sobota 28. května 2016

Tulipánky - věčná láska ♥


Krásný sobotní den, moje milé čtenářky :)

Venku je pod mrakem, alespoň u nás, ale tedy dost velké teplo. Dnes mám pro vás jen krátký fotočlánek s mými oblíbenými tulipánky. 

Snad potěší vaše očko :)






Musím tedy říct, že  jsem si letos koupila tulipány jen dvakrát. Poprvé mi nejdřív úplně zvadly, myslela jsem, že je po nich, ale pak se vzchopily, až natáhly vodu a byly krásné. A když jsem si koupila druhé, tak ty sice nezvadly, ale poupata seschla, aniž by se otevřela :(



Tak to je pro dnešek vše, užijte si teplý víkend a mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Krásné fotečky. Tulipánky mám také ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný článek, Šárko. Taky mám moc ráda tulipány. :) Jo a super nový design blogu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja tulipanky take rada :-)Hezke fotecky:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky, Šári, je to potěšení pro oko! :)) Letos byla hezká tulipánová sezóna, měli jsme na zahradě samé fešáky, ale loni to bylo krapet lepší. Bohužel nám totiž některé krasavce sežral pitomej hryzec, takže jsme o některé cibule přišli... Alespoň budeme muset na příští rok dokoupit nové, co se dá dělat, všechno zlé je pro něco dobré :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kristý, moc děkuji :) My taky máme nějak cibulí čím dál míň, letos mi nevylezly ani žádné narcisky, byla to docela bída. Ale moc tyhle jarní květinky miluju ♥
      Měj krásný den :)

      Vymazat