úterý 31. května 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #4


23. 5. - 29. 5. 2016

Přeji vám všem krásný úterní den :)

Dnes se u nás ve východních Čechách střídají slunečné chvíle s bouřkami a přívalovými dešti. Zrovna tak před dvěma hodinkami u nás po zahradě všechno lítalo a po chvíli plavalo.

A protože je začátek týdne, mám pro vás další díl projektu 365 dní ve fotografii. Tentokrát už čtvrtý.

Tento týden se v podstatě vůbec nic zvláštního nedělo, takže fotografie jsou tři ze sedmi o jídle☻ Snad i tak se vám obrázky budou líbit.

V pondělí jsem si po hodně dlouhé době koupila časopis. Mám ráda Danu Medřickou, takže článek o ní mě nalákal.


V úterý jsme se byli podívat ve Studiu  Holflor v Pardubicích. Neposeděli jsme v příjemné kavárničce, protože jsme docela spěchali, ale pár snímečků jsem si musela udělat.


Ve středu si dcera přivezla z Lidlu sushi. Za chvíli přišla s děsným výrazem a prý, že to máme sníst. Haha :D No tak jsem ochutnala a nechutnalo mi taky. Možná bych ho chtěla vyzkoušet někde v sushi baru úplně čerstvě připravené. Rozpatlané omáčky po akci jsem raději nefotila :))


Ve čtvrtek jsem v Pardubicích procházela kolem mé oblíbené kavárny u Bajera. Jsou v Pardubicích dvě, tato pod Zelenou bránou se specializuje na horkou čokoládu, jak má již psáno v názvu. Já ji tedy nemusím, ale kávičku a růžové vínko mají také vynikající. A prostředí v retro stylu miluji. „Káťo, tady se ti bude líbit, až přijedeš někdy do východních Čech“ ☻


V pátek jsem si vyfotila kvetoucí strom. Květů není nikdy dost.


V sobotu jsem dostala chuť na pizzu. Byla sice jen mražená, ale dobrá. Hlavně má tenounké těsto, ne žádný dvoucentimetrový patník, jak to tak u některých mražených výrobků bývá.


A proč si nedat ke kávičce v květnu vánoční cukroví? Osladili jsme si neděli, panečku, to nám chutnalo ☻ Nandali jsme si tedy potom na talířek, z mísy jsme to nedlabali ☻


Tak to byl jeden můj obyčejný týden. Snad jsem vás moc nenudila.

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Krásný článek jako vždy.. My jsme si přivezli cukroví ze svatby v sobotu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Evi :) Tak to jste si taky krásně zamlsali :)

      Vymazat
  2. Šárko,to cukrovi bych si taky dala:-), zato to sushi z Lidlu mne take nechutnalo.Moc se mi libi fotka kavarnicky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že nejsme s dcerou jediné, komu to nechutnalo :D Jojo, cukrovíčko bylo dobré a fakt přišlo vhod. A shodou okolností jsem v té kavárně dnes byla :)

      Vymazat
  3. Sari ta kavarna v Pardubicich vypada uuuzasne ♥ a to ji vidim jen zvenku :) ... ja vedela, proc to sushi v Lidlu nikdy nekupuju :))) Hezky clanek od srdicka :) super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuji :) Z těch supermarketů to asi opravdu nemá cenu kupovat. A jestli máš ráda retro styl, určitě by se ti líbilo i vevnitř v kavárně :)) ♥

      Vymazat