středa 18. září 2024

DNES TU MÁME NÁKUPY



Krásný večer :)

Měla jsem teď pár dní pauzičku, protože jsem si pochroumala krční páteř a tak jsem neměla vůbec chuť něco vytvářet a hlavně delší dobu sedět u počítače s hlavou ohnutou ke klávesnici. To byste nevěřili, jak se může člověk pomlátit, když uklouzne ve vaně. Možná, kdybych spadla jen v té vaně, nic by se nestalo, ale já vypadla po zádech plnou parou na dlažbu. No řeknu vám, že jsem počítala všechny svatý. Měla jsem pocit, že po dopadu už nemůžu být živá. No jsem, odnesla to naprasklá kostrč a podvrknutá krční páteř. Mohlo být hůř, ale po pravdě můžu říct, že teď lezu do vany celkem s hrůzou.

A jelikož už můžu sundávat během dne podpůrný límec, dofotila jsem, co bylo potřeba a mám tady nákupy za prázdniny a polovinu září. Takže jdeme na to :)

Začnu Pepkem. Vezmu to trošku zeširoka, už od července se prodávají podzimní dekorace. Jelikož já mám zásobu dýní, stromečků a houbiček z loňska obrovskou, poctivě jsem se obchodům vyhýbala a neokukovala jsem ani eshopy. No ale úplně jsem neodolala teď v září, kdy už podzim z obchodů téměř mizí a začínají vánoce, a něco jsem si dopřála. Ale ne dýně :))



Prostě, kdo letos nemá dýňové hrnečky z Pepka, jakoby nebyl, alespoň co se týče fotek na Instagramu. Hrnečky jsou docela velké, takže u mě na čaj, kafíčko mám raději do menšího, a stály jen 30,- kus. Vzala jsem si tedy jeden oranžový a jeden béžový. A mám z nich fakt velkou radost.

Potom jsem si v Pepku vzala klasický hrneček s růžovým vnitřkem a citátem, taky se mi samozřejmě moc líbil. Dále jsem neodolala svíčce. Není to klasická podzimní vůně, které doma mám, ale spíš taková parfémová. Není těžká, je moc příjemná, už jsem ji pálila. Jen si myslím, že ji při pálení budu muset zabalit do alobalu, aby se rozehřívala pěkně postupně a rovnoměrně. Ale voní moc hezky.


Dále tady mám úplně obyčejné podsedáky na židle do kuchyně. Brala bych jinou barvu než tmavě nebo světle šedou, bohužel nejsou, takže jsem vzala i tu šedou. Měla jsem už světlé, tak teď tmavé. Vzala jsem si rovněž dva huňaté povlaky na polštářky. Chtěla bych ještě nějakou deku dohněda, tak snad něco objevím. 


No a včera jsem ulovila tuhle boží dýňovou konvici na čaj. Zamilovala jsem se do ní samozřejmě taky na fotkách na Instagramu a včera na mě čekala jediná u nás v přeloučské prodejně. A přestože nejsem úplně čajová, musela jsem si ji koupit a holt se dáme na čajíky. Manžel čaje pije a já tedy přes zimu budu díky této krásce pít více než dříve :) Stála 150,-. A ještě jsem s konvičkou vzala další dýňový hrneček za 50,-. Ne, nemám hrnků málo, ano, valí se na mě ze všech kuchyňských skříněk, ale to se prostě nedá odolat :)) Ale dýně jsem nekoupila :)))

Budeme pokračovat drogerií a kosmetikou. Někdy před časem jsem objevila jeden eshop s luxusní kosmetikou, doplňky a vůněmi za celkem pěkné ceny. A tam jsem si koupila tyto pidi parfémky. Jsou to takoví roztomilí cipísci ♥ Jediné mínus je, že nemají střičku. Ale vyplatí se to třeba na zkoušku, když se nemůžete rozhodnout, zda si plné balení vůně pořídit nebo ne. Já Black Opium miluji, ale chtěla jsem vyzkoušet Miss Dior, tak taková miniaturka se hodí.


Potom tady mám něco málo z DM drogerie

Podpatěnky jsem hned vlípla do botasek a jsou fajn. Moji patní ostruhu to sice nevyléčí, ale rozhodně je chození s nimi snesitelnější. Kdybyste náhodou věděli o nějakém tipu, jak se zbavit patní ostruhy bez návštěvy ortopedie, tak mi, prosím, napište. Já jsem slyšela, že by snad mazání ricinovým olejem mohlo pomoci, takže to asi zkusím. K doktorovi se mi fakt nechce a už mě to zlobí víc než tři měsíce :( 

Stélky do bot kupuju podobné i v CCC, ovšem tady vyšly levněji. Jsou to takové ty slabounké a kupuju si je do každých botek. 

Protizabarvovací ubrousky se dají koupit v různých obchodech, má asi každá drogerie, má Pepco, Action, ale já mám nejradši tyto z DM. Koupila jsem rovnou dvoje. Opravdu fungují.

Sprej na nohy už jsem taky v minulosti měla. Kupuji ten podobný i do bot. 

Kofeinový šampon od Alverde je asi takový průměr, právě používám a není ničím výjimečný. Ani pěkně nevoní. Určitě nebudu potřebovat podruhé.

Odličovací olej od Alverde je ovšem jedno velký špatný. Je to hutná tekutina, která se ne úplně dobře smývá. Už jen při tom čištění mám pocit, že mi to ucpe i ty póry, které nemám. Je to zkrátka strašně nepříjemný produkt pro odlíčení pleti. A pozor, oni na etiketě píšou NESMÝVEJTE. Jakože cože? Odličovací produkt nesmývat? Ne, ne a ne. NEKUPOVAT!!!! Když už olej, doporučuji hydrofilní od Saloosu.


Ještě před dovolenou jsem udělala mini nákup v Rossmannu. 

Potřebovala jsem opalovací krém a tenhle Astrid byl fajn, pěkně se roztíral. 

Vzala jsem ještě z praktických důvodů intimní vlhčené ubrousky Chilly.

A z Rossmannu většinou neodcházím bez pleťové masky. Tato je se šnečím extraktem a ještě se nedostala na řadu. Hlavně, že jsem ji musela mít :)) 


Během léta jsem si konečně objednala svou milovanou Emmu Hardie. Už dlouho jsem si chtěla dopřát zas ten její odličovací balzám a na eshopu Vavavoom Perfumery jsem objevila menší slevy. Už kdysi jsem si tam tento balzámek objednávala. A když už byly tedy ty slevy, koupila jsem si samostatný balzám s žínkou a potom balení balzámu a výživného krému. A jako dárek jsem dostala miniaturu masky a vzorek vůně. 


A poslední z kosmetických úlovků je moje objednávka ze Sephory na Dny Marianne. Byl to jediný nákup, který jsem udělala v těchto dnech. Ještě jsem měla nějaké zboží v košíku na Hebe, ale nakonec jsem si to zakázala. 


V Sephoře jsem si objednala parfémovanou mlhu nebo taky body mist SOL DE JANEIRO Brazilian Crush Cheirosa 71. Voní jako čerstvý koláč nebo Bebe sušenky, miluju to. Celé léto jsem čekala, až budou nějaké slevy. Ono to není ani za plnou cenu nijak drahé, ale tak proč si to nekoupit o 25% levněji, že. A teď na podzim to bude boží vůně. Fakt to miluju. Manžel povídal, že až nebude doma nic sladkého ke kafi, tak se nastříkám a dáme si :))) Asi by mě nikdy nenapadlo, že mě tento typ vůně osloví a uchvátí.

Potom jsem si vzala cestovní sadu produktů od značky Byoma. Je to taky cenově dostupná kosmetika a chtěla bych ji vyzkoušet. Balení obsahuje mini čistící gelový krém, mini hydratační krém a mini rozjasňující sérum. Značka by se měla věnovat posilování kožní bariéry tím, že opravuje, obnovuje a regeneruje strukturu a bariérovou funkci pokožky. Tak uvidíme, jak mi sedne.

A do třetice jsem si objednala hloubkově hydratační krém od Origins. Ten mám už vyzkoušený a bude moc fajn do chladného počasí. Jako dáreček jsem dostala vzorek vůně a mejkapu.

Malovátka na obličej jsem si za těch dva a půl měsíce nekoupila žádné, ale neodolala jsem barvičkám na papír :)

Pastelky Derwent Chromaflow jsem si na zkoušku už jednou brala, asi šest odstínů, a jelikož se mi moc líbily, krásně se s nimi vybarvovalo, přiobjednala jsem si další barvy. A přece nebudu platit poštovné za jednu věc, že, takže jsem přihodila navíc omalovánku. Nakupovala jsem na eshopu Radost pro maminku.


A další pastelky jsem objednávala na čínském Sheinu. Objednala jsem si tam sadu 72 kusů pastelek Brutfuner. Můžete je koupit i na některých českých eshopech nebo na Amazonu. Určitě je bude mít i Temu nebo Aliexpres, ale tam já už nenakupuji. A musím tedy říct, že tyhle pastelky jsou naprosto skvělé a za pár kaček. To mi připomíná, že už jsem vám chtěla dávno sepsat článek s nějakými tipy, co se z Číny fakt vyplatí koupit. Tak tyto pastelky tedy rozhodně ano.

Dále jsem si vzala gelová pera, za mě taky super. Tři akrylové markery... bílý, zlatý stříbrný, rovněž jsou skvělé. A několika barevné pastelky, ty jsem zatím nezkoušela.

Omalovánky od Johanny Basford Small Victories jsem koupila za akční cenu u Dobrovského a omalovánku od Marie Trolle v německém vydání na Mega knihách.


A na konec jsem si nechala oblečení. Nekupovala jsem tentokrát téměř nic. Před dovolenou jsem si pouze vybrala, tuším, v New Yorkeru takové veselé tričko.


V Sinsay jsem si teď koupila bundičky ve dvou barevných provedeních, černou a takovou fialkovou nebo bledě modrou, on to každý bude vidět jinak. Navíc na té fotce je to vůbec divně vidět ten odstín :)) Myslím, že jsou v nabídce celkem čtyři barevné varianty. A cena cca 360,-, což je na bundičku, co už je mírně zateplená, super. A jak se mi teď hodily v těch chladných dnech. Dívala jsem se i v CaA a v Orsay, kde jsem si dřív podobné bundy pořizovala, ale jelikož mi věčně lítá váha posledních pár let, nemám chuť si zatím pořizovat nic dražšího.


A to je pro dnešní článek všechno. Troufám si říct, že za dva a půl měsíce to nejsou nijak extrémně velké nákupy. Chybí tedy knihy, ty vám ukážu zvlášť v článku. Ale jinak je to vše. Navíc jsem měla svátek a narozeniny, takže se mi sešly i penízky, za které jsem si potom udělala radost.

Napište mi, zda jste si třeba teď na Dny Marianne udělali vy také nějakou radost. Doufám, že jste všichni v pohodě a nepostihly vás ty šílené povodně. Pohled na zpustošené obce, města, byl opravdu bezútěšný. Přírodu zkrátka neobalamutíme a když chce, dokáže být krutá. Moc lituji všechny, které to postihlo.

Mějte se krásně a užívejte si babího léta.

Šárka ♥


5 komentářů:

  1. Hezké věcičky jsi nakupovala. Do Pepca chodím ráda. Mívají tam hezké doplňky. Jen teď jsem místo podzimních dekorací kupovala raději dezinfekční prostředky, hadry, pytle a košťata a odnesla jsem to k hasičům, kde pořádají sbírku pro oblasti postižených povodněmi. Pokud to pomůže, budu mít také radost. Dekorace si vytvořím, až bude padat listí. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké nákupy. Já v září zatím nakupovala jen do kuchyně na chalupě nějaké košíčky jako organizéry a udělala jsem menší nákup v Rossmannovi.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten dýňový hrneček z Pepca jsem tam také nemohla nechat. A tedy ta konvice vypadá taky přímo nádherně. Začínám uvažovat, že si pro ni taky skočím. Na Dny Marianne jsem si také udělala radost, ale jen decentně. Objednala jsem si lak a rtěnku, která mění barvu při kontaktu se rty. Tak jsem na ni zvědavá, zítra by mi měla dorazit. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se jít podívat do Pepca,také bych si pár podzimních dekorací koupila.
    Pěkně jsi nakoupila všude.Mě trápí patní ostruha už od jara a tak jsem si nakoupila několik podpatěnek
    Šárko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Šárko!!! Co může udělat jednou uklouznutí! Opatruj se!
    Nákupy parádní, moc se mi líbí ta dýňová konvice. Miniaturky parfému se hodí, Miss Dior mám celkem ráda.
    Přeji příjemný a hlavně klidný den bez karambolů. Helena

    OdpovědětVymazat