čtvrtek 4. ledna 2018

Glanc box zima 2017


Krásný večer vám všem :)

V listopadu jsem neodolala a objednala jsem si opět Glanc box. Před vánoci dorazil a já vám teď ukážu, co jsem v něm objevila.

Okolo tohoto boxu bylo trošku zmatků. Bylo avízováno, že obsah boxu bude v nějaké vyšší hodnotě, než běžně tak bývá. Proto byl asi i o něco dražší. To já úplně nevím, protože ho mám v rámci blogové spolupráce se slevou. Ale četla jsem spoustu rozhořčených komentářů na Fb stránkách. Což to úplně chápu. Člověk se těšil na nějaké zajímavé produkty a nakonec zůstalo jen u nalákání potenciálních zákazníků a skutek utek, box byl úplně běžný jako jindy. Cenový rozdíl byl zákazníkům snad vrácen, ale stejně je to asi trochu zklamání, když už jsme byli tak pěkně nalákáni.

A teď konečně... Co jsem v Glanc boxu našla.

Garnier Botanical - Cream s růžovou vodou - 119,90,-
Krém využiji určitě, je na suchou a citlivou pleť, takže se mi bude hodit.


Dologran Gold - doplněk stravy - 140,-
Určitě se tento produkt neztratí, myslím, že ho věnuji synovi.


Mixa Baby Atopiance - čistící a zklidňující olej nejen pro děti, ale také pro všechny náchylné k atopii. - 119,90,-
Také se u nás neztratí, tím jsem si jistá. Já nebo dcera ho využijeme.


Pur Power Duo Effect - 51,90,-
Jelikož nemáme myčku, Pur u nás rozhodně pofrčí :)


Borotalco Original - unisex deodorant - od 99,90,-
Spíš než deodoranty používám antiperspirant, tak nevím, jestli mi tento bude vyhovovat. Ale ráda zkusím.


Sebamed - intimní mycí emulze - miniatura 20ml - cenu nevím, v prospektu není produkt ani uvedený. Ale ráda zkusím, tuto značku jsem snad zatím ještě v žádném produktu nezkusila.


Fenjal Long Active White Fresh - tělový olej - 3 vzorečky za cca 40,-
Taky ráda vyzkouším, produkt neznám. I když bych více ocenila nějakou miniaturu než tyto pytlíčky.


NeoStrata Ultra Moisturizing Face Cream - miniatura za cca 275,-
Opět krém na suchou a citlivou pokožku, takže určitě ráda tento vzoreček vyzkouším.


Tak knihu jsem v boxu s drogerií a kosmetikou vážně nečekala. Byť jsem knihomol, tak nadšená nejsem. Myslím, že v tomto boxu by měly být opravdu produkty kosmetické či úklidové, prací a podobně. Navíc tato kniha je absolutně mimo můj žánr, takže já bych rozhodně víc ocenila láhev aviváže než tuto erotickou slátaninu ☻


A nakonec dva časopisy staršího data. No, tak třeba ten Top Class je samá reklama, nic si tam nepřečtete. Takže to opravdu nenadchlo a obešla bych se klidně bez nich.


Co dodat závěrem? Kdyby v boxu místo knížky bylo něco jiného, co souvisí s kosmetikou či drogerií, byla bych docela spokojená. Nebo kdyby se aspoň knihou trefili do mého žánru ☻

Také jste se nechali nalákat na vánoční Glanc box? Co na něj říkáte? 

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Já jsem Šárko vyzkoušela asi rok Brandnooz box a jednou Glanc box. No, když už jsem byla doma zavalená hořčicemi, polévkami v sáčku, kečupy, přestalo mne to bavit. Málokdy byla opravdu nějaká novinka. A ani cenově to nebývalo výhodné, takže jsem zrušila a nelituji když na blozích vidím další boxy. Časopisy, stará čísla, které přikládali, byly úděsné...
    Měj se moc hezky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, úplně tě chápu, potravinový jsem zkusila jeden, byl docela fajn, ale víc takových netřeba. Nepotřebuji energetické nápoje, polévky, dresingy... jak píšeš. Ty drogerkové mě lákají, ale tentokrát to trochu nevyšlo, jak slibovali no. Ale tak stane se, ty drogerkové určitě ještě zkusím. Měj se taky moc krásně :)

      Vymazat