pondělí 25. března 2024

JARO U NÁS DOMA A JEDEN TIP NA DIVADELNÍ PŘEDSTAVENÍ


Krásné pondělí :)

Přeji vám krásný vstup do nového týdne. Užili jste si víkend? Ono teda téměř na všech světových stranách to vypadalo na návrat zimy, že? Ale výhled na velikonoce vypadá velice slibně :)

Dnes mám pro vás jen pár foteček od nás z domova... Jen tak... Pro radost... Ale taky jeden tip na moc pěkné divadelní představení.

Miluju jaro a s ním spojené jarní kytičky, tulipánky, narcisy, hyacinty, no prostě všechny. A tak si je na střídačku kupuji a vnáším nám tak do bytečku barvy.

No, je docela vidět, že křeslo patří pejsánkovi... Ten vyblejskaný potah :))) Ne, čuňata nejsme, ale tohle člověk neovlivní, když máte rozmazlený zvířátko :)) 







Někdo si užívá jaro takhle ♥ A nejen jaro...



Kytici jsem dostala k výročí... 31 let... To zní hrozně už, že? To si pak připadám ještě starší než jsem :) Co budu ale říkat po padesátce :))



Snad pravidelně si jako první tulipánky každý rok kupuji tyto jemné, bílorůžové.



A slíbený tip na divadelní představení... Navštívili jsme divadlo Broadway a muzikál Okno mé lásky. Vstupenky jsme dostali od dcerky k vánocům. Představení je úžasné, písničky od Olympiku jsme si užili, bylo vyprodáno. Můžu jedině doporučit.



Před začátkem jsme se zastavili v Obecním domě na kafíčko a dortík. Dortíky mají luxusní, ovšem princip objednávání mě trochu otrávil. U číšníka jsme si objednali kávu a dortík jsme si museli objednat u paní, která objížděla kavárnu s vozíkem. A jelikož je kavárna docela dost velká a bylo plno a ještě se každý na něco vyptával, pětkrát byste vypili kávu, než se k vám dort dostal. To jsem fakt byla naštvaná a nervózní, protože jsme zase neměli tolik času. Ale celkově princip... Mám kávu, chci k tomu dezert a ne až za 15 minut nebo déle. 


A ještě se zmíním o jednom koncertě, na který jsem se díky bývalé spolužačce dostala úplně náhodou. Chtěla jsem i vložit video, ale nějak se mi nepovedlo ho přeposlat kvůli velikosti. Byla jsem na koncertě filmové hudby Hanse Zimmera a byla to nádhera. Pokud budete mít někdy možnost se na koncert dostat, neváhejte, byl to fenomenální zážitek. Můžete mrknout na You Tube, jsou tam různé nahrávky. 

Tak to je pro dnešní článek všechno, doufám, že se vám aspoň trochu líbil, mějte se nádherně a užívejte si jara.

Zdraví Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Šárko, krásný, jarní, optimistický příspěvek s kulturou jako bonus. Máš to doma vymazlené. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, máš to doma moc hezky vyjarněné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Šárko, ty květiny a domácí pohodička to je radost pohledět. I tipy na kulturu zní víc než dobře :) Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  4. Šárko, máš doma moc hezky, jarně a útulně. A pes k lidem prostě patří a tak má i svůj prostor :o) Mohla bych vyprávět.
    Děkuji za tip na kulturu, taky mám od Vánoc několik podobných dárků, hned po svátcích na jeden dojde...
    Tak kavárna - to je koncept starých luxusních zařízení, jen by měli vyladit synchronizaci. Taky bych chtěla mít na stole vše najednou...
    Všechno nej k výročí, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké - doma i zážitek.
    Já vždy říkám, že doma je tam, kde jsou psí chlupy. 🙂 U nás taky nechybí - chlupáče máme dva.
    Hezký večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, moc děkuji :) Ano, máme všechno o chlup lepší :) Krásné svátky jara přeji...

      Vymazat
  6. Také miluji tulipány, narcisky, krokusy, hyacinty... Teď máme na zahradě spoustu narcisek, to je pastva pro oči :) zítra jdu na operu Jakobín, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že sis operu užila :) Já na opeře ještě nikdy nebyla, ale musím říct, že by mě možná i lákala. Krásný víkend přeji :)

      Vymazat