čtvrtek 22. června 2017

Návštěva matičky stověžaté #2


Krásný parný den vám přeji :)

Tak si říkám, že jsem udělala dobře s tím výletem do Prahy už minulý týden. Teď bych se tam asi roztekla a nebo by mě klepla pepina ☻

Mám pro vás další nálož fotek, tentokrát z Pražského hradu a okolí.




Než budete vpuštěni do areálu Pražského hradu, vystojíte si několika desítek metrovou zatočenou frontu a projdete bezpečnostní prohlídkou. Naštěstí fronta postupovala poměrně rychle.







Miluju Chrám sv. Víta, je to úžasná stavba.












Miluju tyhle výhledy a je mi jedno, že mám milion podobných fotek ☻










V Jižních zahradách Pražského hradu. Nechápu, že jsem tam nikdy nebyla.




















Omlouvám se za óbr článek, ale doufám, že se vám fotografie líbili a rádi jste se podívali. Příště na shledanou ve Valdštejnských zahradách.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Hezké fotky. Já v areálu Pražského hradu nebyla už hodně dlouho, přitom to mám kousek.
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo :) To znám, kam to má člověk nejblíž, většinou hned tak nezavítá :)

      Vymazat
    2. Šárko, občas i ano - místa, do kterých se nás chystáš zavést příště mákm hodně blízko a chodím tudy nejen do práce, ale občas i "jen tak", protože je to taková malá oáza mezi rozpálenými budovami.
      Stáňa (http://werka13.blog.cz)

      Vymazat
    3. Tak to skoro závidím :) Měj se krásně, Stáňo :)

      Vymazat
  2. Šári i já se pokaždé před Chrámem sv. Víta jak očarovaná.Je nádherný..Je mnoho krásných míst v Praze které jsem ještě nenavštívila a mezi ně patří pražské zahrady takže se budu těšit na další tvůj článek.Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, je opravdu nádherný a majestátní, viď :) Já toho z Prahy taky spoustu neviděla a byť jsme kolem zahrad šli už několikrát, prohlédla jsem si je až tentokrát :)

      Vymazat
  3. Miluju "miliónové" fotky. Vždycky si říkám, že třeba tahle bude něčím výjimečná :-)) Hezký výlet sis udělala. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko, mám to přesně tak :) Někdy se mi totiž stane, že něco vyfotím jednou, dvakrát a nakonec není ani jedna fotka použitelná. Z milionu je aspoň výběr ☻

      Vymazat
  4. Na fotky z Prahy se muzu divat do nekonecna, je totiz kouzelna :-)Krasne fotecky Sarko a uz se moc tesim na ty zahrady :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :) Praha je opravdu překrásná, skvost naší země :)

      Vymazat