čtvrtek 4. října 2018

Jak se žije s mými dvounoháči


Přeji vám krásný den :) 
(Slyšela jsem, že si to tak mezi dvounoháči říkáte :)

Panička mi dnes poprvé půjčila tu černou hranatou věc, kterou ale já normálně nemám vůbec ráda, jelikož u ní panička tráví spoustu času, místo aby si se mnou hrála. Ale prý vám dnes můžu něco napsat, tak to je jiná.

S páníčkama si žijeme na hromádce už dva roky. Když se na mě a bráchy před dvěma lety přijeli podívat, předstírala jsem tak trochu, že jsem velice hodný a klidný pejsek, aby si mě vybrali. Teda vlastně fenečka. To jsem teda nepředstírala, to opravdu jsem, víte. I když při čůrání zvedám nohu jako pejskové. Když to panička viděla poprvé, asi nechápala. Ale co, mě to prostě baví. A když je tráva mokrá, je to nakonec praktické, že jo.


Taky jsme se loni v zimě přestěhovali. Byla jsem z toho vykulená, těch nových pachů a těch kamarádů všude kolem. Při každém venčení některého potkáme. To víte, velkých psů se bojím, tak štěkám jako smyslů zbavená. Ale si představte vy, že byste potkali obřího dvounoháče. S některýma se opravdu kámoším, třeba s Maxíkem, Diegem a takovým jedním bílo-šedivým klukem, ale úplně jsem zapomněla, jak na něj jeho panička volá.


Myslím, že jsme všichni doma moc spokojení. I když občas udělám průšvih. Třeba jsem paničce rozkousala knížky v obýváku dole v knihovně. Od té doby máme na zatahovačkách takový háček, abych se tam nedostala. No, vypadá to jako králíkárna teď s tím háčkem, ale pssst, paničce ani muk. Taky jsem teď po dlouhé době rozkousala pantofel. Nevím, co mě to popadlo. To tak někdy na nás pejsky prostě přijde, když jsme sami doma. Ale stejně mě panička miluje. Můžu k ní do postele, když si večer čte. Vlastně můžu do postele kdykoliv, heč.

Jooooo a pozor, dostala jsem nový pelíšek. (Možná proto, abych tolik nelezla do ložnice páníčkům do pelechu?) Poslala nám ho jedna moc hodná dvounožka. Bydlí na takové krásné adrese... vsepropejska.cz Mají tam spoustu věcí pro nás pejsky. Určitě si tam klikněte, nebo jak vy to říkáte. Na novým pelíšku se můžu krásně rozvalit. Hlavně ho prý nesmím kousat, přikazovala mi panička. Mám to brát vážně?


Tak jo, už musím tenhle aparátek zase vrátit. Mějte se krásně, kamarádi, haf, haf...

Vaše Kejsinka ♥

A nezapomeňte... vsepropejska.cz Vaši chlupáčci by možná taky chtěli nový pelíšek nebo třeba zimní obleček.

6 komentářů:

  1. Je, krásné napsáno. Se tady směju. 😀 A už se jdu, Kejsinko, podívat, zda mají taky něco pro velké pejsky. 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Kejsinko jsi úžasná... Ze srdíčka ti přeji ať se ti v novém pelíšku krásně bydli a ať Tě dvounoháčci nezlobí.Z🖤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, pelíšek je úžasný a páníčci zlobí jen malinko, když třeba nechtějí přidat piškotky, které mi moc chutnají :)

      Vymazat
  3. Pelíšek je krásný! :) Já si bez pejsků nedovedu život představit :) Jsou to miláčci!!

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si už nedokážu představit, že by mě denně tahle prdelina nevítala, neoblizovala, nesomrovala u stolu... Prostě bez ní už by to nešlo :)

      Vymazat