pondělí 1. března 2021

Letošní zima byla kouzelná


Krásný den, přátelé :)

Přestože já sama osobně nejsem milovník zimního období, letošní zima pro mě byla nádherná. Ani nevím po kolika letech se u nás konečně udržel sníh déle než 24 hodin, mrzlo až praštělo, a byla to prostě zima jak má být.

Poslední mrazivý den jsem vyrazila udělat si pár ojíněných fotek, protože kdo ví, kdy takováhle zima zase u nás bude.

Pokochejte se se mnou zimní přírodou u nás za městem.




No, není to úchvatné?




















Opravdu mě letošní zima nadchla. A že toho není teď moc, co by člověka zrovna nějak potěšilo. Takže děkuji paní zimě ♥

Mějte se hezky a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Hezké připomenutí bílých zimních dnů, co přinesly sníh tentokrát i do nížin, nejen na hory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, takovou zimu jsem nezažila, ani nepamatuji :)

      Vymazat
  2. Letošní zima byla nádherná, úplně maximálně jsem si ji užila! Fotky jsou boží :D

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko, fotky jako z pohádky. Nádhera. Letos se zima krásně předvedla. D.

    OdpovědětVymazat