neděle 14. října 2018

Hýčkající tělová pěna

... A je to po čertech výstižný název...


Krásnou neděli, přátelé :)

Výjimečně tady mám pro vás článek z oblasti kosmetiky, a to pečující. Tělovou pěnu s divokou malinou a s vůní bílého čaje jsem, tuším, objevila v letním DM boxu. A je to naprosto luxusní záležitost.




Více informací o tomto výrobku:

Snadno se roztírá, přímo roztaje na pokožce a okamžitě se vstřebá, aniž by zanechala mastný film. Pokožku hloubkově hydratuje a zanechává ji hebkou po celých 48 hodin. A navíc tak voňavou! Vyzkoušejte nový způsob péče o pokožku těla, jemnou a extra krémovou pěnu, která je díky vysokému obsahu hydratačních látek tím nejlepším, co můžete tělu i smyslům dopřát. Stvořena k hýčkání: NIVEA Hýčkající tělová pěna s divokou malinou a vůní bílého čaje. 

  • Jemná a extra krémová pěna se snadno roztírá.
  • Díky nemastnému a nelepivému složení nezanechává žádný mastný film.
  • Pokožka zůstává hebká po dobu 48 hodin a hloubkově hydratovaná.
  • Pro fantastický pocit na pokožce a zcela nový zážitek z péče.
  • Dermatologicky testováno a schváleno.


Z pěny jsem vážně nadšená, kam se hrabou tělová mléka. Pokožka je vážně heboučká. Jestli ta hebkost vydrží 48 hodin, to tedy vážně nevím, ale vydrží tak dlouho, aby mi to zajistilo spokojenost. Nelepí, nejste mastné po nanesení, ale jen sametově hebké. A navíc... Ta nádherná vůně ♥ 

Já doporučuji všemi deseti a určitě pořídím další balení.

Mějte se nádherně a rozmazlujte se.

Vaše Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Šárko, děkuji za tip, podívám se po ní a možná využiji i jako dárek k Vánocům.
    Přeji fajn neděli. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že by dáreček potěšil :) Měj se krásně, Dášo :)

      Vymazat
  2. Ta pěna je úžasná! Mám ji taky doma, díky DM boxu a jsem nadšená, je příjemná, voňavá a hezky se roztírá :) za mě super produkt :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Už som o nej počula. Vyzerá super, možno si ju zájdem kúpiť. Budem rada ak sa zasviš aj na mojom blogu.
    Môj blog: https://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky ji mám a jsem s ní nadmíru spokojená, krásně hydratuje :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. I já Šári moc děkuji za typ.. neznám a ráda se po ní juknu... krásné dny ti přeji.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, fakt doporučuji :) Nerada na sebe matlám mléka, nebaví mě to, ale ta pěna je jiná,dokonce jsem schopná ji na sebe patlat pravidelně :)

      Vymazat
  6. Ta mě hroozně moc láká :) miluji různé produkty ve formě pěny. Teď mám ve sprchovém koutě sprchovou pěnu, ale tělová mě láká mnohem víc. Určitě po ní v drogérii sáhnu :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej :) I já momentálně používám do sprchy pěnu, tentokrát je to Rituals a možná se vylíhne též článek, protože ta božská vůně... to si nemůžu nechat pro sebe :))

      Vymazat
  7. Kdybych neměla doma několik nespotřebovaných tělových mlék, tak si tohle jdu hned koupit. Miluju vůni malin ... Snad časem, až se svými zásobami tochu pohnu :-).
    Hezk den
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám zásoby docela veliké, hlavně co se týče sprcháčů. Ale pořád bych nějaké kupovala a zkoušela :))

      Vymazat