pátek 23. března 2018

První letošní Glanc box je doma...

... A spokojenost, využiji úplně vše z balíčku.


Krásný večer vám všem :)

Dnes tady mám opět po nějaké době box s překvapením a sice oblíbený Glanc box. Potravinové boxy nemusím, obsahují opakovaně produkty, které mě vůbec nezajímají a nevyužiji je, ovšem ten drogerkový si objednávám ráda.

A copak jsem tedy tentokrát našla v boxíku?

Perwoll Care&Refresh – nový prací gel na syntetické textilie 119,90,-/1l


Aviváž Silan Aromatherapy+ s vůní kokosové vody a minerálů 69,90,-
– už jsem vyzkoušela a voní nádherně


Batiste suchý šampon 69,90,-/50ml 79,90,-


Garnier Botanic Therapy šampón – Oliva 119,90,-
– šampon s balzámem jsem taky už prubla, zatím jen jednou, takže můžu zhodnotit jen vůni a ta je skvělá, uvidím, jak mi budou sedět dál.


Garnier Botanic Therapy balzám – Oliva 79,90,-


Freeman čistící maska med&tea tree 39,-/15ml


Rexona sprchový gel Orchid fresh 66,90,-/250ml
– ani jsem nevěděla, že má Rexona také sprcháče. Tento jsem už vyzkoušela, voní celkem příjemně, takový prostě klasický, ničím výjimečný sprcháč.


Za mě tedy s tímto boxem spokojenost, jak jsem psala v úvodu, využiji všechny produkty.

Mějte krásnou dobrou noc...

Vaše Šárka ♥

2 komentáře:

  1. Jak víš, i já tento box mám a jsem s ním moc spokojená. Vůně šamponu je naprosto úžasná a taky se těším až vyzkouším aviváž. Kokosovou jsem ještě neměla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, tvůj článek jsem samozřejmě četla :)) Mně se Silan moc líbí. A konečně jsem asi jako poslední na planetě zkusila Batiste a spokojenost.

      Vymazat