pátek 22. července 2022

PŘEKRÁSNÝ ZÁMEK VE SLATIŇANECH

Krásný letní den vám všem :)

Dnes mám pro vás moc pěkný tip na výlet. Fotky jsou sice už z května, nicméně to vůbec nevadí, protože státní zámek Slatiňany je prostě nádherný a rozhodně stojí za návštěvu. My jsme ho navštívili už kdysi před spoustou let, to jsme ovšem nebyli na prohlídce. Navíc zámek a okolí, park, zahrada doznaly změny během té doby, takže já jsem byla teď opravdu nadšená, jak je to tam krásně zrekonstruované.

Takže pokud se v rámci svých dovolených budete pohybovat v okolí Pardubic, Chrudimi a tak podobně, určitě se na zámek Slatiňany vydejte. Bohužel se do zahrad nesmí s pejsky, což, přestože jsem pejskař, docela chápu. Ne každý pejskař totiž dokáže dodržovat určená pravidla, mít pejsky na vodítku a uklízet si po svých mazlíčcích bobany.

A teď už k fotografiím.







Výzva k odpočinku a relaxaci :)






Během prohlídky zámku smíte fotografovat. Což je samozřejmě super, protože interiéry zámku jsou nádherné.
















V květnu kvetly všude rododendrony. Docela bych ráda viděla park i teď s letničkami.


Kdo si hraje, nezlobí :)



Park s jezerem mě okouzlil ♥









Koníčka rošťáka jsme potkali už mimo areál zámku. Slatiňany jsou totiž proslulé svým hřebčínem.




Doufám, že se vám můj tip na výlet líbil a třeba si návštěvou zámku ve Slatiňanech zpříjemníte některý den. Mějte se nádherně, užívejte léta, které je momentálně opravdu horké, opatrujte se a zase se někdy ozvu. Nejspíš po dovolené, na kterou se moc těším.

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Tam to vypadá krásně, ráda bych se tam podívala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Slatiňany máme nedaleko, takže zájem i přilehlé okolí znám včetně Kočičího hrádku a prakticky sousedících podhůrských lesů na jejichž konci je i rozhledna Bára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam krásně, i ten Kočičí hrádek, ale na Báře jsem, myslím, ještě nebyla.

      Vymazat
  3. Šárko, moc pěkný tip na výlet. Zámek i park vypadají nádherně.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, moc mě to překvapilo, jak to bylo nádherně zrekonstruované.

      Vymazat