úterý 30. května 2017

Střípky (ne)všedních dnů #8


Přeji vám všem krásný den :)

Mám pro vás další článek z fotosérie Střípky (ne)všedních dnů. Tentokrát půjde o fotografie z druhé poloviny dubna. Takže se trošičku vrátíme v čase zpátky. Říkám si, že duben byl po všech stránkách takový nijaký měsíc. Velikonoce nemám ráda, takže ty jsem vůbec neprožívala. V květnu už jsme alespoň začali trošku výletit, ale dubnem jsme jen tak prošli a v podstatě nic ve mně nezanechal.

Takhle lačně koukám na sušené masíčko :) Snad mi ho nesnědí.



Nálož nových knih z Knižního klubu


Rozkvetlá voskovka...


U páníčků v pelechu je stejně nejlíp :)



Tchýnčino háčkované vejce :)


Já to pohlídám, neboj ♥


Recept na tuto mňamku najdete na blogu.




Buchtička ke kafíčku


Úlovky z antikvariátu


Znovu doporučuji tento skvělý krém.


Někdy se zásoby musí doplnit.


Úlovky z Levných knih


Moje lásky ♥


Mějte se nádherně :)

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Umis si uzivat, to je super! Dej pak vedet, jake byly knihy;).

    Mej se krasne
    Papa ByGabra
    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale ani mi nepřišlo, že bych si užívala. Spíš opravdu všední dny :) Jinak pokud jsi knihomol, mrkni na můj knižní blog, logo zde na blogu najdeš :)

      Vymazat
  2. Šári tvé střípky mám moc ráda.. Krásné fotky.
    Mějte se všechny holky krásně.. Pohlaď prosím za mne tu vaši rošťandu,je kouzelná...Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, ráda pohladím toho našeho miláčka :) Děkuju ♥

      Vymazat
  3. Šárko, poslední fotka je super, tvé lásky jsou miloučké. :o)
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuju, jsou to moje opravdu největší lásky (manžel to určitě číst nebude ☻)

      Vymazat