úterý 28. června 2016

Postcrossing #8 a další pohlednice do mé sbírky


Přeji vám všem krásný den :)

Opět po nějaké době pro vás mám jeden pohlednicový článek. Ze zahraničí mi za poslední měsíc přibyly pouhé čtyři pohledy, ale je pravda, že já jsme jich také moc neposílala. Přitom mám doma obrovskou zásobu pohlednic, které jen čekají na to, až jim najdu nového adresáta. Musím to napravit :)

Pojďme se tedy podívat, odkud mi přicestovaly pohlednice tentokrát.
První nádherná kreslená pohlednice si ke mně našla cestu až z Pensylvánie a poslala mi ho Leslie.


Další moc pěknou pohlednici dlouhého formátu jsem dostala od Michaely z Detmoldu z Německa.


Pohlednice od Vincenta van Gogha mi přicestovala také z Německa, tentokrát z Hannoveru od Sisele.


A poslední krásná pohlednice je z Francie od Musique.


Ale nedostala jsem pohlednice pouze ze zahraničí, ale také od kamarádek.

Tyto dva krásné a veselé pohledy mi poslala Káťa.



A tento parádní je od Marcelky.


Ani jsem teď nedoplňovala zásoby pohlednic, protože jich mám ještě stále hodně, jak jsem psala na začátku. I když mě to hodně láká, když se dívám na pohlednicové e-shopy :)) Ale raději se asi mrknu na stránky Postcrossingu a hned si vylosuji nějaké adresy  :)

Mějte se moc krásně a užívejte si léta :)

Vaše Šárka ♥


6 komentářů:

  1. Postcrossing je úžasná věc, minulý týden mi přišel krásný pohled z Brazílie a Nizozemska :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dnes nakonec ještě objevila ve schránce pohled z Chicaga, tak mám taky radost :)

      Vymazat
  2. Krásné pohledy ti přišly a jsem ráda, že se ti líbí i ten ode mě :-)
    Přeji ti krásný den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. me se nejvic libi to nemecko, ja jsem na ty cityviews :) zrovna dneska jsem si losovala a posilala pet adres, tak se tesim, copak mi prijde zpatky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám moc ráda města, dnes mi dorazilo ještě Chicago :) A taky mám moc ráda pohledy od Alfonse Muchy, on je prostě moje srdcovka a nejen na pohledech :)

      Vymazat