středa 31. ledna 2018

Vylezlo na chvilku sluníčko...


... Takže bylo třeba toho využít a vyrazit na pořádnou procházku.

Krásný den vám všem :)

Momentálně si užívám trochu delší volno, protože jsem si vybrala starou dovolenou. A je to moc příjemné, jak by ne. Dva dny se teď dokonce trošku snažilo sluníčko, takže jsme s Kejsinkou vyrazily na dlouhé procházky. Včera jsme přibraly i kamarádku s fenečkou. Pomalu holky seznamujeme, zatím jsme byly podruhé na společné procházce, tak snad se budou mít rády. Jen malá Sheilinka dostává od té naší divočiny trochu zabrat a je vystrašená. Ale snad se to poddá.

Procházky kolem Labe se mi asi nikdy neomrzí.









Kočičku Kejsinka zahnala nahoru na zídku ☻


V této budově se nachází základní škola.


A v Záložně byste našli třeba Komerční banku, knihovnu, ale také taneční sál.


Tohle jsem fotila už z okna našeho bytu ☻



S kamarádkou jsme vyrazily také k Labi, ale zase druhou stranou. Mohly jsme tam pejsky v klidu pustit, takže se holky pěkně vyřádily.




Vyfotit něco víc než rozmazané skvrny bylo vážně těžké ☻




Navečer jsme jeli ještě s Kejsinkou na veterinu vymačkat žlázky a ostříhat drápky. A večer ji čekalo ještě koupání, protože to už bylo potřeba. Takže včera měla ta naše chlupatá ušatka vážně náročný den ☻

U té řeky jsem se vážně nabila energií a moc se už těším na jaro.

A co vy? Užíváte si zimní období a nebo už se taky těšíte, až odhodíte bundy a kulichy a budete si užívat slunečních paprsků a teplíčka?

Mějte se nádherně...

Vaše Šárka ♥

8 komentářů:

  1. Krásné fotečky, Šárko! Já si tohle krásné počasí bohužel moc neužívám. Obě děti prskají a nudlí, takže se vůbec nedostanu ven. :(
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji. Já rýmovala před 14ti dny, ale děsně. Vůbec se mě letošní zimu pořád chytají nějaký bacily. Už aby bylo teplo :)

      Vymazat
  2. Šárko, kolem řeky jsou úžasné procházky. Povedlo se ti skvěle zachytit pomalu se blížící jaro. Fotky jsou krásné, plné sluníčka, které je tak příjemné. Už se těším, až ho bude víc.
    Přeji fajn středu.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) Mám moc ráda procházky kolem řeky, je to pro mě takové uklidňující a hlavně když je krásné slunečné počasí :))
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky Šári, jak já miluji řeky a sluníčko ;-)

    OdpovědětVymazat