čtvrtek 8. srpna 2019

Můj první nákup na Aliexpressu


Krásný den, přátelé :)

Hodně dlouho jsem chtěla vyzkoušet nakupování přes Aliexpress, ale měla jsem obavy. Nevládnu skvěle angličtinou, kdo ví, kam dojdou peníze, kdo ví, zda za ně něco dorazí, a jak to vůbec bude vypadat. Bude to aspoň trochu kvalitní nebo prostě obyčejný šunt na vyhození? Toho všeho jsem se obávala, přestože spoustu lidí kolem mě na tomto a podobných serverech nakupovali velice hojně.

Až začátkem června jsem se rozhoupala a rozhodla jsem se, že to prostě risknu, objednám pár věcí a uvidím, jestli si to ještě někdy zopakuji nebo to bude poprvé a naposledy.


Dnes vám tedy ukážu první polovinu své objednávky. Dorazil postupně už i zbytek, ale bylo by toho do jednoho článku zbytečně moc, tak jsem nákup rozdělila. Vložím vám i odkazy na produkty, jen cena se už může lišit.


Nikdy jsem nekupovala nic z kosmetiky z Číny. A jsou produkty, které bych neměla odvahu koupit stále, ale na paletky očních stínů jsem se nechala na instagramu nalákat. A díky nim jsem se vlastně k nákupu odhodlala. Prostě jsem je moc chtěla vyzkoušet.


Paletky očních stínů jsou od značky Beauty Glazed, což je prý celkem populární a kvalitní značka. Zatím nevím, nemůžu posoudit. Snad moje oči přežijí. Paletky jsou kopií paletek Huda Beauty. A jsou opravdu skvělé. Přišly v naprostém pořádku a jedna paletka stála 2,80 $. Jsou úžasně pigmentované, teď ještě se naučit pořádné líčení a nejen ty moje stále stejné rychlovky s jedním stínem. Mají ještě několik dalších barevných variací, hodlám si dokoupit. Odkaz ZDE.





Dále jsem si koupila dvě sady štětců. Jelikož jsem slepouš a u líčení mám obličej nacpaný až na zrcadle, schválně jsem si objednala štětce kratší. Vypadají dobře, jsou příjemné, tak uvidíme, jaká s nimi bude práce a jak dlouho vydrží. 



Sada růžových štětců stála 2,98 $ a černých 3,25 $. Odkaz černé ZDE a růžové ZDE.

Dále tady mám pouzdro na mobil. Odpovídá fotografii, jen je možná malinko světlejší ve skutečnosti. Ale jinak sedí na telefonu dobře a stálo 1,86 $. Odkaz ZDE.


Potom jsem si objednala držáček na mobil, který si přilepíte na zadní část a mobil se vám lépe drží a ovládá, především pokud máte velký telefon a malou ruku jako já. Ovšem tento držáček se mi nelíbí, takže nevyužiju. Vypadá ale stejně jako na fotce, nicméně ve skutečnosti se mi prostě nelíbí. Cena byla zanedbatelná a sice 0,87 $. Už mám doma jiný držáček, ten uvidíte v příštím článku. Odkaz je již nefunkční.

 
Vybrala jsem si na Ali také náušnice. Dlouho jsem neměla žádné velké visací, vlastně jsem vyházela skoro všechnu bižuterii, protože už nevypadala pěkně, takže je potřeba zásoby trošku obnovit. Náušnice se mi moc líbí a rohodně je unosím. Stály 1,61 $. Odkaz ZDE.


Kdysi jsem si v Pepku koupila plastovou kostičku na sáčky na psí bobany. Tu jsme ale posléze ztratili a už jsem ji v Pepku neobjevila. Takže jsem objednala na Ali za 0,93 $. Odkaz ZDE.


A posledním produktem dnešní poloviny objednávky je pozadí na fotografování. Je oboustrané a vzorem vypadá úplně stejně jako na fotce. jenže já jsem si nepřečetla, že je papírové, asi jsem si myslela, že bude nějaké tvrzené, plastové, prostě nějaký lepší materiál. Pozadí přišlo smotané v ruličce a hodně pomačkané. takže s tímto produktem spokojená nejsem. Jako využiju ho, to nejvíc pomačkané jsem zastřihla, ale myslím, že není možné, aby to někdy přišlo úplně v pořádku, přestože motivů hezkých mají hodně. Cena pozadí bylo 3,29 $. Odkaz ZDE.


Už trošku vyhlazeno, zatížila jsem pozadí knížkami. Ale jak vidíte, celý ten spodní pruh jsem potom odstřihla.



To by bylo z první poloviny objednávky všechno. Brzy se vám pochlubím druhou částí.

Co vy a Aliexpress? Nakupujete? Co byste mi třebala doporučili, co vás nadchlo? Co nakupujete nejčastěji? Co už byste naopak nikdy neobjednali znovu? Zkoušíte i kosmetické produkty nebo máte strach ze složení? Určitě mi pište, jsem moc zvědavá :)

Vaše Šárka ♥
 

16 komentářů:

  1. Já na Aliexpressu nenakupuji - dílem mám trochu podobné obavy jako ty a dílem proto, že se mi nechce podporovat dopravu věcí přes půl zeměkoule. A třeba má spotřeba stínů je taková, že nákup posledních už si nepamatuju (tipuju tak před dvěma roky), takže mne to, že v kamenném krámě budou o pár korun dražší až tolik netrápí.
    Z toho, cos koupila ty, mne nejvíc zaujalo to, s čím nakonec nejsi spokojená - pozadí na focení. něco takového by se mi líbilo - takhle střídám světlý a tmavý dekor dřeva (konferenční a jídelní stůl) a šedou (kuchyňská linka), což je trochu nudné ;-). Jsem zvědavá na druhou polovinu nákupů ;-)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To pozadí je pěkné, jen bohužel docela poničené, ale zastřihla jsem ho a k focení ho využiji :)
      Díky za komentář, Stáni :)

      Vymazat
  2. Tieto paletky som si kúpila aj ja, teda akurát že ja som sa ulakomila na všetky farebné prevedenia.. :-D Inak na Ali sa dajú nájsť omnoho kvalitnejšie paletky ako u nás v drogériách, takže ja už si len odtiaľ objednávam :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chci ostatní také dokoupit, za ty peníze jsou fakt super :) Máš nějakou oblíbenou značku kosmetiky z Ali?

      Vymazat
  3. Na aliexpressu a ebay nakupuji roky. Miluju to, ale už jsem umírněná a kupuji jen to, co doopravdy potřebuji. Každopádně skoro všechny plavky a většinu šatů mám z tama a nosím je už několik let. Plavky vydržely i na několikrát moře. Na jednu stranu nechci pdoporovat to, co je asi schované za tou nízkou cenou, ale na druhou stranu někdy prostě neodolám... :)
    Ale koupit si pozadí na focení mě nikdy nenapadlo! Díky za tip :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem myslím to pozadí nebo něco podobného viděla na You Tube ve videu o nákupech z Ali, jinak by mě asi ani nenapadlo, že to tam najdu. Do oblečení mám trochu strach jít, aby mi bylo a aby to nebyl vyloženě hadr. Jinak taky nenakupuju útokem, ale hodně si košík vždy protřídím :)

      Vymazat
  4. Krásné věci sis pořídila, ten kryt na mobil je krásný :) Já z Ali nenakupuji, nějak mě to neláká :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kryt je skvělý, sedí jak má. Jinak nakupuji střídmě, zatím nic nového kromě těch dvou malých objednávek jsem nespáchala :))

      Vymazat
  5. Já nakoupila jednou a naposled.Soupravu kosmet.štětců,ty začaly hodně rychle pelíchat,tak šly do koše.Krásnou peněženku,po ani né měsíci se rozbilo uzavírání,šla do koše.Pro mne zbytečně vyhozené peníze😟

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No na štětce jsem taky zvědavá, jak dlouho vydrží, zatím se mi s nimi pracuje celkem dobře.

      Vymazat
  6. Aliexpress se snad nejlepší věc, která kdy byla vymyšlena :D Nakupuju tam neustále, nejvíc u mě vedou trička, kosmetický potřeby a nedávno jsem kupovala naší fence kukaň na spaní. Všechno v naprosto top stavu, je totiž důležitý sledovat počet hodnocení, počet prodaných kusů a recenze, pak nehrozí, že by prišlo něco jinýho nebo špatnýho :)

    Hlavně ty růžový štětce jsou překrásný :) Mám doma už roky jedny štětce z Ali a jsou bez vady. A ty paletky jsou barevně nádherný! Sice bych z Ali kosmetiku nekupovala, ale líbivý jsou, to jo :D

    Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já se kosmetiky taky celkem bojím, ale stíny jsem riskla. Nešla bych do krémů ani rtěnek, a doufám, že tyhle paletky mi problémy dělat nebudou. Hodnocení sleduju, i recenze :)

      Vymazat
  7. Na Ali nenakupuji,ale o to vic nakupuji na Wish. Ale kosmetiku tedy ne.
    Šári měj se moc krásně.Z💙

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Wish u nás Natálka párkrát nakupovala. Já takhle čínskou kosmetiku poprvé, tak snad to bude dobré. Měj se krásně, Zdeničko ♥

      Vymazat
  8. Ahoj, článek super, vždy mě zajímají nákupy z Aliexpressu, sama tam objednávám a nakupuji, právě jsem začala tam objednávat nejdřív kosmetiku, teď i jiné věci, takže kosmetiky se tam nebojím, mám od tama už i xx rtěnek, teď zrovna čekám na 3 paletky očních stínů. 🙂

    OdpovědětVymazat