neděle 26. června 2016

Projekt 365 dní ve fotografii #7


13. 6. - 19. 6. 2016

Přeji vám všem krásný nedělní den :)

Doufám, že se u vás všech trošku ochladilo jako u nás. Nemůžu si to vynachválit, ta strašná vedra mi vůbec nedělají dobře. Bylo to včera už úmorné. Jen jsem moc ráda, že se to obešlo bez ničivých bouřek, alespoň tedy v naší oblasti.

Dnes jsem pro vás připravila další pokračování fotografického projektu. Týden od 13. června se nesl ve znamení jahod a podle toho bude tak trošku vypadat :))

Tato kytička nám kvete v předzahrádce, ale kdybych tak věděla, jak se jmenuje :)


V úterý jsme v Pardubicích na tržnici nakoupili jahody a jahodový týden započal.


Ve středu jsme si pochutnali na jahodových knedlících. A toho koktejlu co jsme do sebe nalili. Upřímně... nemůžu už ho ani vidět :(


Ve čtvrtek jsem jela opět na návštěvu k rodičům do Přelouče, takže vidíte další zákoutí mého rodného města. V domě vykukujícím zpoza stromů bydlela moje spolužačka a kámoška, která už tedy od VŠ bydlí na Moravě.


V pátek jsem se pustila do rychlé, jahodové buchty :)


V sobotu jsem si fotila několik knížek na recenze.


Po dlouhé době mi rozkvetl tento phalík. Už jsem úplně zapomněla, jak krásné má květy :) ♥


Tak to je z mého dalšího, letního týdne všechno. Doufám, že se vám fotografie aspoň trošku líbily a nenudili jste se :)

Mějte se krásné a užijte si nedělní odpoledne :)

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Přeji hezký zbytek neděle:)...díky za milou virtuální návštěvu na mém blogu.
    Hezký blog a moc pěkné příspěvky máš .....ale na jídlo bych se raději teď ani dívat neměla:)))))
    Versace mi zrovna teď dělá příjemnou společnost. Tenhle parfém mám také ráda. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, i já děkuji za tvou návštěvu :) Přeji krásný zbytek víkendu :)

      Vymazat
  2. Šárko,děkuji za návštěvu na mém blogu. Tvoje knedlíky s jahodami bych si fakt dala :-) V pití jahodového koktejlu jsem letos trhla rekord, ale já se ho zatím ještě nepřepila :-) Měj se hezky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já moc děkuji za návštěvu, Ivano :) Měj se moc hezky :)

      Vymazat