středa 23. března 2022

JARO U NÁS DOMA A S MODELKOU 😏

Krásný jarní den vám všem :)

Dnes výjimečně nebude žádný nákupní článek, to jste si oddechli, že, ale podíváme se k nám domů, tedy konkrétně do obývacího pokoje. Jako né, že bych vám chtěla ukázat něco extra, z čeho padnete na zadek, chci vám jen ukázat naši květinovou výzdobu, kterou neustále obnovuji.

Jaro je u mě spjato s tulipány a to se asi nikdy nezmění. Miluju je ve všech barvách a kupuji je pořád dokola. Jediné, co mě letos docela štve, že se mi ty tulipány snad pouze jednou úplně rozevřely, jinak prostě jen částečně a potom vlastně zaschly. Nevím, čím to je, jestli rostlinami z obchoďáku, jestli mám kupovat v květinářství a budou ty tulipány úplně jiné, nevím. Napište mi, jestli se vám to taky někdy stalo, a jestli kupujete taky květinky třeba v Tesku nebo Lidlu, Bille, či zásadně v květinářství.

Tyhle krasavci byly letošní první. Koupila jsem si dvě barvičky a moc se mi líbily.



Tuto kytici tulipánů jsem dostala k výročí, museli jsme na ně koupit novou vázu. Ale to víte, pokud jste četli článek o nákupu z Pepka.

Kdo čte můj blog, tak si taky možná všiml změny v obrazech nad pohovkou. Ano, sundala jsem obrazy v bílém rámu a nahradily je tyto ve zlatém. Ale stejně to ještě není finální, je to moc rovnoměrné, musím to něčím trochu rozseknout, narušit tu souměrnost. A ty předešlé obrazy půjdou zase na jiné místečko, které musím ještě vymyslet a pak ukecat muže, aby je pověsil :))



Kejsinka běžně nepózuje, asi měla výjimečně náladu :)






Miláček náš ♥


Tulipánky jsem měla i čistě žluté, žlutočervené, ale nějak jsem to nestíhala všechno fotit. Letos jsem si jich dopřála opravdu hodně.

Dostala jsem také lilii, byla nádherná, dokonce rozkvetla všechna poupata, žádné neopadalo, ale ten smrádek, to se občas nedalo :)))


Růžičky byly k MDŽ. Bohužel zašly během pár dní.


Někomu hyacinty voní, někomu ne. Já je mám ráda, přestože je jejich vůně těžší. Jen mě mrzí, že když vykvetou, tak se jejich těžká květenství začnou hned ohýbat. Taky už pomalu vytahuji velikonoční výzdobu. Moc toho nemám ani přímo na velikonoce, nijak je neprožívám, nemám velikonoce ráda, ale naučila jsem se je brát jako svátky jara a tak mě to baví víc.





Měla jsem i karafiáty, ty jsem dostala od kamarádky. A musím říct, že byly ve váze dva týdny a pořád byly pěkné. 


Včera jsem neodolala a u nás v zahradnictví koupila tenhle nádherný petrklíč a k němu růžový květináč. Ten mě nadchl, vypadá jako pletený svetřík ♥

Ulovila jsem tam ještě mini narcisky a mini macešky, ale ty jsem zatím nestihla vyfotit. Někdy příště...


A trochu jara z venku. Krokusy jsou úžasné ♥







A ještě jednou ta naše pejsina. Takhle se tváří, když ji někdo budí :))



Mějte se nádherně, užívejte sluníčka, dokud to jde, prý se má zase rapidně ochladit. A napište mi, jaké jsou vaše oblíbené květinky.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Spousta krásných kytiček :), opravdu jarní příspěvek.
    Já mám tulipány taky ráda. Hyacint si kupuju občas do práce - manželovi nevoní, tak ho netrápím tím, že bych ho nosila domů. Na to klopení květů mi někdo poradil, že pomůže hyacint nezalévat - on pak tolik "nevytáhne" a díky tomu se tolik neohýbá. Mám pocit, že to celkem funguje...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuju za radu ohledně hyacintů, to jsem nevěděla, vyzkouším :)

      Vymazat
  2. Ahoj, teda to je nádherně rozkvetlý článek, já naposledy měla kytičky k MDŽ a pak jsem kupovala tetě a tchýni k narozeninám. Poslední dobou se snažím vždy, když kterákoliv z mých blízkých žen něco má mít i kytku, protože to prostě potěší a ne každý chlap to má ve zvyku. Pro tulipány jsem si tuhle nakráčela do Penny a místo nich v kýblích byly pomlázky, tak jsem vzala alespoň takovou ovečku jako mou první jarní dekoraci. S přítelem bydlíme v jednom pokojíku a jíme u malého konferenčního stolku, takže tam nemám moc prostor. Tak třeba v pátek až pojedu k doktorovi někde nějaké tulipány seženu. Nemohu říct, že by byly moje oblíbené neb jsem je měla doma jenom jednou. Mám ráda všechny květiny a baví mě je kupovat, jen nejsem příliš velký zahradník, takže jdu spíš po řezaných nebo těch, které dám někomu, kdo jim dodá péči. V Kauflandu mám ráda ty jejich míchané květiny, občas když je menší rozpočet je využívám právě i jako dárečky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každou ženu kytička potěší a nejen od muže. Taky mě potěšila kytička od kamarádky. Krásné jaro přeji :)

      Vymazat
  3. Poprvé jsem dostala kytici tulipánů na své 18 narozeniny, bylo jich 18 :-) Od té doby je miluji. Fakt je, že letos jsem ještě žádné neměla :-) Ale koupila jsem si bílé karafiáty a ty jsou taky moc hezké. Musíme tuhle kytičku rehabilitovat, když ji komanči tak zprofanovali.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, naprosto souhlasím, karafiáty jsou krásné a nezaslouží si být opovrhovanou kytičkou :)

      Vymazat
  4. Ahoj,
    já mám květiny moc ráda a pravidelně si domů kupuji nějaké řezané kytky. Většinou je sháním v supermarketech, ale tak jednou za měsíc zamířím i do květinářství, kde si něco nechám uvázat. Vím, že je to výdaj navíc, ale já mám kytky ve váze prostě ráda. Zrovna jsem v Bille sehnala jedny krásné tulipány, levné růžičky a poslední svazek narcisků. Udělala jsem si z toho několik kytic a ty mám různě po bytě.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Květiny jsou radost v bytě/domě, bez nich by bylo smutno. Ten výdaj se opravdu vyplatí :) Krásné jarní dny.

      Vymazat