pátek 30. března 2018

Kytiček není nikdy dost...

... A určitě se mnou v tomhle budete souhlasit. 

 
Krásný sváteční den vám přeji :)

Včera jsem zase postávala u nás před květinkou a koukala, co bych si tak mohla pořídit. Ovšem měla jsem sebou pejska, tak jsem si říkala, že se tam později odpoledne vrátím, ale už jsem to nestihla. No však příští týden je taky času dost :) Mám vyhlídlý rudý pryskyřník, sytě růžovou sedmikrásku, bílá, co jsem měla, mi z nějakého důvodu zašla, a narcisky v květináči. A ve středu jsem si koupila hyacint, jsem zvědavá, do jaké barvičky se rozvine.

Když jsem tak projížděla fotografie, našla jsem tam ještě pár květinkových, a tak se s vámi  o ně podělím. Jinak se stále chystám do velkého zahradnictví u nás, ale protože je to přes celé město, pořád jsem se k tomu ještě nedostala. Ale určitě už brzy...










Sedmikrásku jsem nějakým způsobem zahubila. Najednou jí začaly hnědnout středy kvítků, vůbec nevím proč. 
 



Přeji vám krásné velikonoční svátky, prožijte je v pohodě, ve zdravé a zalité sluncem.

Vaše Šárka ♥



16 komentářů:

  1. Opravdu, květinek není nikdy dost. Dnes jsem koupila další ;-) Nádhera Šárko. Hezké Velikonoce, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, moc díky a užij si svátky jara :) A ať se kytičkám daří.

      Vymazat
  2. Moooc krásné. :) Kytek opravdu nikdy není dost. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šári nádherně jarně máš naladěno..
    I já jsem květinový závislák.. však jich nemám nikdy dost.
    Krásné Velikonoce ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ať mám jakoukoliv kytku v květináči, tak vždycky umře... Asi se o ně neumím starat nebo se jim tady nelíbí :D Jediný, co mi přežívá už dva roky, je kaktus.. :D
    Zato řezané kvítka dokážu udržet hezké a neuschnuté i týden nebo víc.. :D
    Na pěstování je u nás maminka :)

    Written by M*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se teď taky bojím, jak se v novém bytě bude dařit pokojovkám, je tam méně světla, než na kolik byly zvyklé. Tak uvidíme :)
      Krásné velikonoce, M* :)

      Vymazat
  5. Šárko, kytiček není opravdu nikdy dost a potěší vždy. Jsou nádherné.
    Přeji krásné Velikonoce. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Miluju květiny! Vždy hezky rozzáří jakýkoliv pokoj :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krasne fotecky , krasne kyticky, Sarko :-)Take uz pokukuji co na balkon, co domu , preji ti krasny den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) Taky se chystám do zahradnictví, ještě bych možná na chvíli do truhlíčku nějaké jarničky a domů za okno bylinky :) Hned je to veselejší :) Měj se krásně.

      Vymazat