pátek 26. března 2021

Šetřete spolu s vašimi internetovými nákupy

Krásný den, přátelé,

jen na úvod zmíním, že tento článek není žádná spolupráce, pouze takový tip pro vás, jak ušetřit při vašich internetových nákupech. Navíc už možná spoustu z vás takto rovněž nakupuje, ale tak určitě se najdou někteří, kteří ještě tuto možnost neznají.

V tomto období se tento způsob nakupování opravdu vyplatí, protože nakupujeme skoro výhradně přes eshop. Tak proč nedostat nějaké peníze z nákupu zpět na účet díky Plné peněžence? A při větších nákupech či při nákupech dražších produktů se to už pěkně vyplatí.


Celý proces je velmi jednoduchý.

  • Zaregistrovat se na portálu Plná peněženka
  • Registrací získáte hned 60,- na váš nový účet u Plné peněženky
  • Vyhledat eshop, přes který chcete objednávat
  • Přes tlačítko Nakoupit s cashbackem vejděte do eshopu a nakupujte tak, jako vždy
  • Po dokončení nákupu vám přijde na email info o zaregistrované odměně
  • Odměna je poté potvrzená obchodníkem v rozmezí 2-60 dnů 


Rada pro vás: tlačítko Nakoupit přes cashback využijte až poté, když už opravdu víte, co budete do košíku házet. Může se totiž stát, že po dlouhé době spojení spadne a odměna se nezaregistruje.

Pokud se odměna nezaregistruje do 3 pracovních dnů (nedostanete email), a nebo poté není potvrzena v termínu, využijte kolonku reklamace.

Já jsem si v minulosti již nechala vyplatit přes 1700,- a teď už tam mám zas další korunky nastřádané. Bylo by toho víc, kdybych taky občas nezapomněla se přes Plnou peněženku přihlásit. Řešila jsem i reklamaci a vše proběhlo v pořádku.

Já využívám třeba: Albatros, Knihy Dobrovský, Aliexpress, Mall, Dr. Max, lékárnu Benu, obchody pro mazlíčky, Notino, Douglas, Sephoru, 4home, Bonami, Mixit, Booktook, Deichman, Zoot, ... No najdete tam nepřeberné množství známých eshopů, v podstatě téměř vše, co znáte.

Registrujte se bez problémů zde přes odkaz

Mějte krásný den a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


4 komentáře:

  1. Taky Plnou peněženku používám. Nainstalovala jsem si Lištičku, takže mi u každého e-shopu, který je do ní zapojený, vyskočí po otevření upozornění.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to taky budu muset udělat, protože o dost penízků jsem už díky skleróze přišla :))

      Vymazat
  2. No vidíš, já včera nakupovala na Bonprixu a na peněženku úplně zapomněla :-( A to ji znám a využívám.

    OdpovědětVymazat