středa 29. června 2022

NÁVRAT K OMALOVÁNKÁM PO PĚTI DLOUHÝCH LETECH


Krásný den vám všem :)

Kdo mě sleduje již nějaký ten rok, respektive více než pět, mohl u mě na blogu číst články, týkající se omalovánek pro dospělé. Zhruba v té době mě totiž vybarvování strašně bavilo. Potom mě to omrzelo a omalovánky a pastelky skončily na dlouhých pět let v krabici.

Ani nevím, jak se stalo, že mě vybarvování zase chytlo. Asi jsem někde zahlédla hotové obrázky, fakt nevím. Potom jsem se vrátila do skupiny Pastelka, kde jsem léta taky byla členem, no a to už bylo jasné, že se k omalovánkám zase vrátím. Ohromily mě některé obrázky, novinky v omalovánkových knihách i pastelkách. A tak jsem se na to zase vrhla.

Ne, že bych neměla co vybarvovat a čím vybarvovat, ale samozřejmě jsem si musela pořídit další nové omalovánky, protože jich je na trhu tolik nádherných :)) A taky pastelky samozřejmě. Pokud vás tento článek zaujme, budu v psaní pokračovat, ukážu vám nové omalovánkové přírůstky a napíšu něco o pastelkách.

Dnes jenom pár fotografií na úvod... Nějaké nové přírůstky a vybarvené obrázky. Jelikož jsem teď byla dva týdny na neschopence se zánětem střev, měla jsem spoustu času a docela dost obrázků jsem vytvořila. 


Něco málo z mých nových přírůstků... Nakupovala jsem na Krajině omalovánek, Radosti pro maminku, Krámku pro děti, na stránkách ilustrátorky Kláry Markové, na Nejlevnějších knihách i na německém Amazonu. 


Několik hotových obrázků... 
Více zase příště. Ve skutečnosti jsou obrázky mnohem sytější, můžete mrknout ke mně na Instagram. Je zvláštní, jak jsou po vložení na blog bledé.

Kniha Twilight Garden (Blomster Mandala) od Marie Trolle


Omalovánky Die Welt unter der Lupe zu Lande od Rity Berman


Tento obrázek čekal na dodělání dlouhých pět let. Bylo hotových pár věžiček. 

Poďme snívať (Dagdrommar) od Hanny Karlzon


Obrázek z nádherné knihy Kláry Markové Milované něžnosti


Úvodní stránka Milovaných něžností


Obrázek z knihy Říše snů (Imagimorphia) od Kerbyho Rosanese
Miluju knihy tohoto ilustrátora, moc ráda si prohlížím hotové obrázky, ale sama na to nervy teda nemám. Když vidím některé změti linek, ani se pomalu nedokážu orientovat. Ale potom, když vidím výsledek, tak je to pecka. Já ho asi budu vybarvovat výjimečně :) Ale je úžasný a jeho ilustrace top.


Další obrázky vám ukážu příště, pokud článek bude mít nějaký pěkný počet přečtení. Abych vás případně nezahlcovala něčím, co vás třeba vůbec nebaví.

Znáte omalovánky pro dospělé? Nebo o nich slyšíte prvně? Bavilo by vás relaxování s pastelkami? Určitě mi napište.

Mějte se krásně, užívejte si léta a opatrujte se.

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Šárko, sleduji tvůj návrat k omalovánkam na fb a mám z toho radost. Také jsem tomu před časem znovu propadla. Jen jsem ještě nestihla udělat ani jeden článek. A teď tedy zase měsíc zahalím. Ale o prázdninách snad prolomí ledy. Mám pár nových krásných kousků, které stojí za pozornost. :) Měj se pěkně, Sabča z www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já na blogy taky vůbec nemám čas. A zítra mi končí neschopenka, tak už to taky bude tak jeden obrázek týdně. Teď jsem si to užívala, když už jsem musela být doma. Ale zase šlo čtení stranou, no :)) Moc se těším na článek, měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Šárko, krásné obrázky. Já bych na to neměla tu trpělivost.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, teda to je vážně nádhera. Já jedny omalovánky domalovala a teď tu mám nějaké s lesní tématikou, akorát bych si potřebovala pořídit nějaký základní set pastelek. Myslíš, že bys mi mohla nějaké pro nezasvěcené doporučit?

    Měj se krásně,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, já hodně kupuju pastelky po kusovkách, abych zjistila, jaké mi sedí. Někdo raději tvrdé, někdo měkké. Určitě za sebe můžu doporučit naše české Polycolor, jsou za slušnou cenu a jdou koupit jak v sadách, tak po kusech. Z těch dražších miluju Polychromos a Prismacolor, ale taky třeba Derwent Coloursoft. A teď naposledy jsem si z Amazonu koupila pastelky Castle Arts Gold a jsou super, měkčí, voskové, krásně se s nimi maluje. Jen bych řekla, že budou rychleji ubývat, ale to u měkčích pastelek bývá :)

      Vymazat
  4. Má to krásné, jsem ráda, že tě to baví :) Já jsem si kdysi taky koupila omalovánky pro dospělé, ale byla jsem z toho spíš na nervy, jak jsem se snažila, abych nepřetáhla a aby mi to barvami vycházelo ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Někdy se taky vztekám, když mi to nevyjde podle představ, ale to se stane no :))

      Vymazat
  5. Asi před třemi lety jsem si kupovala antistresové omalovánky pro dospělé a docela mě to bavilo. Teď mám nějakou delší přestávku, počkám až to bude 5 let a třeba zase začnu. Tvoje omalovánky jsou nádherné, líbí se mi fakt moc. Zdravím 😉

    OdpovědětVymazat