středa 28. února 2018

Přivolávám jaro, seč můžu...

... Ovšem zima se teprve teď na konci února rozhodla, že nám ukáže, co opravdu dovede. 


Krásný mrazivý den vám všem :)

Já vážně trpím. Po dvacetiminutové cestě na vlak hodiny rozmrzám. Teď mám malé volníčko, tak nevytáhnu paty. No, ale vlastně musím na úřad pro novou občanku. Několikrát jsem na to už zapomněla. Ale tak to vezmu vážně fofrem a pěkně zpátky domů do teplíčka. Venčíme teď taky pro jistotu jen na rychlovku. A doma se zahřívám nejen horkým čajem či kávou nebo zázvorovým odvarem, ale také pohledem na květinky. A přivolávám to jaro ☻ Tentokrát jsem nenakupovala já, ale kytičky jsou dcery. Měla totiž narozeniny. A to jsem ještě ten největší a nejkrásnější pugét rudých růží ani nevyfotila.

Ale samozřejmě jsem si musela zvěčnit nejmilovanější  tulipánky. Jsou nádherné, veselé a hřejivé.








Od bratra dostala kytičku růžových růžiček. Něžné a křehké květinky.





O víkendu jsem si v Möbelixu koupila dva malé bílé květníky na primule. No, zatím jsem si je nepořídila. Nikam se mi nechce lítat v těch mrazech a v Tesku mají pořád takové poloodkvetlé. Ale stejně se brzy chystám do zahradnictví či květinářství, chtěla bych si koupit nějaký pepřinec. Zaujaly mě už před dlouhou dobou na různých blozích na fotografiích a myslím, že v minulosti jsem jeden nebo dva druhy taky měla. No, možná, že ten jeden stále mám, totiž nevím, jestli to opravdu pepřinec je. Ale když se tak dívám na Google, asi to bude. Docela pěkně se mi rozjel, ale chtěla bych mu vyměnit květináč nebo alespoň obal. Možná mu i vyhovuje, jak je v tomto natěsno, tak mu nechci narušovat klima. Takže teď jen musím počkat, až opadnou mrazy a vyrazím na obhlídku a na nákupy.

Tak co myslíte, je to druh pepřince?




Taky přivoláváte jaro? Tak pěkně pořádně, ať už se konečně ohřejeme :)

Vaše Šárka ♥

5 komentářů:

  1. Krásne kvetiny, najmä tie tulipány :-) Mne osobne zima vôbec nevadí, som zimný človek čo sa vonkajšieho počasia týka, takže som spokojná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě teplomil, tak trpím :)) Měj se krásně, Casion :)

      Vymazat
  2. Šári opět nádherné fotky a ty tulipány jsou opravdu boží.Ty já také miluji.
    Přivoláváme a snad se brzy jara dočkáme.Za mne ať přijde klidně zítra..
    Krásný víkend ti přeji.Z ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji :) Za mě už včera bylo pozdě :) Ale trpělivě čekám a těším se :)

      Vymazat
  3. Tulipány i růže jsou moc krásné květiny. Já od manžela občas dostanu nějakou kytičku jen tak a je jedno jaká je. Každou mi udělá radost :-) . Včera mi nechal dokonce poslat květiny do práce jen pro to, aby mi zpříjemnil pondělí. Našel si doručení květin a udělal mi tím ohromnou radost :-) .

    OdpovědětVymazat