středa 9. března 2022

PŘEPADLA JSEM PEPCO


Krásný, jarní den, přátelé :)

Dnes tady pro vás mám jednu nákupní inspiraci. Tedy především pro vás, kdo rádi nakupujete v Pepku. Je toho docela dost, ale nenakoupila jsem to vše najednou, je to asi ze tří nákupů a některé věci mám už déle, ale co jsem tak koukala, stále se 95% z nich dá sehnat i teď. Ono taky i záleží na sortimentu jednotlivých prodejen. Spoustu věcí nakoupím v Pardubicích, protože u nás Přelouč je nemá. Pokud dohledám, napíšu vám u produktů i ceny.




Dózy na potraviny jsem kupovala asi před týdnem a myslím, že je to stálý sortiment, jen se občas mění dekor. Velká stála tuším 40,- a malá 30,-

Sadu sklenic jsem už kupovala kdysi dávno a potom později jsem ještě dokupovala další. Myslím, že nedávno jsem je v regálu stále viděla. Tato trojice sklenic stála 59,-

Sada koktejlových lžiček je taky stále v nabídce, já je konečně koupila do sklenic na latté a stály 60,-.


Drátěný závěsný košíček jsem  kupovala už před časem, ale jeho přítomnost na prodejnách se opakuje pořád. Cenu si už nevybavuji.

Modré hrnečky jsou teď v nabídce nově, nejsem si jistá, ale myslím, že k nim mají i misky a talíře, ale nejsem si stoprocentně jistá. Cena hrnečku 70,-

Hrneček s listy mají stále, já kupovala před časem, ale cenu už nevím, možná tak cca 30,-

Květinkové misky jsem taky kupovala už před nějakou dobu, ale na nějakých prodejnách je stále vídám a taky myslím, že do sady bylo víc druhů nádobí. Cenu, bohužel, nevím.

Světlý hrneček s podšálkem je teď novinka. Koupila jsem si k nim i misky, mají i talíře jak klasické mělké, tak dezertní. Tady vypadají hodně světle až bíle, ale jsou krémové se zlatým okrajem a jemnými ďubkami (tečkami). Zaujaly mě svým tvarem, i podšálky, talíře a misky, jak jsou nepravidelné. Pro talíře se asi vrátím, pořád na ně myslím :)) Hrneček s podšálkem stojí 90,- a misky, tuším, 70,-.

Předložku z umělé kožešiny mám už delší dobu, tu teď na prodejnách nevídám, ale je možné, že se zase do regálů vrátí. Stála 180,-.

Jak si tak projíždím účtenky, tak až teď koukám, pod jakými názvy občas to zboží mají. Přemýšlím totiž nad talíři, které mám započítané, ale žádné jsem nekupovala, takže to musí být ty světlé misky. A třeba u těch menších dóz mám název nádoba s diamanty :)) No, asi si budu víc všímat :)) 


Nádobky na kartáčky mají také stále, cena je 60,-. Barva je ve skutečnosti sytější, teplejšího odstínu. 

Zaplétaný kulatý úložný box už mám nějakou dobu, ale myslím, že mají v nabídce stále a stál 59,-. 

Plastový úložný boxík na kosmetiku s víčkem můžete také stále koupit za 49,-. 

Tyto druhy květináčů mají teď nově. Teda ten bílý možná mám už chvíli doma, tak abych vám nekecala. Stál 50,-. Ty jakoby pískové plastové jsou teď opravdu nové a stály 35,- Celkově teď mají spoustu krásných nových květníků, asi tam ještě na nějaké zavítám. A potom do zahradnictví, abych do nich měla co dát.


Textilní boxy jsem kupovala před časem a mají stále. Menší stál 120,-, u většího už cenu nevím, ale myslím do 200,-.

Košíčky plastové jsou ve stálé nabídce, kupuji průběžně, když na něco potřebuji, kus za 12,-.


Oblečení v Pepku kupuju spíš výjimečně, ale tomuhle tričku jsem neodolala. Stálo 150,-, střih klasika basic triko.


Manžel si koupil tepláky, úplně si nejsem jistá cenou, ale myslím že 180,- Nejnovější účtenku jsem totiž nenašla :))


A já si ještě koupila jeggíny. Už jsem kdysi z pepka jedny měla a spokojenost, tak jsem po nich opět sáhla. Barva je malinko temnější, cena 180,-, sedí skvěle. 


A teď úplně naposledy jsem se stavila pro vázu, proto ji nemám ani na společné fotce, jelikož jsem měla předfoceno z minulého týdne a váza je z víkendu. Muž mi k výročí koupil obří kytici tulipánů a hle, do žádné vázy se nevešla. Tak jsme v Pepku objevili tuhle krásnou kroucenou. Stála teda 200,-, ale neváhala jsem. 


A pak jsem tam zahlédla ještě tuhle a jelikož stála jen 40,-, šla s námi taky :)) Jinak skleněných čirých váz mám doma už snad asi šest, některé i z Teska, ale tak neztratí se, že.


Tak to by bylo pro tentokrát z Pepka všechno. Samozřejmě jsem vám nefotila sáčky do odpadkových košů, alobal, pečící papír, sáčky na psí bobany, válečky na chlupy a podobné věci. Taky do Pepka pravidelně chodím na takové ty obyčejné jednobarevné deky, které dávám psovi na pelíšek. A hračky Kejsince tam někdy kupujeme. 

Napište mi, jestli taky do Pepka chodíte a třeba mě inspirujte, co bych si mohla pořídit příště.

Mám pro vás nafocený ještě jeden nákup, a to  z obchodu Action. Ten tedy rozhodně nebude takhle velký, to už bude jen pár kousků pro inspiraci. Ale musím říct, že pokud nepotřebujete vyloženě značkové dekorace, dá se tam také nakoupit spoustu moc hezkých věcí do bytu.

Mějte se krásně, opatrujte se a užívejte sluníčka.

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Hezký nákup. Moc se mi libo tričko, i když nemám rada potisky, tento je krásný.
    Já v poslední době v Pepcu na nic co by mě zaujalo, nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo :) To tričko jsem objevila u jedné paní na Instagramu, možná taky sleduješ Martinku Burdovou, a moc mě zaujalo, tak když jsem ho v Pepku pak potkala, muselo jít se mnou :)

      Vymazat
  2. Ty koktejlové lžičky z Pepca mám taky. Nejvíc je používám na poslední zbytky jogurtu v půlkilovém kelímku a na kečup ve skle, když se bojím, že bych si do talíře vykydla půl lahve :). Do Pepca občas chodím, mám odtud pěknou vázu a kulaté prostírání a občas tam kupuju svíčky, mívají docela slušné ceny..Z tvých nákupů mne zaujaly oboje misky - škoda, že teď žádné nepotřebuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se právě povedlo hluboké misky porozbíjet v řádu měsíců, což teda nechápu :)) Takže jsem musela nakoupit nové, muž potřebuje na müsli hluboké. Prostírání tam taky ráda kupuji, je za pár drobných, tak člověk může potom měnit podle nálady. I když nejvěrnější jsem stejně tomu proplétanému z Ikey. A dobrý nápad s tou lžičkou na zbytky kečupu, nad ničím podobným jsem vůbec nepřemýšlela :)

      Vymazat
  3. Ahoj,
    to jsou parádní věci nevím, co mám chválit dřív. Já v Pepcu teď dlouho nebyla, ale jinak navštěvuju pobočku v Čáslavi. Dózy mě nějak minuly, nemám ještě vlastní království a stejně tak mi přijde blbost do nich dávat věci, co jsou pak stejně zavřené v kredenci. Na mouky si to představit dokážu, ale někteří lidé do toho na internetu dávají všecko a to by mě teda pekelně nebavilo všechno mít v dózách a pak ještě v baleních z obchodu na doplnění. Ty misky jsou krásný, já se tam mám v plánu stavit pro nějaké doplňky na servírování ledové kávy a míchaných nápojů či skleničky na víno, skleničky na víno u nás mají obvykle krátkou trvanlivost. Já tu zrovna z jednoho Pepco hrnečku piju v práci kávu a dávám si pauzičku. Tak a ten květináč? No to je roztomilý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty dózy pořídila jen na mouku, strouhanku a kuskus. Bojovali jsme teď s moly a tohle jsou potraviny, kde se jim fakt líbí. Takže už jim nedám šanci. Jinak přesypávat úplně vše do dóz taky neplánuju :) A do květináčků ještě teda nějaké kytičky musím pořídit :)

      Vymazat
  4. V Pepcu se dají najít krásné kousky do domácnosti, sama když něco potřebuju, jdu většinou nejdříve tam :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto souhlasím a myslím, že se i Pepco dost zlepšilo, že má čím dál hezčí kousky :)

      Vymazat