úterý 23. srpna 2022

KOSMETICKÉ SPOTŘEBOVÁNO #6


Krásný den, přátelé :)

Chystala jsem se na tento článek dlouho, opravdu hodně dlouho, protože od posledního uběhlo půl roku :)) Ale prostě víte jak to je s časem, pořád ho není dost na všechno.

Takže jsem tady teď měla dvě obrovské plné tašky spotřebovaných kosmetických produktů. Jednu si tedy ukážeme dnes. Některé produkty se opakují téměř ve všech článcích, tak k těm už toho moc rozepisovat nebudu. Spíš vypíchnu ty, které jsem vyzkoušela prvně.




Moje stálice... antiperspiranty Nivea
Kupuji stále dokola, vidíte je v každém spotřebováno a pořád vyhovují. Nemám jednu nejoblíbenější vůni, prostě po jaké sáhnu, tu používám. Voní všechny příjemně. Ale kdybych měla ukázat na nej... z této trojky, tak ta prostřední, byla nejsvěžejší.


Tekutá mýdla od Baley a Isany tady mívám taky pravidelně. Jsou za pěknou cenu, ale nějak mě už přestávají bavit. Na to umytí rukou naprosto stačí, ale vadí mi, že vůně nevydrží. Opláchnete a z rukou už nic necítíte.

Balea Sense of Magic – limitka s vůní lesního ovoce a vanilky. Lesní ovoce jsem z mýdla opravdu pěkně cítila, vanilku spíš ne.

Isana Mango Exotic – vůně manga a exotického ovoce šla také poznat.

Balea 2v1 – mýdlo + krém s vůní růží
Mýdlo obsahuje bambucké máslo a pečující krém, bylo na ruce příjemnější než klasické tekuté mýdlo, ruce hydratovalo a vůně růže se dala krásně poznat.


Sprchový gel a šampon Manufaktura s jahodou a bezovým květem
Příjemný sprcháč s jemnou, spíše přírodní vůní. Ale nepotřebuji znovu. Já mám ráda více parfémované sprchové gely, po kterých pak krásně voní tělo.

Sprchová pěna Rituals of Tsuru
Limitovaná vánoční edice Rituals už nevím, z kterého roku. Nádherně voněla, pokožka zůstala po sprše vláčná a voňavá. Škoda, že šlo o limitku. Rituals miluju.

Sprchová pěna Rituals of Ayurveda – cestovní verze
Tuto řadu Rituals můžete stále zakoupit. Obsahuje indickou růži a mandlový olej. I s touto pěnou zůstává pokožka krásně vláčná. Voní také krásně, ale Tsuru mě oslovila víc.

Sprchový gel Farmasi s arganovým olejem
Průměrný sprcháč s příjemnou vůní. Byl fajn, ale na zadek jsem si z něj nesedla, nepotřebuji znovu.

Intimní gely Oriflame a Avon
Mám pocit, že všechny intimní gely jsou v podstatě stejné, zásadní rozdíl jsem nikdy mezi značkami neobjevila. Takže různě střídám a kupuji dokola :) Spokojenost s oběma.


Mixa micelární voda pro citlivou pleť
Neiritující produkt, který dělá, co se po něm očekává. Zda sama dokonale odlíčí mejkap, to nevím, protože na odličování očí mám zvlášť produkt a na pleť olej a potom dočistím micelárkou, opláchnu a použiji ještě čistící gel. Takže na dočištění pleti od mejkapu mi vyhovuje, obsahuje panthenol, neobsahuje alkohol, nestahuje a nevysušuje pleť. Je bez parfemace. Neštípe v očích. Určitě koupím někdy znovu.

Nivea jemná čistící pleťová voda pro suchou citlivou pleť s mandlovým olejem 
Odstraňuje zbytky nečistot a pleť hydratuje. Vodu jsem neměla poprvé a určitě ne naposledy. Pleť po ní zůstává vláčná. Pleťová voda lehounce voní.

Refreshing Facial Toner od Feel Free – osvěžující pleťové tonikum
Přestože je tento produkt velmi oblíbený, já vyhazuji více než polovinu. Za prvé mi nesedí vůně, ale přes to bych se přenesla, pokud by pleť s produktem byla spokojená. Ale bohužel se mi po aplikaci objevovaly začervenalé fleky na čele. Ano... jenom na čele. Nevím proč, jaká složka mi nesedla, ale dál tedy používat nebudu.

Pixi Retinol Tonic – pleťové tonikum s retinolem a jasmínovým květem
Používala jsem večer po vyčištění pleti, ale že bych zaznamenala nějaký účinek na pleti, že by tonikum dělalo něco navíc oproti neaktivním produktům, to tedy ne. Příjemně vonělo, ale vážně jsem nic, co by se dalo vypíchnout, nezaznamenala. Tudíž podruhé nepotřebuji.

Kouzelná studánka – odličovací voda od Havlíkovy Apotéky
Tento produkt jsem vyhodila v podstatě celý. Voda strašně smrděla, přišla mi jako zkažená. Nevím, možná nebyla a parfemace je taková, ale pro mě tím pádem určitě ne. Tato čistící voda má být hydratační, obsahuje však alkohol a po tom, co jsem ji asi dvakrát, třikrát použila, se mi udělaly červené fleky. Měla by obsahovat levanduli, ale tu jsem v té divné vůni /smradu fakt necítila. Za mě velké NE.


Dvoufázový odličovač očí a makeupu Nivea
Pro mě top produkt, kupuji pořád, ale co jsem se teď dívala, tak tenhle původní už snad v drogerce není, ale je nově s vitamínem C. Nebude to štípat, vyzkoušel už někdo? Štve mě, že když existuje nějaký super produkt, buď ho značka zruší a nebo inovuje. No, vyzkouším ten nový a uvidím no.

Posilující odličovač očí 2v1 Garnier (dvoufázový)
Celkem slušný odličovač, dobře odlíčí, ale že bych zaznamenala, že posiluje řasy a že jsou nějak lepší, to ne. Na odličování ale klidně koupím znovu. Minule jsem psala, že mě štipká v očích, ale teď to nepociťuji, tak jsem si to možná tenkrát spletla s jiným. 

Mixa dvoufázový odličovač očí
Pro mě skvělý odličovač a pokud mi nesedne ten inovovaný od Nivey, bude tento top. Kdysi jsem ho měla jako nej, pak mi víc vyhovoval právě ten od Nivey, tak uvidíme, jak se naše vztahy budou vyvíjet dál. Každopádně doporučuji.



Ampule Balea Beauty Effect Lifting Kur
Skleněné ampule od Baley mám moc ráda a vlastně všechny druhy. Tyto jsou zpevňující s kyselinou hyaluronovou a bavily mě ještě víc, než ty 7 dní – Wellness, které jsem už v jednom spotřebovánu ukazovala. Tekutiny v ampuli je dost na obličej, krk i dekolt. Tekutina, která je malinko hustší než voda, ale jen malinko, se krásně vstřebá, nezanechává lepivý pocit. A i kdyby, u sér, ampulí atd., kdy jde navrch ještě krém, mi to nevadí. Pleť byla po aplikaci nacucaná, šťavnatá. Ideální je používat na noc či třeba i jako péči pod mejkap, kdy má být pleť pěkně zhydratovaná. Za mě velké ANO.

Nuance Absolute Caviar and Pearl Serum
Toto sérum by mělo hydratovat pleť, vyplňovat vrásky, rozjasnit, zpevnit. Za mě však úplně zbytečný produkt, který byl sice příjemný, ale to bylo všechno. Vypadá efektivně v podobě perel, ale účinek veškerý žádný. Možná je vhodnější na mladší pleť, mně nestačil. Takže nedoporučuji.

Pleťové olejové sérum od Eucerin
O tomto séru jsem psala i v samostatném článku na blogu, tak můžete juknout tady. Sérum bylo moc příjemné, pleť po něm heboučká a sametová, vůbec ne mastná, zjemnilo ostré hrany vrásek. Za mě velké ANO.

Advanced Night Repair Synchronized Recovery Complex – Estée Lauder
Sérum proti stárnutí pleti by mělo pleť rozzářit a učinit ji mladistvější. Lze používat nejen na noc. Má příjemnou, mléčnou konzistenci, vůně už není tak příjemná, jakoby nakyslá, ale rychle vyprchá. Já momentálně používám druhou miniaturu, tak ještě úplně nemůžu hodnotit, zda sérum za ty peníze stojí. Každopádně je pleti příjemné, pleť je hebká, není povadlá. Určitě budu zkoušet dál, mám doma jednu načnutou miniaturu a jednu ještě v zásobě. Chtělo by to používat pravidelně aspoň večer jen toto sérum, jenže já někdy vezmu ampuli, jindy zas něco jiného, takže to budu muset sjednotit, abych mohla hodnotit. Ale je mi sympatické.

Advanced Night Repair Intense Reset Concentrate – Estée Lauder
Tohle byla taky miniatura. Koncentrát by měl pleť zklidnit, vyhladit, hydratovat, regenerovat. Toto sérum mělo příjemnou vůni, pleť byla opravdu viditelně vyhlazená a sametová. Jenže nejspíš obsahem silikonů, kterými se sérum jenom hemží. A to není nic pro mě. Krémy a séra si vybírám primárně bez obsahu silikonů.


CC cream od Mary Kay
Nešlo by asi o špatný produkt, ale neseděl mé pleti. Odstín jsem vybírala při umělém osvětlení, takže nakonec byl cc krém dost světlý. Při první aplikaci mi přišlo, že sedí dobře, ale po dalších aplikacích jsem zjistila, že úplně mé suché pleti nesedí, zvýrazňuje vrásky, vysušuje. Takže jsem dobrou polovinu produktu vyhodila. Myslím ovšem, že třeba normální či smíšené pleti může vyhovovat.

Rozjasňující perly Avon
Perly od Avonu mám ve své kosmetice už léta, je to taková stálice. Jsou fajn na prozáření pleti. Tyto jsem však už měla hodně dlouho a doma čekaly nové, takže jsem ty staré vyřadila. Ale můžu doporučit pro opálenější a rozzářený vzhled pleti.

Catrice All Matt plus pudr
Pudr pro hedvábný a zmatněný vzhled pleti. Je fajn, ale já ve svém věku mám raději trochu glow efekt na pleti než matný. Mám pleť suchou, nepotřebuji zmatňovat, spíš rozzářit. Takže pudřík jde do věčných lovišť.


Nuance Absolute Caviar and Pearl Day Cream – denní krém pro suchou pleť
Krém by měl působit proti stárnutí. Musím říct, že jak mě ze stejné řady neoslovilo perlové sérum, tak krém byl fajn, ten jsem používala ráda. Na léto by byl asi hutnější, ale od podzimu do jara super. Lehce voněl, dobře se vstřebával, hydratoval. Pleť po něm byla vláčná a hebká.

Estée Lauder Revitalizing Supreme + Global Anti-Aging Cell Power Creme
Krém vhodný na noc i den. Pleť by měla vypadat pevnější a mladistvější. Měla jsem malou verzi. Jako krém byl fajn, příjemný, hezky se vstřebával, příjemně, nevtíravě voněl. Obsahuje moringu, podporuje tvorbu kolagenu a elastinu. Tuším, že na plném balení je zmíněno i SPF 15. Ovšem obsahuje také silikony, takže za mě ne. Navíc nejsem ochotná dát za krém několik tisíc. To by musel opravdu dělat zázraky :))) Toto byla miniatura ze sadičky více produktů. Chtěla jsem tuto populární a oblíbenou značku vyzkoušet.

Hydratační krém Oliv´
Můžete koupit na stránkách wonderful.cz. Já jsem si tam před časem objednala několik miniatur, chtěla jsem vyzkoušet jejich produkty, ale protože některé značky nejsou zrovna nejlevnější , nejdřív jsem si objednala vzorky.

Když jsem rozdělala tento hydratační krém, měla jsem pocit, jakoby byl nějaký přisražený. Ale asi je to jeho standardní konzistence. Krém byl příjemný, krásně se vstřebával, hydratoval, lehounce, jakoby spíš lékárensky voněl. Obsahuje jojobu, aloe vera, extrakt z olivových listů, ruduchu, extrakt z okurek, bambucké máslo z makadamie. Mé pleti fakt seděl a přemýšlím, že bych šla časem do plného balení. Momentálně je však vyprodaný.

Midas Touch Revitalising Cream – Emma Hardie 
Výživný krém pro všechny typy pleti. Obsahuje moringu, s jejíž vůní jsem se musela trochu sžít, už kdysi u odličovacího balzámu. Jde o hluboce hydratační a liftingový produkt s kyselinou hyaluronovou, avokádovými peptidy, přírodními oleji jako např. moringovým, šípkovým, pupalkovým a také obsahuje vitamín E. Plné balení stojí sice taky dost přes tisícovku (jak na kterém e-shopu), ale krém mi hodně vyhovoval, takže je to taky adept na plné balení. Opravdu vyživoval, hydratoval, je bez silikonů, takže nad tím budu uvažovat, až budu potřebovat nový krémík.

Další miniatura z wonderful.cz byl Hedvábný krém pro omlazení značky L'ODAÏTÉS.
Krém by měl hydratovat, regenerovat, sjednocovat tón pleti, vyhlazovat, zpevňovat, omlazovat, a rozjasňovat. Obsahuje opunciový olej, datlový nektar, kyselinu hyaluronovou. Má tělovou barvu a lehkou konzistenci. Vůně mi teda nesedí vůbec, ale jinak sám o sobě byl krém příjemný, pleť po něm hebká a hladká. Má skvělé složení, takže by mě lákalo ho používat déle, koupit tedy plné balení, ale ta vůně... asi bych se přes ni nepřenesla. Jak lékárenská mast a ještě s nepříjemnou vůní. Jinak mi totiž takové lékárenské parfemace ani v podstatě nevadí

Jo a koukala jsem, že některé produkty této značky se dají koupit i u Dr. Maxe.

Cicapair Tiger Grass Cream – Dr. Jart+
Hydratační a posilující krém pro pleť se sklonem k začervenání. Konzistence krému je lehoučká, lehce se vstřebává, má celkem příjemnou vůni a docela mi vyhovoval. Možná bych šla někdy i do plného balení.


Pečující a čistící ranní maska od Havlíkovy Apotéky
Jde o můj stálý produkt, který se mi ještě neomrzel a objevuje se v podstatě v každém spotřebovánu. Už ani nevím, kolik balení jsem vypotřebovala :))) Doporučuji, ráno nejen že pleť šetrně vyčistí, ale taky osvěží. Voní bylinkově.

Emma Hardie Moringa Cleansing Balm
Hloubkově čístící a zároveň pečující balzám vhodný i na oční mejkap. Já si musela chvíli zvykat na vůni moringy. Jinak je balzám úžasný. Když si ho nanesete na pleť a dlaněmi zahřejete, začne se jakoby rozpouštět. Je to prostě blaho. Ta vůně mi připomíná lázně a používat tento balzám považuju tak trošku za luxus v mé večerní pleťové rutině. Mám doma ještě celé velké balení. Ovšem začátky byly trošku těžší s tou vůní :))

Tělové mléko Happy Budha od Rituals
Mléko s vůní sladkého pomeranče a sladkého dřeva je naprosto boží. Tělová mléka od Rituals mají lehkou konzistenci, dobře a rychle se vstřebávají a tato vůně... úžasná. Tato řada už v prodeji není, respektive ji nahradila řada Mehr. Nevím, proč to takhle Rituals udělal, že ponechal složení, ale změnil jen název. Myslím, že ještě u jedné řady to tak je, tuším že místo Dao je nyní Jing.

Tělový olej Ayurveda od Rituals
Taky velmi příjemná záležitost. Já měla malé balení, tuším z adventního kalendáře. Olej se krásně vsakuje do pokožky, nezůstanete po namazání mastné, tudíž se můžete hned obléknout. Krásně je z oleje cítit vůně mandlí, více než z té sprchové pěny ze stejné řady. Určitě doporučuji.

Blistex Lip balzám na rty
Tento balzám ve vymačkávací tubičce je určen na velmi suché a popraskané rty. Měl takovou větrovou vůni/chuť, asi díky obsaženému kafru. Nijak mě neoslovil, nepotřebuji znovu. Ale spíš kvůli té vůni než že by nefungoval.


Pasta Parodontax je u nás klasika, používám stále, jen občas vystřídám s jinou. Chuť nic moc, ale už jsem si zvykla.

Bělící pasta Euro fresh od Farmasi
Klasická zubní pasta, za mě žádný bonus navíc. Že by zuby bělila, to jsem si nevšimla. možná by musel člověk vypotřebovat víc balení a taky, já jsem ji střídala s Parodontaxem, takže spíš asi nemůžu úplně objektivně hodnotit. Ale asi nebudu mít potřebu ji zkoušet znovu.

Schauma suchý šampon
Klasický suchý šampon ve spreji, dělal, co měl, za slušnou cenu, hezky voněl, klidně koupím znovu.

Ebelin odlakovač bez acetonu
V pohodě odlakovač, kupuji stále, svůj úkol plní.


Hydrogelová maska se šnečím extraktem – Black Snail od Holika Holika
Maska od korejské značky mě vůbec nenadchla. Poprvé jsem měla hydrogelovou masku, jinak jedu plátýnkové. Maska byla tvrdá, škrábala pod očima, neseděla mi, byla úzká a dlouhá. Co se týče samotného séra, tak to nebylo špatné, pleť zhydratovalo. Dělala jsem si ji večer a i druhý den ráno jsem viděla, že je pleť taková naducaná, pěkná. Nicméně byla maska na obličeji nepříjemná, tudíž si ji už určitě znovu nepořídím.

Balea Vital pleťová maska
Tato textilní maska je určena pro zralou pleť. Obsahuje kyselinu hyaluronovou, přírodní ceramidy, panthenol. Měla by pleť hydratovat, mírnit projevy stárnutí, zjemnit vrásky. Ceramidy by měly pleť chránit před vysoušením.
Maska byla příjemná, pleť zhydratovala, příjemně voněla, můžu klidně doporučit. Pokožka byla opravdu po aplikaci velice příjemná a hebká na dotek.


Řasenka Catchy Eyes od značky Gosh
Tuto řasenku jsem kdysi měla jako dárek u časopisu a musím říct, že byla moc fajn. Měla by to být tvarující řasenka a opravdu dokázala řasy pozvednout a vytočit nahoru. Kartáček má silikonový ve tvaru luku, jak já říkám, a takové mám já osobně asi nejradši. Řasenka mi naprosto vyhovovala, takže za mě ano. Stále je na nějakých eshopech v prodeji.

Řasenka Size UP od Sephory
Měla by zahustit a prodloužit řasy. Já měla miniaturu, asi jsem ji dostala k nějaké objednávce na Sephoře. Nijak mě nenadchla. Má klasický kartáček ve tvaru přesýpacích hodin a to mi vůbec nevyhovovalo. Řasy nedělala špatné, ale já ji nedoporučím, práce s ní mě nebavila.

Řasenka Lights, Camera, Lashes od Tarte
Taky jsem tuto miniaturu dostala k nákupu a taky mě neoslovila. Byla vcelku suchá, strašně jsem se nadřela, než jsem s ní na oku něco vytvořila. Přišlo mi, že se během dne i drolila. S kartáčkem by se i dobře pracovalo, ale ta nápň prostě ne. Podruhé určitě nepotřebuji a nedoporučuji.

Essence Brow Pomade + Brush 
Tento fix na obočí s kartáčkem mě úplně neoslovil. Z jedné strany si odšroubujete konec s kartáčkem a namočíte do pomády na druhém konci. Poté vyplníte obočí. Nepracovalo se s tím špatně, ale celkem rychle to vyschlo a kartáček zatvrdnul. Nepotřebuji znovu.

Vzorek mejkapu od Avonu Luxe Miracle Perfecting Foundation 
Vzoreček byl v odstínu Nude Bodice a sedl skvěle. Mejkap udělá pleť sametovou, hedvábnou. Jo, příjemný mejkap. Celkově musím říct, že Avon má ty Luxe mejkapy fakt dobré. Měla jsem vzorečků už spoustu a vždy spokojenost, ať už tento Miracle, nebo Silk nebo Cashmere.

A je to je všechno, uf. Napište mi, jestli jste něco z toho také vyzkoušeli, zda máte stejný názor nebo naopak úplně opačný. A zase někdy se budu těšit u spotřebováno... druhá taška čeká na sepsání :))

Mějte se hezky a užijte si zbytek léta.

Vaše Šárka ♥


8 komentářů:

  1. Sice tu máš fakt hromadu spotřebovaných produktů, ale musím se přiznat, že jsem z nich nevyzkoušela ani jeden :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Ani antiperspirant? Ale chápu, kosmetických produktů a značek je tolíííík, že se to může stát :)

      Vymazat
  2. Máš toho spotřebováno opravdu hodně, nejvíce mě zaujal produkt od EUCERIN. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, já si zase dovolím svůj rozcouraný komentář. Vždycky se u spotřebována nějak nechám unést. Nivea antiperspiranty mám taky ráda, ještě je teda střídám s Dovem ten taky můžu. Mýdla kupuju od Balea takové ty, co přeliješ do dávkovače a nijak mi nevadí, že z rukou nevydrží vonět. Já bych si od Ritualsu chtěla na zimu pořídit sprchovou pěnu z řady Hamam, ale jestli bude nějaká zajímavá limitka, tak dost možná půjdu do ní. Na intimní hygienu nedám dopsutit na mycí olej od Lactacyd, má jen jednu vadu: hrozně rychle mizí. Já teď preferuju odlakovače, co mají takový ten dávkovač, déle mi pak vydrží a člověk s tím tolik neplýtvá.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, tak z té obrovské hromady jsem měla jen odličovač Ebeline. Vadí mi na něm, že má příliš velký otvor, vždycky si ho ta vatový tampon naleju hrozně moc. Používám i tekutá mýdla Balea (mají super poměr cena - výkon), ale neměla jsem žádnou z těch parfemací, co jsi měla ty.

    OdpovědětVymazat