pondělí 13. listopadu 2023

NÁKUPY VŠEHO MOŽNÉHO... OD OBLEČENÍ, PŘES KOSMETIKU AŽ PO KNIHY A DEKORACE


Krásný večer :)

Dnes jsem pro vás nafotila pár věcí, které jsem si během podzimu pořídila. Je to taková všehochuť, tak se pojďme na všechno podívat.

Takko posílalo nějak v říjnu slevové kuponky. A jelikož jsme s manželem oba potřebovali bundu, vyrazili jsme se do obchodu podívat.

Nechtěla jsem nic moc teplého, spíš takovou přechodovku nebo kousek na slabší zimu. A pořídila jsem tuto zelenou. Ve skutečnosti je ta zelená sytější, telefon mi trošku sežral barvy :)) A je moc příjemná, pohodlná, jsem ráda, že jsem do ní šla.


Potom tady mám dvě knihy z Levných knih. Obě jsou od Lisy Genovy. Od této autorky jsem četla už knížku Pořád jsem to já a byla výborná. Byla rovněž skvěle zfilmovaná. Pojednávala o Alzheimerově chorobě. Také tyto dva kousky jsou zaměřeny na neurologická onemocnění. Autorka má totiž doktorát z neurovědy a proto se zaměřuje na tato témata. 


Dále tady mám pár dekorací. Zelený povlak na polštářek ( ve skutečnosti také sytější) jsem objevila v Actionu, ten béžový v Pepku. V Pepku celkově moc ráda kupuju povlaky, mají krásné, za super peníz a teď třeba na vánoce... no to je ráj :)) V Pepku jsem taky pořídila vázičku, co je na fotografii. 


Miluju dřevěné stromečky ♥ Na některých eshopech jsou k mání za opravdu vysoké ceny a do toho se mi nechtělo jít. Ale úplně skvěle jsem pořídila v Sinsay a Indecoru. Ten celodřevěný je z Indecoru za 179,- a dnes jsem si ještě přikoupila větší za 249,- “Otevřený“ stromeček je ze Sinsay za 119,- Zlatý jelínek je tuším taky ze Sinsay, teď si nejsem jistá, zda náhodou není z Pepka. 


Něco malinko z vánočních dekorací... obojí Pepco. Já normálně nemám moc ráda kýče, ale na vánoce se v tom asi i naopak vyžívám. Andělky mi přišly tak roztomilé :)) Kromě bonbónů měli ještě makronky na stromeček, zatím jsem nekoupila, ale není všem dnům konec, že :)) Taky louskáčky stále obcházím a myslím, že aspoň jeden se mnou domů brzy odejde. Mají je třeba v Pepku i Actionu za super ceny, jak barevné, velké, malé, tak jenom přírodní.


Jsem blázen do hrnků :)) Celoročně, nejen do vánočních. Nemám je už kam dávat, nedávno jsem jich plnou krabici vytřídila, ale přibývají další. Miluju je, no :)) 

Tady tedy pár vánočních přírůstků :) Hrneček s louskáčkem je z Hornbachu za 89,-, perníčkové hrníčky ze Sinsay za 49,-/kus. A jsou poměrně veliké, takže za tuhle cenu super kup. A tučňákový je taky ze Sinsay, ale cenu si už nepamatuji.


V Pepku mají spousty nádherných vánočních sad utěrek, běhouny na stůl, chňapky... No taky jsem samozřejmě neodolala. Úplně vlevo je béžový běhoun se zlatými vločkami. Skvěle mi padne na stolek do obýváku. Uprostřed je sada utěrek a vpravo povlak na polštářek. Ceny vidíte, takže chápete, že jsem si musela udělat radost :))


Tyto přírodní prostírky jsem pořídila taky v Pepku. Mám je v obýváku na konferenčním stolku. Jelikož je skleněný, na pohled tedy chladný, tak mi přijde, že to prostírání navodí takovou útulnější atmosféru.


Přesuneme se k drogerce a dekorativní kosmetice. Mám moc ráda Havlíkovy ranní tříminutové masky. Obě mám už vyzkoušené a miluju. Právě na zimní období, kdy pleť dostává zabrat, je ideální Královská snídaně pro pleť. Dermacolí sprcháče známe všichni. Mám je ráda, jen bych brala, kdyby je dělali v jiném balení, rozčiluje mě, když je tuba z půlky prázdná a neustále se kácí a padá z vany. 

Dvoufázový odličovač očí Nivea kupuji pořád dokola, je asi můj nejoblíbenější. To samé antiperspiranty od Nivey. Čistící gel na pleť od Garnieru mám prvně, tak uvidíme, jaký bude. Momentálně používám čistič od Estée Lauder a ten je skvělý.


A ta největší krása nakonec... Paletka na obličej od značky Hourglass a paletka očních stínů od Natashy Denony.


Paletku na obličej už používám. Obsahuje jeden pudr, tři tvářenky, rozjasňovač a bronzer. Za mě vyrábí Hourglass jedny z nejlepších pudrů a tvářenek. Hlavně zralé pleti pudry lichotí, nezvýrazňují vrásky, rozjasňují, odráží světlo, za mě opravdu top. Cena už moc pěkná není, ale v tomhle případě si ráda připlatím. Paletky na obličej vydaly ve třech provedeních, s medúzou na obalu pro velmi světlou pleť, leopard pro střední tón pleti a hada pro snědší tón pleti.



Rovněž mezi topky počítám oční stíny od Natashy Denony. Do téhle paletky jsem ještě nehrábla, zatím se kochám, ale už brzy ji pokřtím :) Cena je taky poměrně vysoká, ale dostanete kvalitu. Nejsou to první stíny, které od této značky mám a velká spokojenost. Jinak tyto dražší produkty nikdy nekupuju za plnou cenu, vždy si počkám, až bude mít Sephora 20% slevy, potom to bolí míň :)




Zaujalo vás něco z mých nákupů? Určitě mi dejte zpětnou vazbu, těším se na vaše komentáře.

Mějte se krásně, Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Hezky jsi nakupovala. Pár věciček z Pepca se mi moc líbí a asi se tam zajdu podívat a vyberu některé jako dárky pod stromeček. Díky za tipy a přeji hezké dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, moc se mi líbí dřevěné stromečky, zvlášť ten plný, moc pěkná je paletka. Chtěla bych nějakou vánoční chňapku, tak se asi nechám inspirovat a mrknu do Pepca, chci si tam stejně jít koupit nějaké svíčky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, děkuji :) V pondělí jsme byli v kině, takže jsem ještě před filmem vlítla do Indecoru a koupila ještě ten jeden plný stromeček, ale větší. Mají tři velikosti. Ale pro ten největší už snad nepůjdu :)))

      Vymazat
  3. Moc hezké nákupy, Šárko! Libí se mi bunda, mám takové dvě a ráda je nosím. Stromečky jsou parádní a ty paletky ty tedy jsou!
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé nákupy,asi do Pepka zajdu i když už nejsem nejmladšího věku,hezké dny přeji...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Pepku se dobře nakupuje, hlavně nám, co rádi dekorace střídáme. Drahý kousek se člověku nechce uklízet do skříně :) Krásné lednové dny přeji :)

      Vymazat
  5. Ahoj Šárko, to jsou nádherné kousky. Paletky od Natashy jsou na mém wishlistu už tolik let právě kvůli jejich ceně. Povedené jsou i ty vánoční drobnosti. Měj se krásně :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Natasha je úžasná, ceny už méně, to je pravda. To samé i Hourglass. Ale sem tam si člověk musí udělat radost :) Měj se moc hezky, Sabi :)

      Vymazat
  6. Já tyhle kýčovité věci na Vánoce miluju! :)
    Moc krásné věci sis pokoupila. A bundička z Takka je taky moc hezká. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to stejně, i za mě kýč k vánocům patří, nemůžu jinak. A s bundou jsem naprosto spokojená, jsem moc ráda, že jsem ji vzala.

      Vymazat