neděle 13. března 2016

Postcrossing #5 a překvapení od kamarádky


Přeji všem krásnou neděli, i když se tedy už chýlí pomalu ke konci. Ale doufám, že jste krásnou neděli prožili :)

Vrací se někteří z vás zpět k psaní dopisů či pohlednic? Nestačí vám už pouze sms zprávy a elektronická pošta? Tak to jsme na tom stejně.


Ke konci loňského roku jsem se zaregistrovala na Postcrossing.com, jak už jsem v předešlých příspěvcích psala. Rozhodla jsem se také, že letos zase po dlouhé době pošlu pohledy k velikonočním svátkům. Nejhorší je, že bude asi problém dohledat adresy :(

A moc mě překvapila kamarádka Marcelka, která mi nečekaně poslala pohled „jen tak“ a vzápětí druhý :) Takže máme takový náš neoficiální Postcrossing a ráda v něm budu pokračovat.

První pohled od Marcelky byl takový boží, omalovánkový :) Pro mě... omalovánkového maniaka... jako stvořený :) ♥


A druhý byl dokonce voňavý... a levanduli zbožňuji :)


Minulý týden jsem také obdržela pátý pohled ze zahraničí, tentokrát od Marca z Německa. A je to tento nádherný obrázek. Zatím asi nejkrásnější pohlednice, jakou jsem ze zahraničí dostala.



... má i krásné známky... 


Napište mi, jestli rádi posíláte pohledy, dopisy, jestli vám dělají ručně psaná přání větší radost než zpráva přes telefon.

Mějte se krásně,
zdraví Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Rádo se stalo ;-) I já děkuji za tvé pohledy :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na konci listopadu jsem začala dělat Postcrossing a je to báječné, najít ve schránce nějaký zajímavý pohled ze světa. :-)
    Dopisy a pohlednice s oblibou píšu, bohužel mám už jen tři stále "dopisní přítelkyně" a jednu "penpel" z USA, s kterou si dopisuji v angličtině. Navzájem si posíláme pohlednice a dopisy a je to skvělý způsob komunikace. Dneska jsem zrovna připravovala velikonoční pohlednice, abych je v týdnu odeslala.
    No, kdybys chtěla, tak ti ráda k Velikonocům nějaký pošlu. Chci někomu udělat radost a dostat pohlednici je podle mého ta nejlepší radost. :-) Takže kdybys měla zájem, tak mi napiš na email literarnikoutek@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Velice ráda se ti ozvu a pošlu také pohled na oplátku :)

      Vymazat
  3. Dobrý den, nechcete pohled z Jižní Koreje a přispět tím i na dobrou věc? :-) Mrkněte na www.kdejepeta.cz

    OdpovědětVymazat