úterý 19. července 2016

Kuchařka Nigelly Lawson Vaříme expres


Přeji vám všem krásné úterý :)

Slíbila jsem vám sepsat fotočlánek o dvou kuchařkách, které jsem si nedávno koupila. A protože mám fotografií do článku docela dost, knihy jsem rozdělila.

Dnes tedy bude Nigella Lawson a její Vaříme expres a zítra vydám S Evou v ráji od Evy Filipové :)

Anotace:

Nigella vaří rychlovky. Přesto jsou to lahodné, snadno dosažitelné, málo pracné a zároveň elegantní pokrmy. Vynalézavě zkrácené pracovní postupy, úžasné náměty šetřící čas a námahu a jednoduchá jídla nabízejí řešení, jak jíst dobře, když nemáte ve všední den času nazbyt nebo se vracíte pozdě z nějaké akce. Kuchařka obsahuje více než 500 receptů od předkrmů po dezerty. Nigellino vaření: minimum stresu - maximum potěšení.




Musím říct, že se mi kuchařka od Nigelly opravdu moc líbí. Je perfektně přehledně zpracovaná. Recepty jsou řazeny do kapitol, kapitoly barevně označené, jak vidíte na fotografiích.




V knížce najdete více než 500 receptů. Od zeleninových i ovocných salátů, přes moučníky, lahodné poháry, polévky, pokrmy z masa, ryb, bezmasé, těstoviny, recept na müsli, zdravé svačinky... no zkrátka vybere si úplně každý.




Recepty jsou srozumitelně napsané, doplněné úžasnými fotografiemi. Kniha má tvrdou vazbu, za což jsem moc ráda. 




Mně osobně se kniha moc líbí a už se těším, až podle ní něco ukuchtím. A myslím, že se ještě po některých knihách od Nigelly podívám :)

Mějte se krásně a zítra se můžete těšit na kuchařku Evy Filipové.

Vaše Šárka ♥


2 komentáře:

  1. Jak už jsem psala, já Nigellu zbožňuji a tuhle knihu mám taky :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě se mi líbí Chuť domácí kuchyně, je také na buxu v akci dokonce snad až do roku 2017 za pěknou cenu :)) Tak do ní ještě asi půjdu. Fakt se mi tato moc líbí a navnadila mě :))

      Vymazat