čtvrtek 20. dubna 2017

Střípky (ne)všedních dnů #6


Krásný den vám přeji :)

Taky si říkáte, že jaro vypadá jinak? Jojo, taky si to říkám. Zmrzlá jsem, ani čaj horký nepomáhá. Brrr...
Raději se hned vrhnu na dnešní článek. Mám pro vás fotografie z druhé poloviny března. Jak jsem tak koukala, bude tento článek ponejvíc květinkový. Ale to vám určitě nebude vadit, že?



Mlsnotka musí být a řeknu vám... to byla slast... ♥


Milujeme procházky v přírodě...



Nebyla bych to já, kdyby chyběly knihy☻




Kveteme a voníme...




Můj první box s překvapením a velká spokojenost...


A opět květinky...



S mini narciskami jsem si trošku rozsvítila pokoj ♥ Škoda, že poměrně rychle odkvetly.






Fialkovo na zahrádce...




Venčíme ♥






Štrůdýlek ke kávičce...


Nálet na Levné knihy ♥


To je pro dnešní článek všechno. Doufám, že se vám fotografie líbily. Myslím, že ta kvítka alespoň trošku rozsvítí toto chladné, pošmourné období.

Mějte se krásně...

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Krasne kyticky. Ja na ne muzu koukat porad, takze uplne skvely clanek. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, díky :) Taky mám ráda květinkové články a můžu si je prohlížet pořád dokola :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky- potěšila jsem si oko....a ty knihy to je výběr-musím zajít do levných knih....mám knižní nemoc.....to je diagnóza co?Zdravím s přáním prima dne Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, tato diagnóza je mi důvěrně známá, ale nemám chuť se léčeit, užívám si to :))) Měj se krásně, Hani :)

      Vymazat
  3. Hezké kytičky. Za mě rozhodně vyhrává první fotografie knih :)
    Jinak bych se zaměřila na správné světlo a kompozici.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se kromě kytiček líbí ta první dobrota :-) Není z Ikea? ;-) tam něco takového mívali a už nemají ... Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, moc děkuju :) Nene, dortík je z kavárny v obch. centru v Pardubicích. A byl vážně famózní. Měj se krásně :)

      Vymazat
  5. Krásné kytičky i zákusky. Kejsinka je hotová modelka.
    Hezký pátek.

    OdpovědětVymazat