úterý 16. května 2017

Obraz si mě získal...


... snad opravdu na první pohled. Vážně...
Před několika týdny mi přišel email od paní z pixers.cz, jestli bych si z jejich nabídky nechtěla něco vybrat. No jéje, jak bych mohla odmítnout, to by byl hřích. Na e-shopu totiž najdete úžasné věci a já za nabídku ještě jednou moc děkuji.

Sedla jsem tedy k počítači a pustila se do výběru. Můžu vás ujistit, že mi to zabralo několik hodin. Hodně hodin ☻ Na stránkách pixers.cz totiž najdete obrovské množství obrazů, plakátů, nálepky na stěny a třeba i na lednice a skříně, fototapety. A teď si vyberte jednu věc. Obraz, pro který jsem se nakonec rozhodla, mě zaujal hned na začátku. Stejně jsem ho ale přešla a hledala dál. Nakonec jsem se k němu ovšem samozřejmě vrátila.

Moc se mi líbí, že si u obrazu můžete navolit, zda ho chcete vertikální, horizontální, je možný výběr z několika rozměrů a další parametry. Poté se podíváte na náhled a uvidíte, jak váš obraz bude vypadat. Volitelné možnosti platí samozřejmě i na fototapety, nálepky atd. Je ovšem pravda, že na všechny ty volitelné parametry jsem přicházela postupně. Kdybych si vybrala produkt hned a vrhla se na objednávku, myslím, že bych spoustu věcí přehlédla. Chce to opravdu si udělat čas a stránky pečlivě projít a poté i volitelnou nabídku u vybraného produktu. Vážně jsem nad tím strávila spoustu času, ale rozhodně se to vyplatilo. Možná by ty volitelné parametry mohly být nějak barevně odlišené, aby je kupující nepřehlédl. Ale třeba vy ostatní nebudete mít vůbec žádný problém a vše objevíte hned.



Objednala jsem tedy a moc se těšila, jak bude obraz vypadat. Dorazil za dvanáct dní od uskutečněné objednávky. Zabalený byl do velmi pevného kartonu, dále v bublinkách a ještě v igelitové fólii. Takže byl naprosto skvěle chráněný proti poškození při přepravě. A je úžasný ♥ Jsem z něj vážně nadšená, byť jsem mu ještě nenašla pevné místo. Přijde mi neobvyklý, originální a nemůžu se na něj vynadívat.



Takže já jsem s produktem ze stránek pixers.cz naprosto spokojená a můžu vám je jenom doporučit. Pokud hledáte něco, čím si vyšperkovat byt, pokoj, stěnu či třeba dvířka od lednice, určitě se na tento obchod podívejte.

Mějte se moc krásně...

Vaše Šárka♥

12 komentářů:

  1. Ten obraz je krásný, vůbec se ti nedivím. Upřímně, na umění skutečně nejsem a asi bych normálně tento článek neotevřela, ale ten obraz mě zaujal natolik, že jsem neodolala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Veru :) Nikdy by mě nenapadlo, že právě takový obraz mě osloví, ale jsem z něj vážně nadšená :)

      Vymazat
  2. Tak ten je opravdu krásný! Takový bych si hned pořídila! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, obraz je opravdu krásný. I já mám ráda tyto motivy.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem až dosud netušila, že by mě podobný obraz mohl zaujmout a vida, nadchl přímo :) Přeji krásný den :)

      Vymazat
  4. Dášo, vybrala jsi moc hezký obraz, je opravdu něčím zvláštní. Měj se krásně D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, moc děkuji :) Něčím zvláštní asi opravdu bude, když mě ta okouzlil :)

      Vymazat