pátek 24. června 2016

Mé oblíbené vůně #2


Přeji vám všem krásné, parné páteční odpoledne :)

Určitě si dnešní den užíváte někde u vody, tedy pokud máte v práci třeba volno nebo dovolenou. Já pro vás mám další díl do rubriky o mých oblíbených vůní. Dnešní vůně má pro mě jeden takový docela velký osobní význam. Byl to můj úplně první pořádný parfém a zároveň láska největší. Vrátila jsem se k němu, tuším, už třikrát, a určitě v tom hodlám pokračovat.

Jedná se o vůni Versace Crystal Noir. Je to jedna z malinko těžších vůní, takže na tyto parné dny bych ji ani moc nedoporučovala. Ale jinak je naprosto úžasná, osobitá. Pamatuji si, když jsem si ji tenkrát před lety poprvé koupila, odkroutila jsem si téměř dvanáctihodinovou směnu v práci, přišla zákaznice a říká: „Vy tak krásně voníte“... a vy si přitom připadáte upocená a uválená :)) Je to opravdu originální vůně, kterou rozhodně nepotkáte na každém kroku. 

Složení

Hlava: vzdušné tóny, pomeranč
Srdce: gardénie, pivoňka
Základ: pižmo, santalové dřevo, ambra

Versace Crystal Noir pochází z dílny světoznámého italského módního domu Versace, který už po několik desetiletí udává trendy v módním světě. Podle Donatelly Versace je Crystal Noir vzácnou, smyslnou a jemnou esencí. Tato parfémovaná voda přišla na trh v roce 2004.

Ovocně-orientální charakter parfému nabízí magický zážitek pro svou nositelku i její okolí. Nejdříve se rozvine hlava parfému, která je ve znamení vzdušných tónů a šťavnatého pomeranče. Následuje hřejivé srdce složené z opojné gardénie a omamné pivoňky. Celá tato propracovaná svádivá kompozice rozvine souhru dřevitých složek. Luxusní ambra ve spojení se sametovým santalovým dřevem s kapkou smyslného pižma vykouzlí hřejivý pocit.

Versace Crystal Noir zanechává přepychový dojem jedinečného okamžiku, který si budete chtít zopakovat. (zdroj)


Bohužel už nemám flakonek, přestože jsem měla parfém několikrát, ani jednou jsem si ho neschovala. Takže fotografie jsou stažené z internetu. Ale plánuji, že na podzim se ke své nejmilejší vůni opět po delší pauze vrátím.

To je pro dnešní článek všechno. Napište mi, jestli tuto vůni znáte, a nebo ke kterému parfému se rády vracíte.

Mějte se krásně :)

Vaše Šárka ♥


10 komentářů:

  1. Ráda se vracím k La Vie Est Belle od Lancome. Už po několikáte! A k Vánocům si chci pořídit Euphorii od Calvina Kleina :)

    Unknownie.blogspot.com || Life Abroad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak od Lancome jsem zatím nic nezkoušela. Euphorii od C. Kleina jsem měla ve verzi Blossom a byla jsem moc spokojená :) Určitě se v rubrice také objeví :)

      Vymazat
  2. hmm santalove drevo tak tuto zlozku milujem budem musiet ist ovonat tuto vonu :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, vypadá to dobře. Možná ji nejprve vyzkouším díky parfumerii Esentis, abych věděla, jaká je. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, pokud ji mají, určitě zkus. Na rozlévaných parfémech ji prozatím neměli, taky jsem měla zálusk, ji zkusit. Zatím se mi totiž u této vůně nikdy imitace nelíbila.

      Vymazat
  4. A mimochodem - krásný nový design blogu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tento mam take vyzkouseny a vune mi sedla :-)

    OdpovědětVymazat