středa 14. března 2018

Sedm dní – sedm fotografií

... No, počet jsem trošku nedodržela, ale tak snad to vadit nebude :)

Krásný den vám všem :)

Před asi dvěma týdny, možná trochu dřív, jsem u Dáši na blogu Cestou necestou objevila připravovanou foto výzvu. Zalíbilo se mi to, fotím ráda a pořád, to víte, takže jsem se do toho taky pustila.

A tady se můžete podívat, jaký týden jsem měla.

pondělí 5. 3.
Byla jsem trošku šokovaná, když jsem se probudila do sněhu. Kde je to jaro? Ráno teda ještě nic moc, ale odpoledne už byla nějaká ta vrstva mokré břečky.



úterý 6. 3.
Dnes jsme měli s manželem výročí svatby, takže tulipánky, čokoládky a vínečko.


středa 7. 3. 
Ve středu jsem mazala do práce. Sortiment už ladíme jarně.


čtvrtek 8. 3. 
Ráno před prací jsem si stihla v Tesku koupit sedmikrásku. Takový dárek k MDŽ ode mě pro sebe ☻


pátek 9. 3.
Počasí už se tvářilo jarně, tak jsme s Kejsinkou vyrazily k Labi na procházku.


sobota 10. 3.
V sobotu jsme se vydali do kina na Tátovu volhu. Tam jsem tedy nikde nic nefotila, ale dopoledne jsme blbly s holkama.


neděle 11. 3.
A týden jsme zakončili výletem do Kutné Hory. Bylo luxusní počasí, tak jsme si užívali sluníčka.



A to je všechno. Mějte se moc krásně, zima se na chviličku zase vrací zpět, ale doufám, že ne na dlouho.

Vaše Šárka ♥

27 komentářů:

  1. Ahoj Šárko, krásné fotečky! Já se nějak pořád nemůžu prokousat restíky a udělat Photodiary za únor.... měla jsem teď nějak moc spoluprací. Budu to muset zredukovat, pak nestíhám psát svoje články. :)
    Ta květinová kolekce kabelek je boží. Tak se mi fakt mooooc líbí. :)
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, díky :) Jo, ta kolekce od Fiorelli je moc pěkná a máme i jiné květinové. Prostě jaro a léto je před námi, huráááá. Už mám tý zimy plný zuby, i když se zase má na víkend vrátit, brrr.

      Vymazat
  2. Šárko, skvělý týden. Začátek týdne byl opravdu sněhový, hlavně úterý a pak odpoledne to začalo tát, no hrůza. Gratuluji k výročí svatby, hezké dárečky jsi dostala. Kolekce kabelek je nádherná a oslavy MDŽ? Také jsem si koupila kytičku. Na sedmikrásky se už moc těším, chci je do květináčů na terasu. Díky za tip do kina, snad příští týden už bude volněji a mohli by jsme zajít na tento film, prý se docela povedl. Holkám to sluší, modelky jedny. Krásná Kutná Hora, tam je moc hezky.
    Výzva se Ti povedla, jsem ráda, že jsi se připojila. Hezké dny přeji. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc díky :) Ale úplně jsi mě zarazila s tím sněhovým úterkem, jestli já to nepopletla a nesněžilo taky až v úterý :D Stahovala jsem totiž z foťáku fotky najednou za několik dní, takže jsem neměla přesné datum a skleróza pracuje :)) Ale teď mám takový tušení, že jsem to zmotala :)) Noooo, stane se :) Hlavně se mi motají dny, jak dělám dvanáctky a chodím víkendy, tak kolikrát vážně nevím, co kdy.
      Měj se krásně, Dáši :)

      Vymazat
    2. Šárko, i v pondělí byl sníh, ale v úterý ho napadlo hodně a odpoledne začal tát. Já byla zrovna v J. Hradci, šla jsem fotit zámek a potkala kachny. :O) Čvachtanice všude a nateklo mi do bot, pak jsem v autě topila, abych se zahřála a boty trochu vysušila. :O)
      Měj krásný večer. D.

      Vymazat
  3. Krásný týden Šárko, takový se vším všudy ;-) Na Tátovu volhu chci taky zajít, tak mi to snad vyjde. Moc hezké kabelky tam máte ;-) Měj se fajn D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, děkuju :) Na film určitě zajdi, myslím, že stojí za zkouknutí, nám se moc líbil :)
      Měj se hezky :)

      Vymazat
  4. No bezva týden ! Na film se taky určitě půjdu podívat. Kabelky jsou moc hezké.
    Je to ostuda, ale já v Kutné Hoře ještě nebyla.
    Měj příjemné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani :) A není všem dnům konec, třeba se jednou do KH podíváš :)

      Vymazat
  5. Šárko, obdivuji tvůj fotografický týden. Fotky jsou moc povedené, sedmikráska je skvělá, i zátiší s kabelkami. Co je ale pro mne NEJ, to je Kutná Hora. Je úžasně fotogenická a snad nikdy nemrzí pohled na její památky.
    Bezva týden, měj se pěkně.
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Henrietko, moc děkuji :) KH miluju už roky, jezdíme tam jen tak na procházky, na kafíčko, prostě pohladit srdíčko a duši. Fotek mám už milion, ale stejně si tu další musím zase udělat :))

      Vymazat
  6. Pěkně vyfocený týden! A ty kabelky, áááccch jedna hezčí než druhá!

    OdpovědětVymazat
  7. Šári parádní foto týden..Fotky z K.H. mne nalákaly, nádhera.Uz vím kam si vyrazíme na příští výlet 😉
    Měj se moc krásně,paa ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, moc díky :) Užijte si KH, my zas plánujeme brzy vyrazit na Hrádek do Nechanic, budou tam velikonoční expozice :)

      Vymazat
  8. Šárko, moc hezky zdokumentovaný týden! Kutnou Horu mám taky moc ráda, úžasně fotogenické město!
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc děkuji :) Kutná Hora je opravdu nádherná, moc rádi se tam vracíme několikrát do roka :)

      Vymazat
  9. Šárko, krásný týden s krásnými fotkami.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Klidně bych brala fotku tvé krásně nazdobené snídaně 😉 Mic hezký týden, Šárko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, díky. No jo, kašička byla v neděli, ale přece jen mi ta Kutná Hora přišla zajímavější :D

      Vymazat
  11. Pěkné zajímavé fotky. Gratuluji k výročí. Nová kolekce je super. Ale nejvíce se mi libí ty kutnohorské snímky.
    Krásnou neděli, pa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kutná Hora je opravdu nádherná, budu se do ní pořád vracet, jsem ráda, že ji máme blízko :)

      Vymazat
  12. Dočítám články z výzvy postupně, takže komentuji až teď. Pěkně vystižený týden a fotka z Kutné Hory mi připoměla, že už se tam dlouho chystám.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat