čtvrtek 17. března 2016

Něžné doteky jara


Přeji vám krásný slunečný den :)

Dnes je opravdu nádherně, konečně jarní počasí, sluníčko :) Vzala jsem tedy foťáček a šla nakouknout na zahrádku, jestli něco nově rozkvetlého objevím.


Pár květinek jsem objevila, tak snad vám fotečky udělají radost a navodí jarní atmosféru :)




Ještě nám tam kvete jeden vínový petrklíč, ale ten poměrně dlouho a má už takové ošklivé kvítky a jeden temně fialový, ten se mi ovšem podařilo vyfotit rozmazaně :(

Ale konečně vykoukl krokus, i když by tam ještě měl být také žlutý, no uvidíme, jestli se objeví :)




Tulipánky brzy také vykvetou :)


Hyacint také od minulého focení popolezl o kousek :) Ale ještě není jasné, jaká barvička to bude.


A pokochala jsem se i sedmikráskou :)



A to je pro dnešek všechno. Jen takový malý, jarní příspěvek pro radost a dobrou náladu :)

Mějte se krásně a užívejte jarního počasí :)

Zdraví Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Krásné fotečky :-)
    Už se těším až bude všude plno kytiček :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotky! Nemáš nový foťáček? Jsou skvostné. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Sabi :) Nemám nový foťáček, jen jsem je malinko doostřila v Zoneru.

      Vymazat
  3. Jejda, tak jsem objevila i tvuj druhy blog a hned na mne vykukne takova nadhera :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluju jarní květiny a už se těším, až jich bude na zahrádce víc :)

      Vymazat