pátek 7. února 2020

Prosinec ve Wroclawi, doma i v Praze


Krásný den, přátelé :)

V dnešním článku se ještě vrátím do prosince loňského roku. Ráda bych měla na blogu zaznamenaný poslední měsíc v roce. Tak snad vám to nebude vadit, když už je dávno po vánocích, po Novém roku a dokonce už únor :) Fotky jsou tak trošku všelijaké, některé byly foceny za tmy, tak nejsou nic extra, někde sice svítilo slunko, ale zase ze špatné strany :) Holt, ne vždy vyjde všechno perfektně.

V sobotu před prvním adventem jsme s dcerou vyrazily na adventní trhy do polské Wroclawi. Jeli jsme autobusem a měli jsme fajn průvodce, ukázal nám z Wroclawi i něco víc než jen jedno náměstí s vánočními stánky. Zima byla veliká, ale celý den svítilo sluníčko, takže to bylo fajn i s červenými nosy.

Nejdřív jsme se s průvodcem prošli po několika místech podle jeho plánu, potom jsme měli několik hodin pro sebe. Kdo nechtěl, mohl se trhnout a jít si po svých hned, ale většina nebo možná i všichni si prohlídku části Wroclawi ujít nenechali.








Bylo mrazivo, ale nádherně ♥






Adventní trhy po setmění...


Holinky se svařáčkem a punčem. Aspoň na chvilku jsme se zahřály.



Kýč jak bič, ale moc se nám to líbilo. Však kýče k vánocům patří.




Na trzích jsem si nepořídila kromě punče nic. Nic mě tam neoslovilo, trošku jsem i sortimentem stánků byla zklamaná. Ovšem ze Sephory jsem si přivezla adventní kalendář značky Rituals. V Čechách byla k sehnání pouze dražší 3D verze, ale tu jsem nepotřebovala. Takže, když jsme šly s Natálkou kolem jednoho obchodního centra, zapluly jsme dovnitř, zda je tam Sephora. A byla. 



Tohle všechno bylo v kalendáři. Rituals miluju ♥


Náš adventní... ne věnec ale tác :)



Opět strom do stropu. A to jsme ho museli ještě seříznout ♥


Cukrovíčko... Teď bych si dala...


Jednoduše prostřeno k štědrovečerní večeři...


Ježíšek na nás nezapomněl.


Kazetu s Rituals produkty ve vánoční limitce jsme dostaly s kolegyní v práci.


Knižní dárky od kamarádek...


Náušnice od manžela... a hned dvoje ♥



Andělka z Nanu Nana také od manžela ♥


Omladina přijela 25. 12. na obídek... Dcera s přítelem a synáček ♥


S manželem jsme mezi svátky vyrazili do Prahy. Už je to naše tradice.
















Večerní pohodička...


Vánoční strom u nás v Přelouči...


Tak tímto článkem jsem uzavřela vše, co se týkalo vánoc. Ježíšek byl letos nějak moc bohatý, asi jsem byla hodná :) Vánoce jsme si užily, přestože už dcera s námi na Štědrý den nebyla. No, a teď už čekám na jaro. Zimu nemám ráda, protože ta naše zima je o ničem. A taky je plno bacilů, všichni prskají, smrkají, kýchají. Takže jaro... Těším se na tebe :)

Mějte se nádherně.

Vaše Šárka ♥

6 komentářů:

  1. Šárko, děkuji za tento článek! Krásně jsem si zavzpomínala na prosinec i u nás. Máš to doma nádherné a ve Wroclavi muselo být krásně. Mimochodem - natálka má úžasnou čelenku. Ta se mi fakt moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, moc děkuji. Ve Wroclawi bylo opravdu krásně, ráda bych viděla z města někdy ještě více a třeba i Krakov a další. Hele, čelenku má Natálka asi z Wish, mám takový tušení :)

      Vymazat
  2. Wroclaw mne zaujala - vypadá jako zajímavé město. A měli jste krásný adventní tác.
    Třeba ještě nějaká zima se sněhem přijde... Ale dneska to venku vypadá spíš na to jaro. Únor se zatím zdá být takový aprílový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, děkuji. Ano, Wroclaw je krásná a určitě se tam chci vrátit a navštívit i další polská města, hodně mě láká Krakov. Počasí je všelijaké, dnes brutální vichřice, tak uvidíme, co nám ještě přinese. Měj se krásně ♥

      Vymazat
  3. Šárko, hezky jste si užili advent i Vánoce. Krásné období, jen rychle uteklo. Díky Tobě jsem si ho zase na chvilku připomněla.
    Přeji krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, moc děkuji a uteklo to opravdu moc rychle, až mi to bylo líto :)

      Vymazat