sobota 22. dubna 2017

Těstoviny s kuřecím masem, listovým špenátem, smetanou a parmezánem


Krásnou sobotu vám všem :)

Pro zpestření deštivého dne vám přináším recept. Pochutnali jsme si dnes na těstovinách a já se s vámi o ně podělím. Bohužel však pouze virtuálně pomocí fotografií a písmenek. Ale byly vážně moc dobré :) Recept jsem našla na internetu a jako téměř pokaždé jsem si ho upravila k obrazu svému. Jde o rychlé jídlo, což já v kuchyni preferuji. Nebaví mě trávit u sporáku hodiny, to opravdu jenom výjimečně. 

A co budete na dnešní mňamku potřebovat?

Suroviny pro cca tři porce
balíček těstovin dle vaší volby (asi 300g)
300 – 400g kuřecích prsou
listový špenát
kelímek smetany 31%
Gustin (kukuřičný škrob) nebo Solamyl
olivový olej
česnek
cibule
sůl
pepř
parmezán

Těstoviny připravíme klasickým způsobem. Já jsem dnes sáhla po širokých Babiččiných nudlích. Jak jsem třeba s polévkovými nudlemi  této značky maximálně spokojená, široké už podruhé nechci. Během vaření se totiž začaly rozpadat. Možná jsem měla jen smůlu na nějakou špatnou várku, nevím. Ale naštvalo mě to teda pořádně.


Kuřecí prsa si očistíme, nakrájíme na nudličky, osolíme, opepříme a orestujeme na oleji. Poté si je dáme stranou na talířek. Menší cibuli nakrájíme nadrobno, orestujeme, přidáme na kousky pokrájený listový špenát, nadrobno posekaný česnek (1-2 stroužky). Vložíme orestované maso, zalijeme smetanou, malinko zahustíme škrobem, prohřejeme, dosolíme a odstavíme. Pokud nechceme zahušťovat omáčku, obalíme si už před opékáním maso ve škrobu a omáčka potom zhoustne. Nakonec sypeme strouhaným parmezánem.


Přeji vám dobrou chuť...

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Teda Šári ty jsi mne nalákala. Sedim u okénka a mlaskám.
    Krásnou neděli, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, tak jestli myslíš u okénka v práci, tak ať ti to uteče :)

      Vymazat
  2. To vypadá dobře, asi brzy vyzkouším :-)

    OdpovědětVymazat
  3. těstoviny s kuřecím masem a smetanovou omáčkou mám moc ráda,ale doma jsem je ještě nedělala.Všechny ingredience doma mám,tak už vím,co bude zítra k obědu.Díky za recept

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě doporučuji, je to rychlé a velká dobrota :) Krásný den :)

      Vymazat