úterý 6. března 2018

Dny všední i sváteční #2


Krásný zasněžený den vám všem :)

Ano, nevím, jak u vás, ale u nás v Přelouči sněží. Prostě jaro nebude a nebude ☻ Holt musíme být trpěliví, a snad se někdy dočkáme.

Dnes mám pro vás pravidelné fotografické ohlédnutí za minulým měsícem. Jelikož jsem skoro celou druhou půlku měsíce trpěla nachlazením a nikam nechodila, jsem zvědavá, jestli vůbec najdu ve složce něco zajímavého. Co jsem vlastně fotila kromě knih? No, uvidíme...

Fotila jsem hodně květinky, kterými jsem si projasňovala byteček.



Večerní válečka je nejlepší...


Náš místní rybníček, na kterém vegetilo spoustu kachen.



Řekla jsem, že dál nejdu, tak to pochop...


Čicina ve střehu před Kejsinkou...


Při jedné z procházek jsme s Kejsinkou zabrousily i do areálu přeloučského domova důchodců. A musím říct, že mě docela překvapilo, jak velký a upravený park to je.



Džungle v našem obýváku... Zjistila jsem, že vyfotit něco v pokoji, je docela problém. Nejde tam moc světla, a ještě když není vyloženě slunečno, tak mám smůlu.


Jedno večerní sněhové překvapení...



Narcisky místnost opravdu rozsvítily.



Výstava v chrudimském muzeu, o které jste mohli číst i článek.




Gerberky, které jsem darovala mamce k narozeninám. Baví mě nepřeberné množství barviček.


Malý dáreček k Valentýnu...


Teď už to vidím jen na kytičky ☻






Ovesná mňamka, na kterou najdete na blogu recept.


A nakonec nějaké knižní fotky, bez nich by to nešlo ☻

Nová Gayle Forman se mi moc líbila. Nepíše tentokrát o mladých, ale o ženě po čtyřicítce. Takže akorát pro mě.


Irskou kuchařku jsem ke svému údivu objevila v Levných knihách.


Do Malinky se hodlám brzy pustit. 


Paní Parrish rozečítám dnes. Jsou na ni skvělé ohlasy, takže se těším.


Moje objednávka z Knižního klubu ♥


Doufám, že vás knižní fotografie neobtěžují, ale vím, že mezi vámi jsou také čtenářky, tak třeba se inspirujete a objevíte nějaký tip na knihu, která se vám bude líbit.

To byl můj měsíc únor. Mějte se moc krásně, a my jdeme s Kejsinkou do chumelenice na procházku.

Vaše Šárka ♥

10 komentářů:

  1. Šárko, tyhle články mám fakt ráda. Čtou se rychle, takže je stíhám i já, co věčně nemám čas a navíc si moc ráda prohlížím fotky. Opět jsou nádherné.
    www.blaznivamama.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Sarko, vzdy rada zabloudim na tvuj blog, i kdyz na ten svuj uz dosti dlouho neprispivam,a to jak z casovych duvodu, tak i puvodne kvuli bolesti patere, kdy jednu dobu sezeni za pocitacem bylo pro mne proste k nevydrzeni:-( A i kdyz te sleduji i pres instagram, tak na tvuj blog proste kouknout musim :-)Opet krasny fotoclanek, a jak rikas, snad uz je to jaro za dvermi, ponevadz na to slunicko a kvetinky a prochazky uz se opravdu nemuzu dockat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji za návštěvu a jaro už je tady, moc se těším na víkend, že si ho snad opravdu už užijeme :)

      Vymazat
  3. Kejsinka je úžasná. A fotky jarních kytiček jsou nádherné.
    Přeji Ti krásný večer, Šárko. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Další nádherné shrnutí.Tve fotky jsou moc krásné a Kejsinka úžasná.
    Šári měj se moc krásně,pa ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji za milá slovíčka, měj se nádherně :) ♥

      Vymazat
  5. Bezva fotečkové shrnutí. A názvy knih jsem si opsala a budu v knihovně pátrat :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc děkuji a jestli jsem inspirovala, co se knih týče, budu jedině ráda :)

      Vymazat