čtvrtek 23. května 2019

Boheminium – park miniatur Mariánské Lázně


Krásný večer přátelé :)

Mám tady pro vás další přísun fotografií z našeho prodlouženého víkendu v západních Čechách. Navštívili jsme park miniatur Boheminium. Je to vlastně park, kde najdete zmenšeniny památek z celé naší republiky. O tomto parku jsem už delší dobu věděla a strašně jsem se tam těšila. A byla jsem tedy nadšená. Je to opravdu krásné, ty miniatury jsou propracované do posledního detailu. Momentálně mají rozpracovaný zámek Lednici. Určitě tam ještě někdy po letech vyrazíme, protože exponáty pořád přibývají další a další.

Teď už jdeme na fotografie. Je to jenom výběr, aby článek nebyl óbr dlouhý. Jinak tam najdete taky miniatury kostelů, statků, letiště, rozhledny, nejde jen o hrady a zámky.






















Chystáte se taky navštívit Boheminium nebo jste už byli? Jak se vám tam líbilo?

Mějte se krásně.

Vaše Šárka ♥

7 komentářů:

  1. Něco podobného je i v Ostravě, ale tam jsou i zahraniční památky. Tam se mi líbilo, bylo to super. Tady jsem ještě nebyla, ale super tip na výlet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, tak tady jsem byla. Vzhledem k tomu, že mám zkušenost s podobným parkem v Rakousku, zdá se mi tenhle malý a trochu "nedotažený". Ale třeba se bude zlepšovat...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že je stále ve výstavbě, další miniatury tam měli rozpracované. Tak to rakousko by mě lákalo taky, to si budu pamatovat, děkuji Helenko :)

      Vymazat
  3. Och, tenhle článek už jsem u vás četla (mám pocit, že už apson dvakrát), ale vždycky když chci napsat komentář, tak mě něco vyruší :/ Každopádně je to parádní tip na výlet. S mužem jsme oba stavaři (muž teda víc na ty dopravní stavby než na budovy), a tohle by pro nás bylo parádní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad jste tam během léta vyrazili :) Pokud ne, tak určitě nekdy příště :) Krásné dny...

      Vymazat
    2. Nakonec ne. Muž už tam prý byl, naštěstí ale jako malý, takže doufám, že se tam na výlet podívá příští rok, kdy máme v plánu se přesunout trochu západněji. :)

      Vymazat