušeli. Teď se skvěle hodí ke grilovanému masu, zelenině, a tak podobně.


Zkusila jsem i kávové kapsle do Nespressa, ale s nimi nejsem spokojená, nechutnají mi. Spotřebujeme je, ale víckrát už určitě ne a za sebe nedoporučuji.



Mám tady také pár drobností z Ikey.

Jeli jsme tam cíleně pro prostírání z vodního hyacintu, protože to doma už je na vyhození. A Ikea je má za nejlepší ceny, i když už taky podražili.

Dále jsem si přihodila do koše ramínka, těch není nikdy dost. Malá lžička na nazouvání bot se hodí také vždycky, navíc třeba i na cestování. Hodně se mi zalíbily těžké, vroubkované sklenice, jak vysoké, tak nízké. Nízké jsem vzala tedy jen dvě, vysoké čtyři a jsou boží.

Bílý vroubkovaný hrníček je taky super a možná si jich jednou koupím víc. Na to, že je vlastně obyčejný, vypadá moc hezky, je příjemný do ruky a velikostně akorát. Můj další oblíbenec. A ty skleněné hrníčky měli asi po 15,-, tak jsem dva vzala. Na fotce vypadají jak plastové, ale je to sklo. Ovšem nejsou moc komfortní díky tvaru ouška. Ale taky je využijeme.


A jedeme dál... Tentokrát do Jysku pro polici na hrnečky. Odolávala jsem několik měsíců, opět to byl virální kousek, co lítal týdny a týdny Instagramem. A jednou někdo zahlásil, že je na ni menší sleva, takže jsem neodolala a muže pro ni vyslala.



Hrníček, který v ní vidíte, jsem pořídila na stránce Tera.ceramics. Je to stránka mladé, šikovné tvořilky keramických hrníčků, šálků, talířků. Jsou to úžasné kousky, sice dražší, ale krásné a neotřelé a originální. Terezka vždy dá na Instagram echo, kdy bude doskladněn eshop a vy potom sedíte u počítače a bojujete o ten svůj kousek. Do pár minut bývá totiž vždy vše vyprodáno a musíte zas čekat na další doskladnění. Já chtěla tři hrníčky, no byla jsem ráda, že se mi povedlo ulovit jeden, byl to masakr. Velikostně je hrneček akorát na americano s mlékem a je překrásný. Se zásilkovnou mě vyšel asi na 740,-.

Takto vypadá polička zaplněná.


A nakonec tady mám svůj první nákup z eshopu Eva.cz. Vím, že se tam hodně nakupuje, spoustu produktů tam nabízí za super ceny, tak jsem jednou vyzkoušela. Chtěla jsem hlavně nalepovací sítě do oken.


Musím říct, že ty nalepovací sítě fakt nic moc. Odlepují se místy, takže se to musí přitlačovat. Je to prostě taková spíš SOS akce, bude potřeba do budoucna nechat vyrobit klasické do rámu. Jinak jsem objednávala klasiku, jak vidíte... jar, cif, vlhčený toaleťák, klasický toaleťák. Nadšená jsem z Braitu, nemohla jsem ten osvěžovací, suchý sprej nikde sehnat. Sidolux s vůní modrých květů je fajn, ale nejvíc miluju vůni marseillského mýdla. Ubrousky proti zabarvování jsou fajn, ale asi nejradši mám ty z DM drogerie. Sáčky do odpadkového koše voní po levanduli, ale jsou docela tenké, raději mám zelené pytle z Pepka, jsou mnohem pevnější a voní taky. Bločky do toalety mě neoslovily, prostě nevoní. Sidolux na okna jsem ještě nezkoušela, mám zatím rozdělaný prostředek, tak až po spotřebování.


No a jestli jste vážně došli až na konec, tak jste teda kabrňáci. Už NIKDY si nesmím nechat tolik nákupů do jednoho článku. Sešlo se mi to fakt asi za tři měsíce a to je dlouhá doba.

Určitě mi napište, co vás zaujalo, co používáte, co byste mi třeba doporučili, co naopak vůbec nemáte rádi, prostě pište, budu se těšit na vaše komentáře.

Mějte se krásně :)

Šárka ♥


28 komentářů:

  1. Velké nákupy, opravdu. Měla jsem swiffer na podlahy, ale hadrem a vodou vytřu podlahy lip a čistě. Swiffer na prach jsem viděla, ale zatím nekoupila. Za to je na úklid super růžový hadřík Vileda. Myji jím okna, zrcadla, kachličky a nedám na něj dopustit. Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, děkuji za návštěvu. Na hadriky od Viledy jsem už slyšela spoustu pochval, asi je budu muset konečně taky vyzkoušet. Měj se krásně 🌺

      Vymazat
  2. Šárko, to byl opravdu dlouhý článek. Snad si vzpomenu na vše, co mne při čtení napadlo :D
    - líbily se mi body a šaty, hrníček od keramičky a pak ten z Pepca
    - sáčky do koše kupuju v Lidlu, netrhají se a nejsou drahé
    - pokud se ti osvědčí ten pytel s odsáváním, dej vědět. Já zatím neměla štěstí a všechny, co jsem zkoušela, nevydržely vysáté.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, až vak vyzkouším, určitě dám vědět, já bych jich potřebovala i víc, ale nejdřív zkouška, abych pak nebyla naštvaná 😃

      Vymazat
  3. No páni, to jsou zásoby. Parádně jsi nakoupila. Já dneska byla v Praze a vzala jsem to od Ikey přes módu až do Bauhausu))))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to musely být taky řádné nákupy 😃😃 Měj se krásně 🌞

      Vymazat
  4. Šárko,to je hodně velký nákup a moc ráda jsem se se vším seznámila.Pokud chci něco nakoupit jezdíme do Liberce,jsme malé městě a moc obchodů u nás není.Já miluji oděvy a prádlo a drogerii.Hodně věcí z kosmetiky už ani neznám a nepoužívám,ale něco si díky tobě koupím.Líbí se mi oblečení,ale ten obchod jsem snad nikde neviděla.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituško, u nás v Přelouči toho na nákupy taky moc není, jen nějaká ta drogerka a Pepco. Jezdíme ponejvíce do Pardubic nebo si občas zajedu do Kolína do Futura a výjimečně do Prahy. Něco objednám přes internet, to
      většinou tu kosmetiku. Měj se hezky 🌺

      Vymazat
  5. Šárko, tak to byl teda pořádný nákup. Některé věci mě zaujaly, projedu to ještě jednou. Měj se hezky, zdravím 😊😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evičko, pravda, nashromáždilo se toho dost. Jedině mě uklidňuje, že to bylo za další časové rozmezí. Teď se snažím neutrácet, za týden jedeme na dovolenou, tak budou potřeba penízky tam. Hezké dny ti přeji 🌞

      Vymazat
  6. Ahoj Šárko, zaujaly mě konturky. Já bych si teď chtěla koupit nějakou tmavou nude, hodně se mi líbí ten trend kdy je tmavší kontura a na tom lesk na rty třeba. Oboje botičky vypadají moc pohodlně a co se týče hrnečků - mám stejný problém :D hrozně ráda je kupuju, ale už jich máme víc než kdy můžeme potřebovat. A ta polička na ně je absolutně rozkošná!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, ty hrníčky jsou vážně mor a nedá se to ovládat 🤣🤣🤣 Jinak ten trend tmavší konturky a lesku se mi líbí taky, ale asi víc na mladších už, než na mě 😃 Tobě by to určitě slušelo.

      Vymazat
  7. Tak to je opravdu mega nákup. Zaujaly mě štětce, i když já používám štětce jen na pudrovy makeup, ale ten jeden co máš by se na to i hodil. Šaty jsou super, dobrý výběr. Omáčky z Actionu jsme měli, nejlepší byla BBQ, ale tu už jsem tam nikdy neviděla. Ta prachovka je skvělá, také kupuji náhradní prachovky. A hrnek se srdíčkem je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za návštěvu a komentář 🌞 Já doteď na mejkap používala většinou houbičku, tak jsem zvědavá, jestli budu taky z toho štětce nadšená. Nejsem zrovna přeborník v líčení, tak snad se s tím popasuju 😃

      Vymazat
  8. Šárko, to ses tedy fakt rozjela :o) Obdivuji hlavně to, žes vše nafotila a sepsala... Včera jsem dělala velký nákup v Německu, byla jsem ráda, že jsem vše zaklidila, něco fotit mě ani nenapadlo.
    Chválím šatičky (parádní kup) a bílé kalhoty se taky hodí!
    Do Action chodím opravdu málo, ale ty prachovky mě tam zaujaly - příště si je vezmu...
    Přeji příjemnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli, tak nějak jsem to fotila průběžně po jednotlivých nákupech, ale dát to pak dokupy a hlavně sepsat, to mi teda trvalo 😃 Ze šatek jsem opravdu nadšená, i když nejsem úplně šatový typ, ale tyhle se mi moc líbí. Hezký zbytek neděle přeji 🌞

      Vymazat
  9. Super nákupy, moc se mi líbí hrníčky :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 🌞 A hrníčky jsou opravdu moje obsese 🤣🤣

      Vymazat
  10. Milá Šárko, nikde nevidím, že jsi také pořídila velkou skříň na to všechno! pouze jednu malou na hrnečky. Ale ty bílé kalhoty ti závidím, ty bych dost potřebovala. Po večerech tvé nákupy pořádně prostuduji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jiřinko, zatím v původní skříni je určitě místo :))) Ovšem, byť hrnečky dostaly domeček, tam je stále problém s nedostatkem místa :)) Měj se krásně ♥

      Vymazat
  11. Tak to je sakra obří haul! 😀 Tyhle články mám moc ráda.
    Jinak kaše od TopNatur miluji a na rychlé ranní snídaně jsou úplně super. Kupuji ty stejné bločky do WC z Dmka akorát s vůní kokosu a manga a voní fakt dlouho, já jsem moc spokojená!
    Jéé, a máme stejné nové botičky z CCC 😍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to je pěkná náhoda. Bločky jsem zatím nezkoušela, mám rozdělané ještě balení Brefu, ale jsem fakt zvědavá, jaké ty DMkové budou. Musím se smát, jaká je to věda, sehnat dobré bločky do záchodu :))

      Vymazat
  12. No nazdar :-) Tak tomu říkám nákupy!
    Na hebe jsem měla v košíku hodně produktů, a protože některé z ničeho nic nebyly na skladě, zrušili mi celý košík....tak jsem se na ně vyprdla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak to se mi už taky na Hebe stalo a byla jsem pěkně vytočená 😀😀

      Vymazat
  13. Skvelé nákupy. Štetce od Essence som si kúpila tiež a som s nimi spokojná. Šaty ti veľmi pristanú a tvoje hrčeky ti môžem len ticho závidieť! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vskutku obrovský nákup!
    Brala bych ty květované šaty a samozřejmě pastelky. Kamarádily by se s ostatními. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem teď přikoupila další pastelkové kamarádky, aby těm ostatním doma nebylo náhodou smutno 😀😀

      Vymazat