úterý 14. června 2016

Výhra z Marionnaudu


Přeji vám všem krásný pozdní večer :)

Opět mi dnes paní pošťačka přinesla balíček s kosmetickou výhrou. Tyto balíčky miluji. Soutěžila jsem na FB stránkách Marionnaudu o micelární vodu od Bourjois a jednu z výher jsem získala.
Tuto micelární vodu jsem ještě nezkoušela, takže jsem za výhru moc ráda a těším se, až ji vyzkouším.


Bourjois Micellar Cleansing Water - popisek jsem si vypůjčila ze stránek Marionnaudu.



Čistící a odličovací micelární voda na obličej a oči zklidňuje, hydratuje a nedráždí pokožku. Vhodná pro citlivou a suchou pleť. Bez parfemace, hypoalergenní (minimalizuje alergické reakce), dermatologicky testováno.

čistá a zklidněná pleť
osvěžující účinek
testováno na citlivé pleti a očích
hypoalergenní složení

Aktivní látky: bílý leknín - osvěžuje a projasňuje pleť.

Jak používat: Aplikujte na vatový tampón a jemnými tahy očistěte celý obličej, oči a krk.



Používáte někdo tuto micelárku? Vyhovuje vám? Určitě mi napište vaše názory a dojmy :)

Tak to je pro dnešní výherní článeček všechno. Mějte se krásně, užívejte si léta :)

Vaše Šárka ♥


Žádné komentáře:

Okomentovat