pátek 12. února 2021

Naše mňaminy #7

Krásný den, přátelé :)

Promazávala jsem v počítači nějaké fotky a zjistila jsem, že tam mám pořád uloženo velké množství fotek jídla. Takže jsem si řekla, že zase opráším papací rubriku.

Fotky jsou ještě z loňska, ale rozhodně se postupem času v dalších článcích dostaneme až do letoška.

Začneme opět snídaněmi. Je to klasika, buď moje oblíbené kaše a nebo různé obložené toustíky, ale taky lívance nebo obyčejný chleba s paštikou :))




Přestože si dělám jen ovesné kaše, baví mě, jak jsou variabilní. Pokud máte dost ovoce, semínek, ořechů, různá máslíčka, sirupy a toppingy, budete mít kaši pokaždé trochu jinou.







Lívance milujeme. Je to rychlovka a také si je můžete pokaždé ozdobit jinak.



Vajíčka si dělám málokdy, já je totiž nemám vůbec ráda, maximálně vejce natvrdo nebo nějakou formu omeletky.


Tady zmíněný chleba s paštikou :)) Ovšem paštika byla domácí a famózní.


Taky si někdy s chutí dáte obyčejnou topinku ve vajíčku s hořčicí a cibulí? 


Polévku tady tentokrát nemám žádnou, tak snad příště.

Jdeme na hlavní chod. A jak tak koukám, jeli jsme hlavně v rýži :))

Tohle bylo nejspíš vepřové na žampionech, ale malinko jsem rozvařila maso. No co, stane se, tvrdé by bylo horší.


Tohle byla dobrota... kuřecí stehna na kari s mandlemi a rozinkami.


Květákové kari jsem dělala poprvé a určitě ne naposledy, taky velká dobrota. Klidně se může jíst i bez rýže, je hodně syté.


Zapečená brokolice je už naše klasika, milujeme :)


Vepřové soté na zelenině aneb když prostě potřebujete spotřebovat nějakou tu cuketu, jarní cibulku atd. Místo rýže si můžete dát klidně brambory.


Švestkové knedlíky netřeba představovat.


Sekaná s tvarohem... Tak to pro mě byla novinka. A už ji nedělám jinak, sekaná je šťavnatá, mňam.


Tady máme hovězí dušené na česneku a divokém koření.
 
A na úvodní fotografii článku jsou kotlety na šlehaččce s hořčicí. Místo rýže zkuste klidně hranolky.

A nakonec jeden moučník... švestkový koláč


Pro tentokrát je to všechno.

Dostali jste na něco chuť? Určitě mi napište, za zpětnou vazbu budu moc ráda.

Opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


12 komentářů:

  1. Teda Šárko, to jsou dobroty. Před chvílí jsem přijela z práce a celý den jsme nic nejedla, takže bych si dala úplně všechno. A pěkně postupně. Ba né, všechno bych hned nesnědla, ale vše vypadá skvěle.
    Krásně naaranžováno i nafoceno.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
  2. Hm... - dostala jsem z těch fotek pěkný hlad. Ostatně je skoro čas večeře. Nejvíc se mi líbily fotky snídaní - máš je krásně naaranžované :)

    OdpovědětVymazat
  3. Och všetko vyzerá tak lákavo. A tie ranajky, keby mi niekto robil, tak by som aj na ne pristala. Mne sa to nikdy nechce robit, preto si vždy len namažem pečivo maslom, džemom a hotovo.
    Ale obedy si zvyknem tiež takto fotit a stále čosi vymyšlam, aj ked varenie nie je moja záluba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky někdy přijde čas jen na to namazané pečivo, není vždy čas ani nálada se s tím zdobit a vyvařovat :) A děkuji :)

      Vymazat
  4. Všechno vypadá úžasně, já dělala podobný články tento týden :) Inspirace není nikdy dost. Jinak je hezké jak si s jídlem vyhraješ.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky,
    tedy, jsem ráda, že čtu tento článek až po večeři, jinak bych šla asi vyplenit ledničku:-) Myslím, že jsem u tebe nabrala spoustu inspirace na zítřejší snídani... Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat