pátek 3. června 2016

Výhra z Růžové kosmetiky ♥


Přeji vám všem krásný páteční den :)

Dnes mi paní pošťačka udělala velkou radost, když mi přinesla malý balíček, který jsem nedočkavě očekávala. Většinou mi chodí knihy, takže toto byla příjemná změna.

Na FB stránkách Růžové kosmetiky jsem se stala jednou z výherkyň různých kosmetických produktů. Já jsem si přála krém s kaviárem a mám ho ♥




Jedná se o SUPREME výživný anti-age krém s kaviárem, olivovým olejem a kreatinem
Popisek si vypůjčím ze stránek Růžové kosmetiky, na které vám sem vkládám odkaz. Kdo kosmetiku ještě nezná, můžete se podívat.


Popis produktu:
Intezivně vyživující krém chrání pokožku před předčasným stárnutím. Bohaté složení krému se zaměřuje na boj proti ztráte elasticity, tónu a lesku pokožky. Tento krém obsahuje extrakt z kaviáru, olivový olej a kreatin.

Kaviárový extrakt aktivně vyživuje a chrání pleť. Zároveň bojuje proti příznakům stárnutí.

Olivový olej zabraňuje dehydrataci pokožky a tvorbě vrásek.

Kreatin podporuje buňkový metabolizmus a stimuluje obranyschopnost kůže.

Ricinový olej je specifickým rostlinným olejem. Získává se ze semen skočce obecného (Ricinus communis), který se lidově označuje také jako ricinovník nebo také Kristova ruka. Mezi jeho vlastnosti patří zejména vysoká viskozita a silné hojivé účinky.

Složení krému taktéž obsahuje UV filtr, který působí jako ochrana proti škodlivým účinkům slunečního záření. Den po dni bude Vaše pokožka zářivější a viditelně mladší.

Krém obsahuje:
kaviár
olivový olej
kreatin
ricínový olej
bambucké máslo
karnaubský vosk

Složení: AQUA, GLYCERYL STEARATE SE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CETEARYL ALCOHOL, CYCLOPENTASILOXANE, OLEA EUROPAEA FRUIT OIL, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER, GLYCERYL STEARATE, DIMETHICONE, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, NEOPENTYL GLYCOL DIHEPTANOATE, RICINUS COMMUNIS SEED OIL, HYDROGENATED CASTOR OIL, COPERNICA CERIFERA CERA, PHENOXYETHANOL, CAPRYLYL GLYCOL, CAVIAR EXTRACT, BENZOPHENONE-3, PARFUM, METHYLISOTHIAZOLINONE, BHT, HYDROXYCITRONELLAL, LINALOOL, CITRONELOL, GERANIOL

Balení krému se mi moc líbí ♥



Krém jsem zatím nerozdělávala, takže nevím, jakou má konzistenci a jak mi bude vyhovovat. Chci nejdřív dopotřebovat krém od Ryoru, který teď používám a potom se na tohoto krasavce vrhnu. Určitě vám potom napíšu nějakou recenzi nebo zhodnocení, jak mi krém sedí a vyhovuje a nebo naopak.

Tak to je pro dnešek ode mne všechno. O víkendu publikuji slibovaný fotočlánek z otvírání lázeňské sezóny v Lázních Bohdaneč.

Mějte se krásně a užijte si nadcházející víkend. My se dnes pojedeme podívat do Pardubic na Perštýnskou noc, což je takový folklorní festival, který zítra pokračuje v Hradci Králové a končí v neděli, tuším, opět v Pardubicích.

Zdraví vás Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Pomalu, ale jistě dopotřebovávám svůj denní krém, a tak se ohlížím po něčem novém. Tento vypadá dobře....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem na něj dost zvědavá a co jsem koukala na stránky, je za pěknou cenu :)

      Vymazat