sobota 23. března 2019

Každý týden nová květina


Krásný večer, přátelé :)

Letos jsem opravdu začala jaro přivolávat velice brzy. Hned, jak jsem objevila v Tesku tulipány, začaly se stěhovat k nám domů do vázy. A nejen tulipány. I když tulipány opravdu miluju asi nejvíc.





Tahle fialková barva mě uchvátila ♥



Rudé tulipánky jsem dostala k MDŽ ♥


Narcisky měli v Tesku snad jen za 27,- Nádherně se rozvily.


Koupila jsem si i oranžovou kalanchoi.






I venku se příroda činí. Obrovské množství překrásných krokusů potkávám v Pardubicích nedaleko nádraží.





Sněženky i talovíny jsem si fotila u jedné bytovky u nás ve městě.



Šmejdila jsem před květinkou. Ale nevím, co jsou tyhle růžové kvítečky.


Taky si nosíte jaro domů ve velkém?

Mějte se krásně a užívejte si nádherné jarní počasí.

Vaše Šárka ♥

14 komentářů:

  1. Mám to stejně jako ty - květiny stále čerstvé u nás doma nesmí chybět.Dcera s dětmi mě neustále zásobují. Na poslední foce myslím je lomikámen -skalnička.Pěkné jarní dny přeji Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc děkuji za název květinky :) Měj se krásně ♥

      Vymazat
  2. Krásně se na Tvoje fotky dívá. Nádherné barvičky. Taky si doma dělám jaro. Jen na zahrádce si jaro dává trochu na čas. Jenže u nás v Podkrkonoší to tak je. Někde už kvete zlatý déšť a ten nás má sotva pupeny.
    Hezkou neděli!
    Hanka (bavi-mne-to.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, děkuji ti za návštěvu. O víkendu jsme se namlsali teplíčkem a dnes mám pocit, že se vrací zima. Snad jen na pár dní. Hezké dny :)

      Vymazat
  3. Šárko, to je nádherná podívaná. Také si kupuji tulipány, nebo i růžičky, domů a už od února jsem přivolávala jaro. :o) Konečně je tu a venku to všude krásně kvete. Úžasné období, moc jsem se na něj těšila. Moc se mi líbí dekorativní stromek, kde se dá sehnat?
    Přeji prima jarní dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji ♥ Stromeček jsem objevila v Nanu Nana :) Měj se krásně.

      Vymazat
  4. To je krása...tolik barev....miluji tulipány a narcisky a kaktusy a vůbec :-)
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju tulipány, jsou nádherné ♥ a jak vše se začíná probouzet k životu, to je paráda!
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Šári úžasné období nám začalo. Nemůžu se nabažit barviček po té pro mne dlouhé zimě.
    také jsem tulipánový závislák :-)
    Měj se moc krásně. Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, mám to stejně, barvy a zas barvy, dodávají mi energii. Měj se nádherně ♥

      Vymazat
  7. Každý týždeň nový kvet je skvelý nápad, tie tulipány sú prenádherné :) Musím si aj ja priniesť domov niečo pekné :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Květinky doma, to je radost a zdroj pozitivní energie ♥

      Vymazat