úterý 9. března 2021

Inspirace na pár drobností z Pepca

Krásný den vám všem :)

Dnes pro vás mám takovou malou nákupní inspiraci, až nám zase někdy otevřou obchody. Ještě než se zavřely prodejny, které měly na chvíli výjimku, jsem zavítala u nás do Pepca. Nešla jsem pro nic konkrétního, ale tak člověk vždy něco objeví, znáte to :) I když vlastně ano, šla jsem pro konkrétní věc, a sice pro slunečnicově žlutou deku, kterou jsem chtěla využít do obýváku na sedací soupravu. Krásně by rozsvítila náš bílošedý obývák. Ale nakonec jsem od ní upustila kvůli rozměrům, byla by moc velká.

Ale objevila jsem tam pár pěkných kousků. Některé jsem zahlédla už předtím na instagramu, tak jsem měla radost, když jsem je u nás objevila.

Nooo, musela jsem si zase koupit hrneček, já za to nemůžu. Vážně je už nemám kam dávat, ale zase jsem neodolala. Byl asi za dvacku a prostě mi hned padl do noty.

Dále jsem v Pepcu objevila sklenice na latté. Vzala jsem jenom dvě, protože já latté moc nepiju a tak spíš jen pro návštěvu a nebo pro dcerku. Jo, muži do nich teď vařím čokoládu :)) Jinak sklenice prodávají v sadě právě pro dvou. Jen bych ještě potřebovala vyšší lžičky. Pepco má bohužel jen koktejlové a ty jsou hodně dlouhé, potřebovala bych prostě něco mezi čajovou a tou koktejlovkou. Tak se musím porozhlédnout ještě jinde.

Skleniček máme doma taky spoustu. Ovšem většinou takové ty vysoké, ty menší už máme celkem vymlácené. A tyhle sklenice mě zaujaly právě už na instagramu. Prodávají se v sadě po třech. Vzala jsem zatím jen jednu sadu, ale možná si ještě jednu přikoupím, až nám otevřou. A k těmto sklenicím se dá, tuším, do sady koupit i džbán. Ten už však doma jeden mám, sice jiný, ale tak dva bych zase nevyužila.

Na instagramu mě rovněž zaujalo toto prostírání. Vzala jsem pouze dva kusy, protože ho nechci dávat do kuchyně klasicky na stůl, ale třeba jen na konferenční stolek do obýváku a nebo ho využiji i k focení nějakých drobností jako podložku. Vypadá pěkně, i na zeď jako dekorace by nebylo marné. Měli ještě jeden další motiv. 

Dále utěrky... Jak nějaké v Pepcu vidím a líbí se mi barevně, beru je. Utěrky stojí pár korun, ale jsou kvalitní, pevné, žádný průsvitný hadřík. Takže utěrky už jinde ani nekupuji. Většinou se prodávají v sadě po třech kusech.

Potřebovala jsem také podložku před vanu, abych měla na výměnu, když tu jednu vyperu. A zaujala mě tato došeda, protože byla v podstatě jediná, která se mi barevně jakž takž hodí. Úplně ideální by byla domodra.

Rákosové boxíky, košíky, organizéry... To je taky kapitola sama pro sebe. Rovněž většinou neodolám. Tentokrát jsem si koupila takový košík či ošatku nebo jak to nazvat, a využívám ho na ovoce. Dosud jsem měla takovou menší, drátěnou mísu a tam se toho opravdu moc nevešlo. Takže tato rákosová je moc fajn. Navíc mám v kuchyni prostírání z vodního hyacintu, tak to pěkně ladí.


Objevila jsem také moc pěkné keramické obaly na květináče. Nejdříve jsem vzala jeden, potom jsem přikoupila druhý a ještě si možná přikoupím další, pokud budou po otevření k mání.

A jako poslední úlovek je nádobka na zubní kartáčky. Já už jich mám v tomto basic designu několik a používám je jako stojánky na kosmetické štětce.


A to je úplně všechno. Bohužel jsem už nedohledala účtenku, abych vám vypsala ceny. Ale tak víte zhruba, jak se Pepco pohybuje. Teď si jen musíme počkat, až se obchody opět otevřou, abychom si mohli udělat aspoň malou radost.

Zaujalo vás něco z mého nákupu? Budu se těšit na vaše komentáře.

Mějte se krásně a dávejte na sebe pozor.

Vaše Šárka ♥


5 komentářů:

  1. Juuu ten hrnček je nádherny!!! Tiež vždy v Pepcu nejaký musim kupit, škoda len, že u nás sa tak skoro do Pepca nedostanem :-)
    A aj utierky su krasne.

    OdpovědětVymazat
  2. To byl docela slušný nákup. Zaujaly mne obaly na květináče, nějaké by se mi hodily a tyhle mají takovou neutrální barevnost.

    OdpovědětVymazat
  3. To je docela slušný nákup, v Pepcu mívají někdy pěkné věci. Zaujaly mne ty obaly na květináče, nějaké by se mi hodily a tyhle mají sympatickou neutrální barvu.
    (možná ty komenty budou dva - jeden vypadal, že zmizel, tak jsem to napsala ještě jednou)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc děkuji za návštěvu a komentáře :)

    OdpovědětVymazat