sobota 25. května 2019

Óbr kosmetický nákup a první dojmy


Krásný den, milé dámy :)

Dnes si od světa výletů a cestování na chvíli odskočíme ke kosmetice. Už jednou jsem zmiňovala, že mě teď docela chytlo zkoušení nových (pro mě) kosmetických značek, produktů, jejich porovnávání, zkrátka se v tom teď doslova vyžívám. Začala jsem dokonce spolupracovat s tureckou značkou Farmasi, která nabízí jak kosmetické produkty, tak produkty do domácnosti bez zbytečné chemie, tudíž je šetrnější jak k nám tak i k životnímu prostředí.

Tento článek není sponzorovaný, není to v rámci spolupráce, jen vám chci ukázat některé produkty, které jsem si koupila, používám nebo používat začnu.


Jdeme na to, je toho docela hromada, jak vidíte. Začnu tím, co už jsem používat začala a můžu vám tak k tomu pár slov i říct.

Mám tady sadu pro péči o pleť i tělo s aloe vera. Sada obsahuje gel s aloe vera, tělové mléko, pleťovou masku a pleťový scrub. Všechny produkty jsou vyloženě příjemné, s aloe vera to snad ani jiné být nemůže. Gel obsahuje aloe vera 93%. Tato řada bude úžasná na léto, když se trošku připečeme na sluníčku. Scrub je velice jemný, tudíž vaši pleť nijak hrubě nedrásá. Všechny produkty velice příjemně voní. Více se dozvíte zde. Hodlám na ten kosmetický blog víc přispívat o produktech, ale nějak nestíhám zatím. V úvodním článku se tam dozvíte také více o značce. Produkty se dají koupit i jednotlivě včetně pleťového krému, který v sadě není.


Zpevňující slupovací pleťovou masku mám už také vyzkoušenou a spokojenost. Jen je potřeba nanést opravdu silnější vrstvu, aby se dobře slupovala. 



Řasenka ZEN patří mezi ikonické produkty Farmasi. Za pár peněz nadělá totiž hodně muziky. Vytvoří krásné řasy, neslepuje, neobtiskává se, nedrolí se. 




S podkladovou bází pod oční stíny jsem taky naprosto spokojená. V porovnání s bází od Rival de Young je fakt skvělá. Tenkrát jsem si myslela, že báze funguje, protože to byla první, kterou jsem zkoušela. Tato není tak mazlavá a stíny na ní drží mnohem lépe. Za mě palec nahoru a vydrží mi asi nekonečně dlouho, používá se minimální množství.



Krémové oční stíny mám zatím v jednom hnědém odstínu - Brown Sugar, ale určitě si pořídím další. Budou skvělé na léto. Stíny zaschnou a nehnou se, vydrží celý den. Jediné mínus vidím, a sice v balení. Na tyto stíny musíte používat štětec či aplikátor, abyste nemusely sahat dovnitř do flakonku a neměly stín za nehty. To samé platí pro bázi. Ale zase to balení hezky vypadá.



Rtěnka True Color je taky celkem fajn. Možná jsem malinko netrefila odstín, nečekala jsem, že bude tolik dooranžova, ale už si pomalu zvykám. Mohla by být i krémovější, takové já ráda. Ale jinak dobrá. Odstín 15 Warm Beige




Krémy na ruce Naturelle z řady mořská řasa + aloe vera a arganový olej + kofein jsou super, příjemně voní, hydratují a nezanechávají mastný film. A jsou za pár korun.


Čistící ubrousky na intimní hygienu používám stále, včetně gelu, který tady na fotce není. Obojí je příjemně lehce parfemované.

Dále tady mám laky na nehty - glitrové. Tyto jsem ještě nezkoušela, zatím používám z řady s vysokým leskem a nude odstíny a ty jsou fajn, celkem dlouho mi i vydrží, ale to už i záleží na tom, jaké má člověk nehty a jestli třeba myje nádobí ručně atd. Takže to beru jako individuální. Za mě spokojenost.




Tuhá mýdla na tělo i vlasy jsem také ještě nezkoušela. Jedno je s olejem z černého kmínu na suché a poškozené vlasy a roztřepené konce. Druhé je s česnekem a Capyxilem pro jemné a vypadávající vlasy. Musím upozornit... po česneku není cítit :)) Na meeteingu, kde jsem se byla minulý týden prvně podívat, jsem zrovna k těmto mýdlům pochytila nějaké informace. Paní s krátkými vlasy byla nadmíru spokojená, paní s dlouhými už ne, vlasy nešly rozčesávat. Další paní radila přelít po umytí octovou vodou na zneutralizování mýdlového povrchu. Takže jen předávám dál, já sama nemám vyzkoušeno, ale věřím tomu v případě octu. Jen jsme si pak s kamarádkou říkaly, zda není ocet z vlasů cítit. Nemáte zkušenost podobnou?




Na sérum na obočí a řasy se teprve chystám, zatím nemám vyzkoušeno. Obsahuje Capyxil, který podporuje růst, tak by snad fungovat mělo. Dám časem vědět.



Za různé výše objednávek jsou nabízeny dárečky ve formě produktů zdarma nebo za symbolickou cenu. Odměny se po několika dnech mění. Já tady třeba mám dětský šampon na vlasy a tělo a sprej na vlásky. To si nechám asi do nějaké soutěže na mé stránce k této kosmetice na instagramu.


Objednat se dají i různé vzorky. Vůně, šampony, BB a CC krémy, šampony, masážní gely a další. O tom se už rozepisovat nebudu, jen zmíním masážní gel s kaštanem, který mi pomohl na bolest namožených lýtek po túře. BB a CC krémy mi moc neseděly, ale to je taky individuální a záleží na typu pleti.


Myslím, že to by pro dnešní článek stačilo. Určitě se někdy ještě s Farmasi kosmetikou přihlásím, ale mám v zásobě ještě článek s Yves Rocher a Faberlic kosmetikou. Pokud vás Farmasi zaujalo a chtěli jste něco vyzkoušet, stačí se tady registrovat a nebo mi klidně napište. Všechny produkty potom nakupujete s 23% slevou. Mám také stránku na FB a profil na instagramu.

ZDE odkaz na květnový katalog, můžete se mrknout.

Mějte se nádherně, užívejte víkend a příště si zase pomyslně zavýletíme po západních Čechách.

Vaše Šárka ♥


2 komentáře: