úterý 20. října 2015

Putování Tetou, Rossmannem a DM drogerií...

Přeji všem krásný večer :)

Před pár dny jsem zjistila, že nám došla snad všechna „drogerka“, co člověk běžně používá... šampon, balzám, krém, lak na vlasy a tak podobně. Takže jsem udělala zátah a oběhla Tetu, Rosmanna i DM drogerii a v každé koupila něco. Na výběr dekorativní kosmetiky, kterou už mám taky ve velmi ubohém stavu, zatím jaksi nebyl čas.


Značka Isana, kterou koupíte u Rosmanna, je pro mě celkem neznámá. Myslím, že jsem kdysi vyzkoušela pouze lak na vlasy, ale byla jsem spokojená. Tak uvidím, jak budu spokojená s tímto kondicionérem. Sáhla jsem po něm i proto, že je bez silikonů a co si budeme povídat, cena byla velmi příznivá. Je určený pro namáhané a poškozené vlasy s roztřepenými konečky.

Značku Swiss O´Par jsem dosud nevyzkoušela vůbec. zaujala mě tato vlasová kůra díky arganovému oleji, takže jsem na ni moc zvědavá.

Značku Garnier Fructis určitě všichni znáte, koupila jsem od ní posilující balzám pro poškozené vlasy. Balzámy a kondicionéry používáme v rodině téměř všichni - já, dcera i syn, pouze manžel ne, takže jedno balení od Isany by nám moc dlouho nestačilo. 

Lak na vlasy od Baley používáme už hodně let a jsme s ním spokojení, též všichni tři. A jelikož v Tetě měli v akci Taft, koupila jsem nám pro změnu ještě jeden navíc.

Antiperspiranty značky Dove nemusím představovat, já osobně je mám hodně ráda, patří mezi mé nejoblíbenější... ještě s Niveou.

Krém od Ryoru s kyselinou hyaluronovou a kmenovými buňkami z mořských řas...věk 40+... to je sázka do loterie. Od Ryoru jsem kdysi používala gel proti celulitidě, žádný zázrak jsem nepozorovala, ale pokožka byla po něm alespoň hebká. Další výrobek od Ryoru, který jsem vyzkoušela, byl šampon a kondicionér. Už přesně nevím jaký, ale nebyla jsem spokojená, od prvopočátku mě svědila pokožka hlavy.
Ovšem tento krém mě zaujal, zatím jsem ještě nevyzkoušela, dodělávám zbyteček Nivey, ale jsem na něj moc zvědavá. Doufám, že mi bude vyhovovat.

Z čeho jsem však byla nadšená v DM drogerii, byla sojová mlíčka Alpro. Všimla jsem si, že je hodně lidí kupuje, tak jsem je také vyzkoušela. Třeba mamka si kupuje sušené sojové mléko, které poté rozpustíte ve vodě a to mi vůbec nechutná. 
Ovšem z těchto mlíček jsem byla nadšená. Čokoládové bylo dobré a vanilkové vynikající. Normálně vanilkovou příchuť u ničeho nevyhledávám, ale tady jsem to riskla a vyplatilo se. Měla jsem pocit, že v té vanilce cítím i příchuť loupaných mandlí, prostě lahoda.

Posledním výrobkem, který jsem vám chtěla ukázat, jsou vzorečky krémů bulharské kosmetické značky s růžovým olejem. Zatím jsem nezkoušela, ale těším se :) Stránky Růžové kosmetiky jsem náhodně objevila na facebooku a zaujaly mě, tak jsem si napsala o vzorečky zdarma, které nabízeli sice už dříve, ale i tak mi byly zaslány. Udělaly mi velkou radost, jsem na tuto kosmetiku docela zvědavá, vůbec jsem o ní nevěděla.


Pokud máte s nějakým výrobkem dobrou či špatnou zkušenost... nejvíce by mě zajímal asi ten krém od Ryoru a vlasová kůra s arganovým olejem, napište mi do komentářů.

Budu se těšit.

Přeji krásný večer,

Šárka ♥


9 komentářů:

  1. Já už tu masku na vlasy dodělávám, dostala jsem ji k vánocům, ale žádný zvláštní efekt jsem po ní neviděla. Dělala to, co běžný balzám. Ale třeba tobě vyhovovat bude. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já chodím do drogérek vždy, když mám chviličku čas a vždycky něco odnesu! Žádnou zkušenost s těmi o kterých píšeš nemám , ale nechám se inspirovat!
    Beauty by K. - GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  3. Tú vlasovú kúru od Swiss O Par som pred pár rokmi používala a bola som z nej unesená, budem sa k nej musieť znova vrátiť :-)

    OdpovědětVymazat