pondělí 21. března 2022

DROBNOSTI DO DOMÁCNOSTI Z OBCHODU ACTION

Krásný, slunečný den, moji milí :)

Jak jsem slíbila, další nákupní inspirace je tady. Rozhodně to tedy není takový obří haul jako v případě Pepco, ale pár věciček vám ukážu.

V obchodě Action jsem byla zatím asi jen dvakrát nebo třikrát. Je to ohromná prodejna (popisuji Pardubice) s různými doplňky do domácnosti, nádobím, bytovým textilem, věcmi na tvoření, papírenským zbožím, aktuálními dekoracemi, tedy podle období Vánoce, Velikonoce, Valentýn, drogerií, bižuterií, úklidovými prostředky, potřebami pro mazlíčky, hračkami, textilem, spoustou sladkostí a dalšími produkty. Sortiment se také mění s ročním obdobím, tedy teď tam třeba najdete spoustu věcí na zahradničení.

Já jsem si pořídila těchto pár věcí.

Trojici bílých polic mi manžel umístil nad komodu v ložnici, vypadají moc pěkně. U nich si tedy už nepamatuji cenu, ale určitě do 300,-, dražší bych nebrala. Poličky nejsou hluboké, nepočítejte s nimi tedy na knihy.


Jak jste zjistili už v minulém článku, jsem blázen do hrnečků. Nevím sice, kam už je budu dávat, ale prostě jak vidím nějaký pěkný, tak jde se mnou. A tady jich šla se mnou pěkná hromádka.

Odvykla jsem si totiž pít velké kafe, dřív jsem si běžně udělala kafčo do 300-350ml hrnku. Tyto jsou přece jen menší. Jednobarevné mají 200ml, ty modré cca necelých 250ml a ten zlatý něco mezi. Takže jsem nadšená a hrníčky mi naprosto vyhovují. Navíc třeba ty modré jsou úžasné, co říkáte? 

Jinak cena hrníčků s modrým dekorem byla 49.90,- a ostatní tuším cca 30,-





Potřebuji si doma udělat pořádek v papírech, mám v tom šílený chaos, tak jsem si pořídila šanon a folie. Šanon stál 39.90,- a folie 19.90,-


Manžel si tam vybral sklenice na pivo. Tato dvojka stála 51.90,- a je to cca 380ml. Vypadají fakt pěkně. 


Obrazů a rámečků tam mají také spoustu od nejmenších po veliké. Já jsem si vybrala obrázek s Audrey Hepburn, jde postavit i položit, rozměr fotky 13x18 cm a stál 79.90,- Je poměrně mohutný a po stranách je rám zrcadlovitý.

Druhý obrázek se světle zlatým rámečkem má také rozměr fotografie 13x18cm a ten stál pouhých 29.90,-

O hrnečku jsem se zmiňovala již výše.

Kromě těchto věcí si tam muž koupil ještě komplet nepromokavé bundy a kalhot na kolo, ovšem to doma hned rozdělal, takže jsem nestihla vyfotit. Cenu už přesně taky nevím, ale myslím do 200,-, ale jistá si nejsem. 

Potom si vzal ještě dvoje brýle na čtení, protože v práci, pracuje jako automechanik na kamionech, nosí brýle po kapsách, a takže se každou chvíli prasklé vyhazují. A to s brýlemi z optiky nejde při jejich cenách, ty tedy v práci nepoužívá. Jedny brýle stály 24.90,-

Dále jsme tam brali ještě takové nezajímavé věci jako pečící papír, hřbitovní svíčky, pytle na odpadky atd. 

Stejně, jak jsem říkala u Pepka, pokud nevyžadujete značkové dekorace, v podobných obchodech skvěle nakoupíte a doma se s dekorováním vyřádíte. Třeba nádobí (hrnce, pánve) bych nekoupila ani v Pepku ani tady, ale deky, přehozy, dekorace, hrnečky, talíře, vázy... Proč ne?

Tady ještě pro inspiraci, jak vypadají ty bílé poličky. Obrázek je tam postavený provizorně, ten bude viset asi nad tou poličkou vlevo.


Mějte se krásně a napište mi, jestli Action znáte, zda tam nakupujete :) 

Joooo, včera jsme byli na výletě v Kutné Hoře, jen tak s pejskem na procházku, bylo nádherně. Ale já si už dopředu zjistila, že je tam obchod Sinsay, který v Pardubicích není, takže jsem se tam samozřejmě musela podívat. Oblečení mě celkem nezajímalo, šla jsem spíš na bytové dekorace a doplňky a tam bylo hrnečků... Ách :)))) No, brzy vám je ukážu :)))

Krásný den a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Zajímavě vypadají ty poličky a líbí se mi modré hrnečky. Ovšem na hrnečky je u nás doma embargo (a to jsem poslala dál pár různých reklamních, co mne netěšily). A dekorace kupuju málo, moc nedekoruji ... Jediné, čemu občas neodolám, jsou svíčky...
    Jinak v Actionu jsem ještě nebyla - nemám žádný po ruce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás muž taky protáčí oči a padá do mdlob, když kupuju další hrnečky :)) A taky musím pravidelně třídit, jinak by už vypadávaly z kuchyňské linky. Ale prostě neodolám. Poličky jsem potom viděla i v dekoru dřeva, škoda, že jsem měla už ty bílé. Krásný den, Stáňo :)

      Vymazat
  2. Ahoj, Sinsay v Kutné Hoře jsem letos též navštívila, no pro mě je to na oblečení takový dost nepoužitelná, vzhledem k tomu, že XL mám tak na půlku sebe :-D Dekorace okukuju teďka na webu, jsem lemra líná někam jezdit, nemám čas a s dnešními cenami paliv...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, já jsem taky na dekorace nejdřív koukala na webu, ale když už jsme tam byli, tak jsem tam musela vlézt. Oblečení jsem jen prolítla, to jsem vůbec neprohlížela, jen asi dvě bundy, u jednoho druhu byly samé XXS, XS a S a u druhé, kde měli i normální velikost 38-40, tak zas z toho lezly nitě. Ale dekorací bych tam uvítala i víc :)) Ale moje peněženka asi ne :))

      Vymazat
  3. Já jsem vlastně ráda, že Action nikde blízko nemám:-) Utracela bych tam jako blazen. Podobně poličky mám doma z Lidlu, ale pořád nevím kam je umístit :-) To jsem celá já, něčí nutně musím mít a pak vlastně nevím co s tím 😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, taky to tak mám. Teď jsem si v Sinsay koupila dva drátěné košíčky, ale vůbec ještě nevím, jak je využiju :))) Naštěstí Action je v Pardubicích mimo centrum, takže se tam dostanu taky jen občas, nechce se mi tam MHDéčkem zajíždět. A u nás v Přelouči máme jen Pepco, i to stačí jako lákadlo :))

      Vymazat
  4. Obchod Action jsem si hrozně oblíbila a vždy když jdu okolo nikdy neodcházím s prázdnou 😅. Mají tam super věci za krásné ceny a plno náádherných dekorací 😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S prázdnou se odejít asi opravdu nedá, vždy tam člověka něco zaujme :)

      Vymazat
  5. Jéé v Pce v Actionu jsem byla ve čtvrtek, když jsem měla ve škole čas :D Já tam teda chodím zase hlavně pro věci na vyrábění, které mají za skvělé ceny :) ale po tom šanonu a fóliích se taky budu muset kouknout! To se mi pro státnicové otázky bude hodit :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na to DIY tam mají obrovský výběr, ovšem já jsem na vyrábění levá jak šavle, takže tohle si tam jen prohlížím :)

      Vymazat