pátek 16. října 2015

Malá radost... taky radost...

Obloha je ocelově šedá a lije a lije. Alespoň u nás na Pardubicku.

Dnes jsem neponocovala, tělo si žádalo své, takže jsem opravdu dobře vyspala.
A udělala jsem si malou radost. 
Dřív jsem byla zvyklá pít kávu nebo čaj z větších hrnečků, ale poslední dobou se mi zalíbily drobné šálky. A tak jsem si v Tesku pořídila dva bílé hrnečky s podšálky. Momentálně se na ně sbírají body a něco si doplatíte. V nabídce jsou i talíře, misky, příbory atd. Podobná akce probíhá i v Bille, taky mám dva šálky vyhlídnuté, tak jsem zvědavá, které budou hezčí. Už se těším, až si do nich udělám kávičku... své oblíbené Jacobs Millicano :)





Přeji vám všem krásný večer s šálkem dobré kávy či čaje.

Šárka ♥

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Taky jsem si teď oblíbila tu decentní smetanovou barvičku. Hodí se k jakémukoli stylu :)

      Vymazat
  2. krásne jednoduché a biele :)

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat